Citat:
Ursprungligen postat av
Furienna
Men ge mig styrka! Det har inte funnits ett enda "dokumenterat fall" av den sjuka myten någonsin, någonstans! Utan det rör sig om hatiska skrönor, som spridits av okunniga människor som inte har haft viljan att lära känna judar i verkligheten.
Och ingen har sagt att vita föds onda och antisemitiska (och jag skulle tro att de flesta judar bör klassas som vita människor också förresten). Det har ju snarare med tidsandan att göra. För när det var helt acceptabelt att snacka skit om judar, då gjorde man det. Fast så kom Nazityskland in i bilden och visade hur det slutade, när ett par fördomar från Medeltiden blev politik på 1900-talet. Men så blev det i alla fall stopp på spridningen av de gamla skrönorna efter krigets slut. Så idag vet alla västerlänningar att det bara var skitsnack. Eller nästan i alla fall, för ibland kommer det ju fram en och annan judehatande mupp på internet även i vara dagar. Man kan bara vara glad att ni bara är typ en promille av Sveriges befolkning.
Du har fel.
http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/276508
1 in 5 Europeans says secret Jewish cabal runs the world, survey finds
25% av Europas befolkning alltså, det är ingen liten promille
"In each of the countries polled, a representative sample of 1,000 adults was presented with
45 questions or statements in face-to-face interviews about Jews and Israel, according to the Action and Protection League. The survey has a margin of error of 0.8%.
Koves said his group is still working on a breakdown of the results in each country, but it’s complicated “by challenges in the collection process,”
noting the difficulty of finding pollsters willing to go into the poor neighborhoods and ghettos of Paris and Brussels, for example. That, he said, “is necessary for arriving at a representative sample.”
Så vi ser att denna undersökning gjordes face2face, hur många tror du idag 2020 skulle säga vad de egentligen tycker om judar? HMF lagar är inte något som enbart finns i Sverige. Och vi ser även att de inte ens tillfrågade "ghetto folk" det vill säga muslimer, som ni filosemiter gillar att hävda är anledningen till den ökande antisemitismen.
Den RIKTIGA anledningen till den ökande antisemitismen är 1. p.g.a hur judar är, de sprider sitt smuts, porr, Hollywood, klasskamp, vänder kvinnan mot mannen och vice versa med sin feminism och allt annat och 2. Vita Kristna vänder judeo-kristendomen ryggen och söker sig till mer sanna Kristna inriktningar och tar del av HELA Bibeln.
"Det har inte funnits ett enda dokumenterat fall" Jag önskar inte ondska på många men naiva jävla fullblodsidioter som du förtjänar fan nackskott, hundratals barn har bestaliskt mördats och dokumenterats och här kommer du och säger att det är bara lögner och antisemitiska konspirationsteorier. Jag hoppas Yahweh gör ett exempel av dig.