2020-03-30, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Vart har jag hetsat? Jag citerar Bibliska skrifter och historiska dokument, har du problem med det? Familjeliv väntar.

Väx upp din jävla fikus.

absolut gör du det!
Dock så har du feltolkat dessa skrifter och hetsar ständigt vad "juden" har gjort!

Som nyss, beskyllde judarna för försvinnande av barn!
Växt upp är något du uppenbarligen inte har gjort, ett intellekt som ett dagisbarn, dock full av hat!
Citera
2020-03-30, 20:59
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Som allt annat som visar judarna från deras "inte så smickrande sida"?

Jag litar på de som BYGGDE vår civilisation än de som förstör den.
Nå ja, det finns ett skelett efter ett barn. Dock är det omöjligt att säga vad som hände med pojken. Att ett gäng judar skulle ha tömt honom på blod i en hemlig ritual låter däremot knappast troligt.

Judar har till en viss del också hjälpt till med att bygga upp vår civilisation.
Senast redigerad av Furienna 2020-03-30 kl. 21:01.
Citera
2020-03-30, 21:04
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Rätt intressant iaktaggelse, Jesus berättade ju att han vart tvungen att tala i liknelser för att icke-Israeliterna (vita) inte fått löftet;

Matthew 13
10 Jesus’ disciples came and said to him, “Why do you use parables when you speak to the crowds?

11 Jesus replied, “Because they haven’t received the secrets of the kingdom of heaven, but you have. 12 For those who have will receive more and they will have more than enough. But as for those who don’t have, even the little they have will be taken away from them. 13 This is why I speak to the crowds in parables: although they see, they don’t really see; and although they hear, they don’t really hear or understand.

"Du borde få ett nackskott" är en liknelse för "Du är dum i huvudet och jag håller inte med dig." Lite som att säga till någon "Haha gå och släng dig i väggen!", det betyder ju inte att personen ska bokstavligen slänga sig i väggen..

Börjar du förstå nu Furienna?

Vissa ser och hör men förstår ingenting, du är en sådan Jesus refererade till när han berättade varför han talar i liknelser.. är osäker om det är en IQ fråga eller raslig, en dag kanske vi får reda på det.
Men hjälp... Man säger ju inte till folk att man vill att de ska ett skott i nacken! Och det är inte nog med att komma sedan och påstå att "man talar i liknelser". För du har redan gjort bort dig.
Citera
2020-03-30, 21:11
Medlem
Analfababetens avatar
Hot mot individer här på Flashback som lögnhalsen omvandlar till "liknelser" endast i nödlögner, stå för vad du säger åtminstone. Hatpropaganda emot Judar = hets mot folkgrupp.
Ständiga svar som inkluderar nedsättande ord emot den som argumenterar emot skribenten och då vet jag var jag har detta forumet.
Där det hela tiden har legat på i nivå. Träsket.
Citat:

Och jag kommer ALDRIG sluta tala sanning, oavsett hur jävla kränkta ni blir.

De försökte tysta Jesus också, hans ord lever ännu idag, för de är sanning.
För att vara en som talar sanning så slingrar du dig som en orm just i dina svar på sistone HELA tiden.
Senast redigerad av Analfababeten 2020-03-30 kl. 21:13.
Citera
2020-03-31, 09:02
Medlem
Citat:
Det är inte Kristna vita som kidnappar judiska eller andra rasers barn och tömmer de på blod, det är judarnas modus operandi, som historien visar.

Förstår inte hur du kan försöka vända detta till i att jag lever i en "fantasi med blodmagi" när det finns bokstavligen HUNDRATALS, detaljerade fall där detta har hänt. _DU_ lever i en fantasivärld där juden är oskyldig och att vita föds onda och antisemitiska, ingen rök utan eld din dumma clown.
Du har inga som helst bevis för detta. Jag bryr mig inte speciellt om judar men någon jävla ordning får det vara. En sista upplysning jebus var JUDE!
Citera
2020-03-31, 09:19
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Du har inga som helst bevis för detta. Jag bryr mig inte speciellt om judar men någon jävla ordning får det vara. En sista upplysning jebus var JUDE!

Jag gav dig och alla andra _HUNDRATALS_ fall, det är bara att börja läsa igenom källorna, som är angivna efter majoriteten av alla fallen.

Du och många verkar lida av en psykotisk störning där oavsett hur mycket och hur detaljerat bevisföringen för x är så går det inte in, som att ni är.. formade från barnsben att reagera på ett visst sätt vid vissa ord och fraser, oavsett om det skulle vara en direkt fara mot er själva eller nära och kära betyder absolut noll, det är en inlärd reflex.

Eller så är det som Jesus sa, vissa kollar men ser inte, vissa lyssnar men hör inte och det är åt det håller jag lutar åt, de flesta i religions forumet är inte rasligt Kristna utan det är infekterat och subverterat av icke-Kristna som målar upp en helt annan bild av Kristendomen än vad den en gång stod för, som judar som kidnappar en ung vit flicka och förstör henne för all framtid.

Ni har jagat bort alla sanna Kristna med erat cringe snack om "kommer jag brinna i helvetet?" "Om Gud är god varför är han elak?" och annat flumtrams som skrämmer iväg de sanna vita Israeliterna.

De riktiga frågorna vita bör ställa sig idag är, vilka är vi? Vart kommer vi ifrån? Varför hatar icke-vita oss?

Svaren går att finna i Bibeln och genom historiska källor, jag leverar båda 2 och båda 2 kompletterar varandra utmärkt, Bibeln ger "varför och hur", historiska källor ger oss "när och vart".

Jesus var av Judah stam, en av de 12 stammarna av de vita Israeliterna. Israeliterna var och är ännu idag vita arier där alla vita och närbesläktade folk ingår, judar, araber och rasblandade raser ingår EJ i denna rasliga grupp, varken genetiskt eller Bibliskt.

Gud är med mig.
Senast redigerad av Daniel501 2020-03-31 kl. 09:42.
Citera
2020-04-01, 00:02
Medlem
Judarna har väl aldrig stuckit under stol med att de tycker att Jesus var narcissist? Det var liksom den meningsskiljaktigheten som fick judarna att dela in sig i de två lägren (judar och kristna) från första början.
Citera
2020-04-01, 00:04
Medlem
Analfababetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Judarna har väl aldrig stuckit under stol med att de tycker att Jesus var narcissist? Det var liksom den meningsskiljaktigheten som fick judarna att dela in sig i de två lägren (judar och kristna) från första början.
Är det alla judars åsikt alltså?
Ja sen fortsätter du med att det resulterade i en splittring. Alltså är vi alla individer som tänker som, eller bör tänka som individer.
Gick precis ifrån att läsa om hur "alla" kvinnor är i en annan tråd.
Ser så dumt ut när man ser att flertalet står för detta synsättet (inte den jag svarade nu nödvändigtvis). Men ständigt så ses folk som en homogen grupp och inte som individer.
Kanske är befogat i många avseenden ändå. Folk kan tendera att bete sig som en fårskock ofta.
Senast redigerad av Analfababeten 2020-04-01 kl. 00:15.
Citera
2020-04-01, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analfababeten
Är det alla judars åsikt alltså?

Gud vilken dryg fjortisfråga.

Nej, det är inte ALLA judars åsikt. Det här behöver ofta förklaras för pseudointellektuella män på nätet, och jag anar att även detta är ett fall där behovet tränger sig på: i retoriken finns det något som heter "ellips". Ellips betyder att man låter bli att nämna information som man antar är överflödig, eftersom man utgår ifrån att den man kommunicerar med är tillräckligt vuxen för att förstå vad man menar i alla fall.
Citera
2020-04-01, 04:03
Medlem
area50s avatar
Fattar inte att många vägrar erkänna att det ligger en hel del validerad info i TS inlägg/länkar (även fast att han uttrycker sig i fullt predikande ordalag)
Kolla bara på senaste Harvey Weinstein & Epstein fallen tex.
Det förekommer även texter i judarnas skrift som förespråkar pedofili, etc (särskilt gentemot goyer)
Nog för att det till stor del endast är en liten elitism inom den judiska sfären som utöver detta i det dolda så finns det helt klart där.
Citera
2020-04-01, 05:26
Medlem
Ruskigbusss avatar
Tråden handlar inte om judars hudfärg, era privata dispyter eller hur intelligent eller inte någon är.

OT raderat.
Varningar utdelade.

Håll er till ämnet.

/Mod
Citera
2020-04-01, 07:16
Medlem
David-Humes avatar
Här är TS källa:

Det är från en satanistisk bibel som heter The evil bible av Joshua Johnson. Så här beskriver han boken på Amazon:

Citat:
Originally from a website called Joy of Satan, I had copy and pasted most of the site to make the basic Spiritual Satanism version to The Satanic Bible, in this biblical book is a life guide of how to live has a spiritual satanist and what exactly is a "Spiritual Satanist" and what "Spiritual Satanism" is in Reality. I am Joshua Michael Johnson the author of this version to The Satanic Bible and I hope this will shed some light on this Subject and be a very good bible for all Spiritual Satanist to live by. This is the Bible for all Satanist and Demon Worshipers who always wished they had a Bible made especially for them. This book is also the Bible that exposes Christianity for what it really is. The Christians Have their Bible and now the Spiritual Satanist will have theirs after all this time they will have one that actually says "Bible" and is exactly what they are looking for.

För att bevisa att judarna är antikrist så har TS konsulterat en satanistbibel som består av kopierat material från en gammal webbsida som heter Joy of Satan. Förutom judiska ritualmord så listas det även kristna dito. Boken menar dessutom att det inte rör sig om kristna offer utan om satanistiska/hedniska. Christian is a code word for satanist/Pagan, står det. Men det är typiskt judar att luras på detta viset menar man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in