2020-03-30, 11:52
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Det är inte Kristna vita som kidnappar judiska eller andra rasers barn och tömmer de på blod, det är judarnas modus operandi, som historien visar.

Förstår inte hur du kan försöka vända detta till i att jag lever i en "fantasi med blodmagi" när det finns bokstavligen HUNDRATALS, detaljerade fall där detta har hänt. _DU_ lever i en fantasivärld där juden är oskyldig och att vita föds onda och antisemitiska, ingen rök utan eld din dumma clown.
Men ge mig styrka! Det har inte funnits ett enda "dokumenterat fall" av den sjuka myten någonsin, någonstans! Utan det rör sig om hatiska skrönor, som spridits av okunniga människor som inte har haft viljan att lära känna judar i verkligheten.

Och ingen har sagt att vita föds onda och antisemitiska (och jag skulle tro att de flesta judar bör klassas som vita människor också förresten). Det har ju snarare med tidsandan att göra. För när det var helt acceptabelt att snacka skit om judar, då gjorde man det. Fast så kom Nazityskland in i bilden och visade hur det slutade, när ett par fördomar från Medeltiden blev politik på 1900-talet. Men så blev det i alla fall stopp på spridningen av de gamla skrönorna efter krigets slut. Så idag vet alla västerlänningar att det bara var skitsnack. Eller nästan i alla fall, för ibland kommer det ju fram en och annan judehatande mupp på internet även i vara dagar. Man kan bara vara glad att ni bara är typ en promille av Sveriges befolkning.
Senast redigerad av Furienna 2020-03-30 kl. 12:10.
Citera
2020-03-30, 12:29
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furienna
Men ge mig styrka! Det har inte funnits ett enda "dokumenterat fall" av den sjuka myten någonsin, någonstans! Utan det rör sig om hatiska skrönor, som spridits av okunniga människor som inte har haft viljan att lära känna judar i verkligheten.

Och ingen har sagt att vita föds onda och antisemitiska (och jag skulle tro att de flesta judar bör klassas som vita människor också förresten). Det har ju snarare med tidsandan att göra. För när det var helt acceptabelt att snacka skit om judar, då gjorde man det. Fast så kom Nazityskland in i bilden och visade hur det slutade, när ett par fördomar från Medeltiden blev politik på 1900-talet. Men så blev det i alla fall stopp på spridningen av de gamla skrönorna efter krigets slut. Så idag vet alla västerlänningar att det bara var skitsnack. Eller nästan i alla fall, för ibland kommer det ju fram en och annan judehatande mupp på internet även i vara dagar. Man kan bara vara glad att ni bara är typ en promille av Sveriges befolkning.

Du har fel.

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/276508
1 in 5 Europeans says secret Jewish cabal runs the world, survey finds

25% av Europas befolkning alltså, det är ingen liten promille

"In each of the countries polled, a representative sample of 1,000 adults was presented with 45 questions or statements in face-to-face interviews about Jews and Israel, according to the Action and Protection League. The survey has a margin of error of 0.8%.

Koves said his group is still working on a breakdown of the results in each country, but it’s complicated “by challenges in the collection process,” noting the difficulty of finding pollsters willing to go into the poor neighborhoods and ghettos of Paris and Brussels, for example. That, he said, “is necessary for arriving at a representative sample.”

Så vi ser att denna undersökning gjordes face2face, hur många tror du idag 2020 skulle säga vad de egentligen tycker om judar? HMF lagar är inte något som enbart finns i Sverige. Och vi ser även att de inte ens tillfrågade "ghetto folk" det vill säga muslimer, som ni filosemiter gillar att hävda är anledningen till den ökande antisemitismen.

Den RIKTIGA anledningen till den ökande antisemitismen är 1. p.g.a hur judar är, de sprider sitt smuts, porr, Hollywood, klasskamp, vänder kvinnan mot mannen och vice versa med sin feminism och allt annat och 2. Vita Kristna vänder judeo-kristendomen ryggen och söker sig till mer sanna Kristna inriktningar och tar del av HELA Bibeln.

"Det har inte funnits ett enda dokumenterat fall" Jag önskar inte ondska på många men naiva jävla fullblodsidioter som du förtjänar fan nackskott, hundratals barn har bestaliskt mördats och dokumenterats och här kommer du och säger att det är bara lögner och antisemitiska konspirationsteorier. Jag hoppas Yahweh gör ett exempel av dig.
Senast redigerad av Daniel501 2020-03-30 kl. 12:31.
Citera
2020-03-30, 13:11
Medlem
Brajias avatar
Citat:
Du har fel.

"In each of the countries polled, a representative sample of 1,000 adults was presented with 45 questions or statements in face-to-face interviews about Jews and Israel, according to the Action and Protection League. The survey has a margin of error of 0.8%.

Koves said his group is still working on a breakdown of the results in each country, but it’s complicated “by challenges in the collection process,” noting the difficulty of finding pollsters willing to go into the poor neighborhoods and ghettos of Paris and Brussels, for example. That, he said, “is necessary for arriving at a representative sample.”

Så vi ser att denna undersökning gjordes face2face, hur många tror du idag 2020 skulle säga vad de egentligen tycker om judar? HMF lagar är inte något som enbart finns i Sverige. Och vi ser även att de inte ens tillfrågade "ghetto folk" det vill säga muslimer, som ni filosemiter gillar att hävda är anledningen till den ökande antisemitismen.

Den RIKTIGA anledningen till den ökande antisemitismen är 1. p.g.a hur judar är, de sprider sitt smuts, porr, Hollywood, klasskamp, vänder kvinnan mot mannen och vice versa med sin feminism och allt annat och 2. Vita Kristna vänder judeo-kristendomen ryggen och söker sig till mer sanna Kristna inriktningar och tar del av HELA Bibeln.

"Det har inte funnits ett enda dokumenterat fall" Jag önskar inte ondska på många men naiva jävla fullblodsidioter som du förtjänar fan nackskott, hundratals barn har bestaliskt mördats och dokumenterats och här kommer du och säger att det är bara lögner och antisemitiska konspirationsteorier. Jag hoppas Yahweh gör ett exempel av dig.
1/5 är inte 25%...
Citera
2020-03-30, 13:23
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brajia
1/5 är inte 25%...

Korrekt, blandade ihop studien med en annan studie.
Citera
2020-03-30, 17:06
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Du har fel.

Nu skrev jag "en promille av Sveriges befolkning". Sverige var inte med i den här undersökningen. Men det var ändå ett sorgligt resultat.

Citat:
Ska jag skratta åt dig eller gråta över dig?

Citat:
Jaha... Så du kommer med mer skitsnack, och dödshot. Trevligt!
Senast redigerad av Furienna 2020-03-30 kl. 17:46.
Citera
2020-03-30, 17:14
Medlem
Analfababetens avatar
Judendomen är inte mer antikrist eller ska benämnas som mer sådan än vad människor i allmänhet kan vara.
Jag ska inte lägga nån aspekt på vad som får och inte får skrivas här på Flashback men det liknar hatpropaganda riktat mot ett folkslag när TS får brodera ut sitt trådämne i följande kommentarer i tråden. Stinker judehat om tråden.
Citat:
Modern vetenskap visar att många saker är genetiska, benägenhet för våld, kriminalitet, intelligens och mycket mycket mer, att judar generellt är onda är det ingen tvekan om, det är deras genetiska arv som visar sig.
Där, det är att gå för långt och fy fan för vad som tillåts här på Flashback ibland.
Jag är inte jude själv så jag tar det inte personligt men vilket skitsnack riktat mot ett visst folk, rasism. Som om inte vem som helst skulle kunna vara ond och kriminell oavsett vem man fötts av.

Sen så talar TS om nåt slags BEFOGAT HAT mot judar i trådstarten, som Kristen själv då alltså så verkar du ställa dig bakom detta hat personligen.
Du är för det första väldigt lik i din retorik en person som jag haft att göra med tidigare men mer säger jag inte.
Jesus talade aldrig om att hat hos Kristna är rättfärdigt för det första.
Senast redigerad av Analfababeten 2020-03-30 kl. 17:26.
Citera
2020-03-30, 17:40
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analfababeten
Judendomen är inte mer antikrist eller ska benämnas som mer sådan än vad människor i allmänhet kan vara.
Jag ska inte lägga nån aspekt på vad som får och inte får skrivas här på Flashback men det liknar hatpropaganda riktat mot ett folkslag när TS får brodera ut sitt trådämne i följande kommentarer i tråden. Stinker judehat om tråden.

Där, det är att gå för långt och fy fan för vad som tillåts här på Flashback ibland.
Jag är inte jude själv så jag tar det inte personligt men vilket skitsnack riktat mot ett visst folk, rasism. Som om inte vem som helst skulle kunna vara ond och kriminell oavsett vem man fötts av.

Sen så talar TS om nåt slags BEFOGAT HAT mot judar i trådstarten, som Kristen själv då alltså så verkar du ställa dig bakom detta hat personligen.
Du är för det första väldigt lik i din retorik en person som jag haft att göra med tidigare men mer säger jag inte.
Jag är mycket rädd om yttrandefriheten och vill därför inte förespråka censur, inte heller om en åsikt äcklar mig. Så om jag tycker att du har en poäng i vad som ska tillåtas på Flashback eller ej, då är det tydligt att någon har gått för långt.

Nu är det inte ens bara frågan om hat mot judar längre. Det är Daniels rättighet att få ha sin åsikt, vad du och jag än tycker om den. Och eftersom jag inte heller är jude, så är det inte så att jag heller kan ta skiten personligt. Så det är inte det. Men nu har han i princip dödshotat mig genom att säga att jag borde ha ett skott i nacken, bara för att jag inte köper hans rappakalja. Har han rätt till det?
Senast redigerad av Furienna 2020-03-30 kl. 17:49.
Citera
2020-03-30, 18:11
Medlem
Brajias avatar
Vad har vi för källor på judekonspirationen?
Citera
2020-03-30, 19:44
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analfababeten

Så det är inte okej att belysa det faktum att judar har kidnappat och ritualmördat vita Kristna barn sedan minst 1200-talet? Du vet väl om att de blev bannlysta i över 300 år i England för att de ritualmördade ett barn?

Att jag belyser detta faktum och judars hat mot Jesus och Kristendomen (läs; vita) gör mig ond?

Du borde inse att det pågår ett krig som pågått i tusentals år och som Jesus sa, antingen är man med honom, eller så är man emot honom.

https://en.wikipedia.org/wiki/Little_Saint_Hugh_of_Lincoln

Nu har judarna börjat försöka sopa igen spåren och ändrar frenetiskt i wikipedia artiklar, men det är ju klart att de onda dödsknarkarnazisterna i England på 1200-talet blev antisemiter utan anledning och bannlyste de oskyldiga judarna i 300 år för ingen anledning.

EDIT: Idag så försvinner tiotusentals vita barn årligen, många av dessa hittas aldrig, man kan bara undra vad som händer med många av dessa oskyldiga barn. Tack vare godtrogna idioter som dig.
Senast redigerad av Daniel501 2020-03-30 kl. 19:48.
Citera
2020-03-30, 20:46
Medlem
Analfababetens avatar
En judes fel är inte ALLA judars fel. Idioter.
En person ska hållas till svars för sina egna gärningar, inte andras som grupp. Det är annars definitionen på generalisering, rasism och hets mot folkgrupp.
I nuläget bryter Flashback emot Sveriges stiftade lagar om vad som är vad. Bara påpekar fakta.
Citera
2020-03-30, 20:46
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Så det är inte okej att belysa det faktum att judar har kidnappat och ritualmördat vita Kristna barn sedan minst 1200-talet? Du vet väl om att de blev bannlysta i över 300 år i England för att de ritualmördade ett barn?

Att jag belyser detta faktum och judars hat mot Jesus och Kristendomen (läs; vita) gör mig ond?

Du borde inse att det pågår ett krig som pågått i tusentals år och som Jesus sa, antingen är man med honom, eller så är man emot honom.

https://en.wikipedia.org/wiki/Little_Saint_Hugh_of_Lincoln

Nu har judarna börjat försöka sopa igen spåren och ändrar frenetiskt i wikipedia artiklar, men det är ju klart att de onda dödsknarkarnazisterna i England på 1200-talet blev antisemiter utan anledning och bannlyste de oskyldiga judarna i 300 år för ingen anledning.

EDIT: Idag så försvinner tiotusentals vita barn årligen, många av dessa hittas aldrig, man kan bara undra vad som händer med många av dessa oskyldiga barn. Tack vare godtrogna idioter som dig.
Numera undrar historikerna om Little St Hugh ens har funnits.

Och när det gäller försvinnanden av barn i vår tid, så vet du inget om vilka som ligger bakom det. Så vad finns det för anledning att skylla det just på judar?
Citera
2020-03-30, 20:56
Medlem
Analfababetens avatar
Citat:
Vart har jag hetsat? Jag citerar Bibliska skrifter och historiska dokument, har du problem med det? Familjeliv väntar.

Väx upp din jävla fikus.
Du påpekar med en målgrupp i flera trådar din ståndpunkt som antisemit.
Det får du tydligen göra obehindrat, trist det.
Ja och det gör du även med dina egna påståenden om Judarna som grund för det, och gillas det inte så tillkommer det okvädesord och du visar själv på bristande talförmåga, fula ord kan man ju vräka ur sig men ovidkommande temperamentsyttringar åsido, du faller inte inom vad som är OK att säga över huvud taget.
Men i sak här har du även fel, jävligt fel dessutom.
Hatpropaganda i flertalet trådar nu här ifrån en "Kristen Nazist".
Senast redigerad av Analfababeten 2020-03-30 kl. 21:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in