Verkar vara en hobby fr de allra flesta som utvar det, sen finns det en mycket liten klick med kta sadister och masochister. Utan tvekan den grupp som har mest vanfrestllningar om sin sexualitet.
Verkar vara en hobby fr de allra flesta som utvar det, sen finns det en mycket liten klick med kta sadister och masochister. Utan tvekan den grupp som har mest vanfrestllningar om sin sexualitet.
Hahahahaaha.... Du r inte bara pedofil, du har humor ocks...
Visst kan jag drmma om det! Men en liten bild p dig d? Grna med nazistvlar, ett ridsp och en brun skjorta. Eller r du en lderkille? Jag tror nog att du vill vara sexig fr mig! Ge meg nu!
Visst kan jag drmma om det! Men en liten bild p dig d? Grna med nazistvlar, ett ridsp och en brun skjorta. Eller r du en lderkille? Jag tror nog att du vill vara sexig fr mig! Ge meg nu!
sorry .. jag Dominerar inte hommosexuella d jag r helt stright .. men det finns skert en del Domz som grna tar sig an dig fr diverse tjningslekar . men inte jag ,
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!