• 4
  • 5
2020-05-13, 14:10
Medlem
Wahnsinns avatar
Prinsessan av Persien är nu tillbaka på presskonferenserna:

https://www.youtube.com/watch?v=HTpIlfcW4As
Citera
2020-05-20, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Hon är ingen politiker men olika människor kan oavsett vilka dom är, och oavsett vilka jobb dom har, ha olika begåvning för att prata och få fram vad dom vill säga på mer eller mindre bra sätt. Till exempel så tycker jag att många av dom andra som pratar på dom dagliga pressträffarna är bra på att prata, så att det är lätt förstå vad dom säger. Jag tänker på Anders Tegnell, Karin Tegmark Wisell och Anders Wallensten. Dom får fram vad dom vill säga så att det lätt går in när man lyssnar på dom.

För att förstå vad Taha säger får man anstränga sig när man lyssnar på henne och det är inte bra och blir lite jobbigt. Taha är alldeles säkert mycket kompetent och duktig i sitt jobb men just biten med att tala och få fram ett budskap är något som hon kunde bli mycket bättre på.

Fascinerande vad olika man kan uppleva saker. Jag tycker att hon är alldeles oerhört tydlig i allt hon säger. Inget tjafs, bara fakta. Enkelt. Underbart.
Citera
2020-05-20, 00:35
Medlem
mjukmjukares avatar
Jag är mycket förtjust i denna kvinna.
Hon besitter visst som jag ”går igång på” men det tar ut varandra pga hennes dialekt.

Hennes dialekt är svår att komma över med tanke på att hon inte har valt att enbart tala s.k. Rikssvenska. Vilket hade gjort henne fulländad.

Men med det utseendet, hennes sexiga pondus, ja då bär sig aldrig någon form av dialekt med tjocka L samt annat som via munnen gjorde om henne till en form av Västgötskt kommunalpolitiker.
Allt påverkar.
Munnen är ju drömmar till annat.

Citera
2020-05-23, 12:05
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson
Ni har ju riktigt udda smak om ni tycker hon är vacker. Jag tror aldrig jag har sett en kvinna vara så lik en ödla så som Taha är.

[/url]

Ja, men definitivt ingen skräcködla

Hon ser mycket bra ut, särskilt med tanke på hon har passerat 40 årsgränsen. Själv tycker jag hennes utseende utstrålar både klass och sensualism. Som klyschan säger, smaken är som baken, delad.
Citera
2020-06-08, 01:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson
Ni har ju riktigt udda smak om ni tycker hon är vacker. Jag tror aldrig jag har sett en kvinna vara så lik en ödla så som Taha är.

Snygg?

Vilken jävla rugguggla, ser ut som stryk med den arabnäsan.

Citat:
Ursprungligen postat av Djecknesch
Gift med en sex år äldre man - de två är skrivna på skilda adresser i Stockholm, hon i Hägersten och han i Älvsjö.

Ogift enligt Ratsit.
Senast redigerad av Corona-Bob 2020-06-08 kl. 01:51.
Citera
2020-06-16, 14:24
Medlem
Taha är riktig het idag på presskonferensen med knälång, snäv kjol och löst sittande, lite urringad blus.

Mums fillibabba!
Citera
2020-06-16, 17:18
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coden-reborn
Taha är riktig het idag på presskonferensen med knälång, snäv kjol och löst sittande, lite urringad blus.

Mums fillibabba!
Jag är mycket intresserad av att se dagens siffror.
Var kan man se reprisen?
Citera
2020-12-19, 21:24
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Har hon dött i viruset eller? Inte sett på ett halvår.
Citera
2021-09-03, 09:34
Citat:
Ursprungligen postat av PytheasNavigator
Trevligt att se en utomeuropeisk invandrare som är både kompetent och jobbar, något som är alldeles för ovanligt. Taha verkar dessutom riktigt sympatisk. Sedant förvånar det mig inte att hon är från Iran, då många iranier är betydligt mer ambitiösa och har mycket lättare att anpassa sig än invandrare från andra muslimska länder. Men som sagt, trevligt att se att det finns sådana här invandrare också, inte bara gängkriminella ligister och huckleförsedda fanatiker.

På min arbetsplats anställer vi många iranier och flera av dessa är disputerade civilingenjörer. Vi är tacksamma för att de vill jobba hos oss, för svenskarna med den kompetensen är alldeles för få.
Citera
2024-04-21, 14:01
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Hahaha .. vad fan ?

Är ju en gammal polare . Googlade henne precis och kolla om hon hade FB. Hon var riktigt kinky
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in