2020-03-23, 22:08
Medlem
Vad blev det av denne person?
Han var ju stor ledare men sedan kom det av sig.
Citera
2020-03-24, 00:04
Medlem
kalkryggars avatar
Är inte han med och driver någon slags online-försäljning samt producent av nazist-media i Helsingborgsområdet?

Någon här måste veta namnet och jag tror inte att det är något speciellt hemligt att han gör detta. Bara att han inte aktivt visar sig i kameror som nazist.
Citera
2025-01-07, 08:43
Medlem
-Hengpung-s avatar
Daniel har idag bytt namn och heter numera Christian. Om det beror på att han vill distansera sig från sitt tidigare nationalistiska engagemang och som partiledare för ett parti som beskrevs som "nazistiskt" i massmedia är oklart. I vilket fall som helst så tycker jag det är tråkigt att Daniel ej fortsatte vara en given röst på den nationalistiska arenan eller dissidentarenan i stort då jag alltid uppfattat Daniel som mycket intelligent och som en mycket vänlig person de fåtal gånger jag träffat honom i början av 2010-talet. Men jag förstår att man ibland behöver fokusera på annat i livet och det må väl ha varit en sådan situation för Daniel att lägga sin energi på något som ger ett konkret bättre utfall för honom själv och sin familj. Men det hade varit kul om Daniel, eller Christian som han numera vill kalla sig, kanske kunde visa sig igen och bli en viktig röst bland flertalet dissidenter. Kanske på Frihetsnytt eller någon annan kanal.
Citera
2025-02-01, 13:56
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Jobbar Höglund som betongborrare i Ärleskogs firma nu? Bokförlaget/böckerna dumpa dom över till Det Fria Sverige.

Lite synd på en universitetsexamen i mikrobiologi. Eller så blev han aldrig klar med den.
Citera
2025-02-12, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Daniel har idag bytt namn och heter numera Christian. Om det beror på att han vill distansera sig från sitt tidigare nationalistiska engagemang och som partiledare för ett parti som beskrevs som "nazistiskt" i massmedia är oklart. I vilket fall som helst så tycker jag det är tråkigt att Daniel ej fortsatte vara en given röst på den nationalistiska arenan eller dissidentarenan i stort då jag alltid uppfattat Daniel som mycket intelligent och som en mycket vänlig person de fåtal gånger jag träffat honom i början av 2010-talet. Men jag förstår att man ibland behöver fokusera på annat i livet och det må väl ha varit en sådan situation för Daniel att lägga sin energi på något som ger ett konkret bättre utfall för honom själv och sin familj. Men det hade varit kul om Daniel, eller Christian som han numera vill kalla sig, kanske kunde visa sig igen och bli en viktig röst bland flertalet dissidenter. Kanske på Frihetsnytt eller någon annan kanal.

Öhh Christian är för helvete Daniels tvillingbror och bör inte alls dras in i diskussionen!
Citera
2025-06-29, 13:21
Medlem
Vad gör mannen i dag? Lever på soc?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här