• 2
  • 3
2023-01-21, 15:03
Medlem
Mnga hr verkar inte ens g till gymmet...

Deras testo r bland det bsta p marknaden idag. Mycket trevlig snubbe bakom shoppen.
Citera
2024-01-13, 22:47
Medlem
Backaborts avatar
Ngon som testat deras derma testo?
Citera
2024-04-27, 12:03
Medlem
Har krt deras testo e, testo p, npp och primo tidigare vilka alla varit lena och gett frvntat effekt.
Citera
2024-08-06, 17:35
Medlem
Ja visionlab har legat varor. Krt injekt och ven deras dermaprodukter med gott resultat.
Dock kan jag inte pst att dermaprodukterna fungerar riktigt lika bra som injekt.
Men bra nr man blir lite injekttrtt.

Sljaren p visionlab r dessutom vldigt trevlig och hjlpsam
Citera
2024-08-06, 22:37
Medlem
torrans avatar
ntligen kan man skriva p denna delen av forumet!

Detta mrket r mitt go to mrke de senaste 2,5 ren. Jag har provat mer eller mindre varenda olja i sortimentet. Den enda oljan jag inte provat r deca, det planerar jag prova senare i hst. Jag gr i god fr dessa produkter, allt r klockrent frn oljorna till personerna bakom shoppen.

Man fr tycka vad man vill om att Vision var innovativ och producerade en injekt olja med doft av pepparmint. Men jag provade den oljan till skillnad frn er skojare som inte vet vad ni gaggar om och den gav en skn och kylande knsla. Vision r i framkant nr det gller innovation och kommer stndigt med produkter som svenska marknaden aldrig har sett innan. Nu har han nyss lanserat DHB, det r en extremt sllsynt steroid och jag hoppas att jag har tillflle att prova den ocks. Kanske en blast med test/deca/dhb hehe?

Det enda som r trkigt r att de inte har ngon hemsida som mnga andra shoppar, man mste ju hitta mailen p brdan och sen gra sin bestllning manuellt. Jag tror detta r anledningen till varfr Vision inte slagit genom hr. Men kollar man p brdan dr de som tvlar oftast hnger s r ju Vision det mrket som folk kr just nu. Inget av det jvla Indien skrpet folk verkar lska hr haha, hur kan man med gott samvete kra t.ex Deus som r en smutsig jvla olja som mer eller mindre r som pip och infektion i ampullformat?

r inte sponsrad, knuten eller fr gratisprodukter av Vision. Jag betalar som alla ni andra gr, men shr r det: detta r det jvla mrket man ska kra just nu. Punkt.

Mvh
Torran
Citera
2024-08-07, 13:34
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torran
ntligen kan man skriva p denna delen av forumet!

...
Hller med, Vision Labs har riktigt fina produkter.

Hoppas dem skaffar hemsida ngon gng.
Citera
2024-12-25, 11:10
Medlem
Hej

La en order till Vision fr en mnad sedan och inget har kommit. Shopen r dessutom borta.

Exit scam? Torsk? Ngon som vet ngot?
Citera
2024-12-25, 12:59
Medlem
Nosstocks avatar
Man ska ALDRIG kpa frn svenska shoppar som sljer sina "egna" mrken.

r inte frvnad att denna skitbutik som man har sett p HB har krt en exit scam. Skyll er sjlva!
Citera
2024-12-25, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Man ska ALDRIG kpa frn svenska shoppar som sljer sina "egna" mrken.

r inte frvnad att denna skitbutik som man har sett p HB har krt en exit scam. Skyll er sjlva!
Nu r du lite vl kategoriskt d mnga svenska shoppar som sljer egna mrken varit vldigt bra och ven vision?
Vision, brdernas och skafferiet r vad jag anvnt med framgng senaste ren (och kaptenen innan dess) och allt ar ju svenska och potenta mrken!
Vet inte vad som hnt och inte handlat av dom senaste ret, men hoppas vi s smningom fr veta vad som varit orsaken till allt strul. Kanske har dom kt dit p ngot stt?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in