Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-03-23, 11:15
  #1
Medlem
Samlade erfarenheter kring märket. Ris & ros.
__________________
Senast redigerad av Liteknepig 2020-03-23 kl. 11:21.
Citera
2020-03-23, 13:10
  #2
Medlem
Titanites avatar
Kör deras Test E och Tren E.

Hunnit köra några stick hittils men är inte helt 100 peakad ännu, men kan känna att de är bra krut i grejerna redan.

Första gången med MCT men kan säga att man känner skillnaden snabbt jämnfört med andra märken.

Inga problem med PIP och flytter på smidigt när man sticker.

Som sagt nog ett av dem mesta lovande märken i Sverige atm, kan inte annat än reka.

Mvh
Citera
2020-11-27, 00:57
  #3
Medlem
Covington89s avatar
Testo basen är favorit kör den som pwo innan gymmet och den smärtar litegrann på grund av den korta estern och luktar rätt mycket.
Citera
2021-06-15, 11:55
  #4
Medlem
Jaggermeisters avatar
Kommer få testa Testo E från dessa herrar
Citera
2021-07-26, 16:59
  #5
Medlem
Jaggermeisters avatar
Någon som kör detta märke?
Satte första sticket idag.
Citera
2021-08-03, 11:36
  #6
Medlem
Jaggermeisters avatar
Efter 2a sticket så har jag fått VÖRLDENS infektion.
Igår var i fiktionen runtomkring hela högra sätesmuskeln. Var på akuten pga smärtan (svimmade näsgan) men bar för lång väntetid.

2 dagar efter så har rodnaden spridit sig ner över hela baksida lår o vasturlateralis. Och nu börjar det sprida sig till stortå (kanske ej sammanhängade)

Men stortån är röd, svullen, stretig o torr hård hud med hela tån är gul/vit o lite svarta prickar.

112 sa åt mig o gå till VC dagen efter....

Akta er för dett märke
Citera
2021-08-17, 18:09
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Efter 2a sticket så har jag fått VÖRLDENS infektion.
Igår var i fiktionen runtomkring hela högra sätesmuskeln. Var på akuten pga smärtan (svimmade näsgan) men bar för lång väntetid.

2 dagar efter så har rodnaden spridit sig ner över hela baksida lår o vasturlateralis. Och nu börjar det sprida sig till stortå (kanske ej sammanhängade)

Men stortån är röd, svullen, stretig o torr hård hud med hela tån är gul/vit o lite svarta prickar.

112 sa åt mig o gå till VC dagen efter....

Akta er för dett märke
OMG, de där låter ju inte bra. Betyder de att oljan inte va tillräckligt steril? Ja tänker att du fick infektion efter andra sticket så det kan ju faktiskt vara något annat som spökar, men vad vet jag är rätt orutinerad när det gäller oljor.

Fick iaf PM av dom på annat forum, verkar ju seriösa men man blir ju lite avskräckt när dom själva skickar PM plus att du fått den här tråkiga biverkningen.
Citera
2021-08-17, 18:14
  #8
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
OMG, de där låter ju inte bra. Betyder de att oljan inte va tillräckligt steril? Ja tänker att du fick infektion efter andra sticket så det kan ju faktiskt vara något annat som spökar, men vad vet jag är rätt orutinerad när det gäller oljor.

Fick iaf PM av dom på annat forum, verkar ju seriösa men man blir ju lite avskräckt när dom själva skickar PM plus att du fått den här tråkiga biverkningen.
Alltså det är inte säkert om det var oljan eller min egna bristande hygien.

Ganska många som kör vision utan infektion. Men jag personligen kommer aldrig röra märket.
Citera
2021-08-17, 18:18
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Alltså det är inte säkert om det var oljan eller min egna bristande hygien.

Ganska många som kör vision utan infektion. Men jag personligen kommer aldrig röra märket.
Förstår det, hittar dock inte mkt reviews om märket på flashback. Hade varit intressant å läsa lite mer innan man gör ett köp.
Citera
2022-03-12, 19:18
  #10
Medlem
Kollar deras sida på HB och ser följande:

✅- Testo Prop Pepparmint 🌿100mg/1ml - 350:-
▫️Med PEPPARMINT doft givetvis USP ingredienser och ger en skön liten kyla när man sätter den, Vision är den ända steroid tillverkaren i världen som gjort detta.

Vad är detta för onödigt skit? Kanske kan finnas en anledning till att ingen annan kokar testo med doft?
Citera
2022-03-12, 22:21
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Kollar deras sida på HB och ser följande:

✅- Testo Prop Pepparmint 🌿100mg/1ml - 350:-
▫️Med PEPPARMINT doft givetvis USP ingredienser och ger en skön liten kyla när man sätter den, Vision är den ända steroid tillverkaren i världen som gjort detta.

Vad är detta för onödigt skit? Kanske kan finnas en anledning till att ingen annan kokar testo med doft?


Han är efterbliven den där snubben, snart gör han en olja med diesel. Vet folk som känner snubben IRL och han är grovt skadad enligt de..
__________________
Senast redigerad av LotN 2022-03-12 kl. 23:10.
Citera
2022-03-13, 19:31
  #12
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Kollar deras sida på HB och ser följande:

✅- Testo Prop Pepparmint 🌿100mg/1ml - 350:-
▫️Med PEPPARMINT doft givetvis USP ingredienser och ger en skön liten kyla när man sätter den, Vision är den ända steroid tillverkaren i världen som gjort detta.

Vad är detta för onödigt skit? Kanske kan finnas en anledning till att ingen annan kokar testo med doft?

Säger en hel del om HB att de inte rensar ut säljare som kommer på den här typen av kreativa kombinationer.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback