2022-08-03, 06:59
Medlem
Spritnotas avatar
"Emelie Bumbi, är det ett namn ni känner igen? Om inte, så kommer ni förmodligen känna igen det ganska snart"

Hoppas Anjo gör 13 delar reactio... jag menar dokumentär om Jackie Puma härnäst. Eller varför inte om MOMO3HD!
Citera
2022-08-03, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Ytterligare en hånfull "dokumentär" från det särskrivande fettot i hopp om att få mer följare.

På hans Youtube-kanal så har han en bakgrundsbild där det står "Den osynliga sjukdomen - En dokumentär om psykisk ohälsa". Otrevligt att försöka utnyttja dessa för att få följare.

Provocerande att han är så narcissistisk fastän han är stendum. Rent mirakel att han lyckats få 120 k följare.
Han lider inte av psykisk ohälsa nånstans, han är helt enkelt en riktigt sjuk individ. Och finns inget som kan rädda honom.
Citera
2022-08-04, 04:20
Medlem
Kickassfarsans avatar
Hört från en person nära honom att han var med i både lyxfällan och biggest looser för clout, kolla bara på honom, han har inte ens gått ner nått det är sjukt.
Citera
2022-08-04, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hört från en person nära honom att han var med i både lyxfällan och biggest looser för clout, kolla bara på honom, han har inte ens gått ner nått det är sjukt.

Han var mycket fetare förr, men ja han är fortfarande fet.
Citera
2022-08-04, 09:53
Avstängd
Telepatisks avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=Td9MbBPoHeM
https://www.youtube.com/watch?v=hUl0Z9Lq6RM
Citera
2022-08-04, 12:15
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
https://www.youtube.com/watch?v=Td9MbBPoHeM
https://www.youtube.com/watch?v=hUl0Z9Lq6RM
Han gick alltså tom upp i vikt i ett bantningsprogram? Förmodligen satt han på toan och smygåt japp.

Jag undrar om skulderna också ökat, någon som kollat skuldsaldo?

Vem är fattigast? Rask eller Anjo?
Citera
2022-08-04, 15:05
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Han gick alltså tom upp i vikt i ett bantningsprogram? Förmodligen satt han på toan och smygåt japp.

Tror Anjo har de bra ställt och inga skulder kvar. Hans "dokumentärer" om cp Emilie bumbi lär dragit in en del cash.
Citera
2022-08-04, 16:52
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:

Anjo sade att på årets första 6 månader drog hans företag in 450k på youtube och 120k på voyd.

Han sade inte vad han fått från samarbeten (brukar stå i avtalet att man inte får berätta det). En annan större youtuber sade att man normalt får ca 50-100k för ett samarbete. Ett samarbete brukar sträcka sig över några Instagramposter och presentera att videon är i samarbete med företag X.

Gör du en hel video som ett samarbete, att hela videon är en reklamfilm som Matkoma kör med Subway, eller sminkar dig rakt igenom en video med produkter från den som betalar dig, så får du betydligt mer.

Du kan göra som Rasks bästisar i Lets Feast och sambeta med ett företag du själv äger, eller äger andelar i, vilket de gjort med god framgång. Rask försökte sig på samma sak fast med mindre lyckat utfall. Må bra av cbd när du klagar på ångest eller ha en liten tuss skägg under hakan och sälja skäggolja, nja... Då köper jag hellre SampeV2s tränings-, bulk-och dietböcker.

Anjo och Lisen tar ut vad han kallar normala löner från företaget.
Citera
2022-08-06, 22:42
Medlem
Fettot har haft tur bara. Så jävla bra är han inte. Och att han tyvärr lider av svår hybris gör honom bara mer slemmig
Citera
2022-08-07, 07:56
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:

Behöver man ens fråga?

Rent ekonomiskt är det nog som att jämföra en uteliggare med en chef ungefär.
Citera
2022-08-18, 21:36
Bannlyst
Anjo borde göra granskning om youtubers som Solomoon foliehatten kvinnomisshandlaren och Kammi som stöttar våldtäksmän.

Ge oss alla detaljer om brotten hur de gick till och när, var och hur.

Dessa måste tas upp och granskas ORDENTLIGT , djupdykning i vad som hänt tycker jag , i tre, fyra olika avsnitt. Han borde även försöka ta kontakt med offren och berätta hur de mår idag.
Citera
2022-08-20, 07:10
Medlem
Wooqiprwos avatar
Varför tror ni Anjo tjänar lika dåligt som Rask?

Anjo är ju ganska framgångsrik.

Rask är en dagdrivare som försöker fuska sig till pengar till en extra snusdosa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in