Citat:
Ursprungligen postat av
VerklighetenIRL
Ironin i att just Anjo anklagar någon för att skydda kvinnoboxare. När han själv skapat världens drev av spekulationer kring att vissa kvinnor som uttryckt sig ha varit våldsutsatta, ljuger.
Nästan vem som helst hade kunnat komma med samma anklagelse till samma video som Anjo precis gjorde, och jag hade köpt det som genuint. Tragiskt så det blir komiskt. Nu läre han ju välja sina ord väl framöver om han ska fortsätta spekulera i en viss relation, kanske rensa lite spekulationsvideor som redan existerar. Hur ska folk annars veta vad han står för?
Anjo Anjo. Dax för garderobsrens.
Karro kan klippa ihop hans motsägelsefulla mobbarera, men Karro har bättre saker för sig än att förstöra sitt varumärke med att nämnas i samma sammanhang som sekten. Sekten tycker inget själv, sekten följer Joakim och dödssynden är att inte öppet hylla Jocke. Anjo har bra fantasi den shunon.
Personer ljuger, dom betalar inte skatt, gör inte rätt för sig, upptar polisens och socialtjänstens resurser, det är stora skulder och dåligt föräldraskap.
Vad annat? Dom är lata och klarar inte av att sköta sin personliga hygien, dom klär sig pinsamt, försummar barn, har sexuella avvikelser, instabila eller sjuka familjerelationer, dom försvar en misstänkt kvinnomisshandlare eller ropar varg och anmäler och ger falska vittnesmål, dom har psykisk ohälsa och många diagnoser, dom trånar efter Joakim Lundell, dom lider av antisocialt personlighetssyndrome, dom ljuger om pengar, dom är med i en sekt, dom är mobbare, dom är fast i en psykos, personerna missbrukar centralstimulerande preparat och kan inte ta åt sig av kritik och ingen tar dom på allvar och ingen kommer vilja samarbeta med dom och dom har låg IQ och är hatade av hela Sverige
Ur ett psykologiskt perspektiv är det intressant, som Anjo skulle säga. Jag är ingen psykiatriker men jag som lekman har avgjort att tillsammans bildar det han arrogant slafsar ur sig ett enda megastort vattentätt bevis för att han har
projection and non self aware very unsecure and selfish and child neglecting person syndrome. Karro har rätt.
Det är ofrånkomlig fakta.
Sekten kommer följa upp drevet mot Karro.
Sekten ser målsägande som Pokémon.