2024-06-30, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Med eftersom analys-bin laden är en stor jävla fejk, vilken fläsk-patten aldrig skulle erkänna.

Jo, precis! Men det känns som att han ändå för sin egen skull borde backa och erkänna att det där var ett misstag och att han inte längre rekommenderar att hans följare köper kurserna. Istället sitter han och gör videor om Gröna lund och någon konstig resa till en studio - ungefär som att ingen längre har förlorat pengar om han inte pratar om det.

Han borde förstå att det här kan skada honom själv, även om han inte bryr sig om andra.
Citera
2024-06-30, 15:01
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
Jo, precis! Men det känns som att han ändå för sin egen skull borde backa och erkänna att det där var ett misstag och att han inte längre rekommenderar att hans följare köper kurserna. Istället sitter han och gör videor om Gröna lund och någon konstig resa till en studio - ungefär som att ingen längre har förlorat pengar om han inte pratar om det.

Han borde förstå att det här kan skada honom själv, även om han inte bryr sig om andra.

Äh, han är åt helvete för fläskig i sin hjärna för att erkänna att han gjort en fuling.
Han kommer säga ”aj dånt give a fakk” och titta med laserögon in i kameran.
Citera
2024-06-30, 18:33
Medlem
knark-kungens avatar
När blir nästa battle?

https://youtu.be/pFurU_c_GQA?si=j_67-WXXTTtDAL5g

Internet glömmer aldrig
Citera
2024-07-02, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
När blir nästa battle?

https://youtu.be/pFurU_c_GQA?si=j_67-WXXTTtDAL5g

Internet glömmer aldrig

Hoppas på en till 😂
Citera
2024-07-02, 12:54
Medlem
abvs avatar
anjo solar solarium på sommaren #idontgivafakk #realy

Nej men på riktigt, kul att han kan lösa samarbeten ändå. Frisör- och kebabsamarbete på g så håll i hatten.
Citera
2024-07-02, 13:34
Avstängd
Crabby88s avatar
De är ju en rejäl röv och låt hans padda ligger inne med.

Kan mångt om mycket tycka att fläsk-Anjo är ett stort rövhåll, men det största rövhållet är ta mig tusan hans gravt överviktiga fru, som år efter år bara stöttat han i hans sjuka och besatta sätt att att förgöra alla som inte lyder och tycker dom han.

Där av anser jag att hon är direkt skyldig till mycket och därav anser jag att min kritik är befogad.
Citera
2024-07-03, 06:55
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Tänkte på Anjos gamla "dokumtärer" om sina vänner med psykisk ohälsa när jag kolla denna nyss .. fniss

https://www.youtube.com/watch?v=Wkr5k3-V-Pc&ab_channel=RyanLong
Citera
2024-07-04, 18:04
Avstängd
Crabby88s avatar
Går det att kring att man stöttar idiotens video via ett VPN? Så det inte syns att man tittat?

Skratta ni om ni vill. Men jag e tekniskt handikapp med vissa saker .

Och här bevisar att jag haft rätt, att lille rask inte går bemöta Clue, utan det blev Anjo som gör det.
Senast redigerad av Crabby88 2024-07-04 kl. 18:07.
Citera
2024-07-04, 18:33
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Går det att kring att man stöttar idiotens video via ett VPN? Så det inte syns att man tittat?

Skratta ni om ni vill. Men jag e tekniskt handikapp med vissa saker .

Och här bevisar att jag haft rätt, att lille rask inte går bemöta Clue, utan det blev Anjo som gör det.
Så nu har sekten skickat fram ångvälten?

Man kan väl stänga av annonser tror jag,.

Vad ska den där Johannes pajasen bidra med? Kommer ihåg när jag såg honom på Cluee. När han blev "kidnappad,", aldrig sett en så osäker människa
Senast redigerad av knark-kungen 2024-07-04 kl. 18:36.
Citera
2024-07-04, 18:52
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Så nu har sekten skickat fram ångvälten?

Man kan väl stänga av annonser tror jag,.

Vad ska den där Johannes pajasen bidra med? Kommer ihåg när jag såg honom på Cluee. När han blev "kidnappad,", aldrig sett en så osäker människa

Jaja, Clue kom med årets kontring. Inte fan kan dom släppa rask på det. Nu är det tunga artilleriet som får försöka rädda situationen.

Jävla nollor
Citera
2024-07-04, 19:59
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Jaja, Clue kom med årets kontring. Inte fan kan dom släppa rask på det. Nu är det tunga artilleriet som får försöka rädda situationen.

Jävla nollor
Riktiga losers ja.

Nu är både chipstutten och dagdrivaren ute med en ny attackvideo full med lögner, väntar som vanligt på STB, vägrar stödja den där luffaren.

C säger han ska svara med polisanmälan. Äntligen någon som tar tag i det, det här Baronåret blir bara bättre och bättre Hoppas du gillar makaroner med ketchup Therese, du valde en vinnare
Senast redigerad av knark-kungen 2024-07-04 kl. 20:03.
Citera
2024-07-04, 20:19
Medlem
Citat:
Riktiga losers ja.

Nu är både chipstutten och dagdrivaren ute med en ny attackvideo full med lögner, väntar som vanligt på STB, vägrar stödja den där luffaren.

C säger han ska svara med polisanmälan. Äntligen någon som tar tag i det, det här Baronåret blir bara bättre och bättre Hoppas du gillar makaroner med ketchup Therese, du valde en vinnare

Kan du dela var han säger det för oss som inte sett?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in