2023-06-28, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondifire
Riktig underbyggd fakta oxå 😎
Verkar inte som det lär komma något
Citera
2023-07-03, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Hon har MILD IF, sluta skylla på det. Z är långt ifrån dum i huvudet, hon vet exakt vad hon gjort.

Men emeli morr , lägg ner din skit . Och börja ta dina konsekvenser i det du själv säger och gör .
Citera
2023-07-03, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
I hela dehär är K den enda vettiga som kan förhöra. Synd de inte fått ett enda svar på 6h

Hon är inte alls någon vettig.
Citera
2023-07-04, 14:31
Medlem
Det verkar som att alla från CG är ovänner med varandra. Vendela och Mila som stöttade varandra i allt pratar inte längre. Man ser sällan att någon mer än vendela och emelie som lajvar tillsammans. Luftslottet som sprängdes
Citera
2023-07-04, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Det verkar som att alla från CG är ovänner med varandra. Vendela och Mila som stöttade varandra i allt pratar inte längre. Man ser sällan att någon mer än vendela och emelie som lajvar tillsammans. Luftslottet som sprängdes

Jag tror att Vendelas tid är räknad på TikTok.
Fler och fler slutar liva med henne.
Jag tyckte hon var en tjej som kom med en frisk fläkt när jag börja hänga hos henne men har nu ledsnat på att lyssna på hennes ego.
Hur hon nedvärderar andra människor på ett mycket fult sätt.
Finns mycket roligare människor att hänga hos.
Citera
2023-07-07, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Nu har jag tappat det. Jag trodde tråden handlade om Anjo, men det verkar som fler och fler comments handlar om alla andra utom Anjo
Kanske för anjo bara gör samma tråkiga saker hela tiden och anjo har varigt delaktig med nästan alla människorna från tiktok som nämns här
Citera
2023-07-07, 11:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salda88
Kanske för anjo bara gör samma tråkiga saker hela tiden och anjo har varigt delaktig med nästan alla människorna från tiktok som nämns här

Han gör sånt som ger klick, det är därför han evighetskör Bumbi och Pontus R. Det där med Bumbi är sjukt, han pratar gärna om psykisk ohälsa men slänger Bumbi under bussen för några tusen klick
Citera
2023-07-07, 13:50
Medlem
Kaellkritiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019

Bygger man ”vänskap” på de grunder dessa personer gjort kan man nog vara rätt säker på att lojaliteten är kortvarig och att söndringen kommer förr eller senare.

När Fia (snartsommar1234) också visade sig vara en ful fisk och personer jag ansett vettiga hängde kvar där inne gav jag upp TT helt och hållet. Jag behöver inte sån skit. TT måste vara det största träsket i genren sociala medier.

Social kodex: lita aldrig på någon.
Citera
2023-07-08, 01:39
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han gör sånt som ger klick, det är därför han evighetskör Bumbi och Pontus R. Det där med Bumbi är sjukt, han pratar gärna om psykisk ohälsa men slänger Bumbi under bussen för några tusen klick

Bumbi slänger sig själv under bussen. Om det inte uppskattas att folk talar om vad en publik person sysslar med på nätet, att lura människor på pengar som är ännu mer korkade än bumbi själv i det här fallet, så sluta konsumera materialet. Är det någon du ska vara lack på så är det bumbi själv som skapar den här missären.

Att "lida" av psykisk ohälsa ursäktar inte personer att vara varken kriminella eller totala rövhål.
Det är för övrigt väldigt säkert så att det är inte för att bumbi skulle vara psykiskt sjuk som gör att hon försöker lura andra idioter på pengar, hon lurar folk eftersom hon har en personlighet som gör att hon skiter i andra människor än sig själv.
Citera
2023-07-08, 08:03
Medlem
Nu får nån hjälpa mig här!! Vad hände igår? Kikade in på TT vid läggdags och det är kaos. En massa folk som vanligtvis inte livar ihop gör det och några är på väg hem till A*gie. CG verkar ha dött ut men uppror i lägret var det! Snälla, uppdatera mig… 🙏🏽 Vad har jag missat?
Citera
2023-07-08, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli123
Nu får nån hjälpa mig här!! Vad hände igår? Kikade in på TT vid läggdags och det är kaos. En massa folk som vanligtvis inte livar ihop gör det och några är på väg hem till A*gie. CG verkar ha dött ut men uppror i lägret var det! Snälla, uppdatera mig… 🙏🏽 Vad har jag missat?

Väldigt mycket, men det är ett polisärende så och inget som kommer komma ut på youtube. Vet inte vad man vågar säga riktigt, men riktigt illa var det
Citera
2023-07-08, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli123

A var stupfull och hade barn under 15 år sittande bredvid sig.
Hon var väldigt otrevlig och många blev riktigt oroliga för barnet.
(Ja, är man under 15 är man barn)
Flera ringde polis och socialjouren
Polisen hade svarat att dom blev nedringda om detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in