2026-05-12, 10:02
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Anjauro har gått på mounjaro. Det lilla fettot har gått på insulinsprutor för att gå ned i vikt vilket misslyckat fetto!
Inte blev han snyggare som mindre fet heller HAHA ett fult ansikte går inte ens att rädda med viktnedgång. Såg en bild på Anjauros mamma helvete dom två är ju kopior. Samma feta kötbulle ansikte med samma enorm grisnäsa.
En son som är lik sin gris till mamma. Vilket misslyckade.
Citera
2026-05-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilka frågor var det?
Insinuerande om vad och mot vem?

Har du inte sett intervjun?
Eller är det Anjos reaktionsvideo som du inte har sett? Jag tänker inte återge Anjos video åt dig i ett inlägg här, du får helt enkelt bemöda dig med att titta på den själv.
Citera
2026-05-12, 10:08
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dolemite
Usch, vad du skriker ur dig många fula ord.
Tvätta munnen.
Den som ska tvätta munnen är Anjarou med en högtryckstvätt… Den idioten har förstört många liv.
Ett mobbat fetto i skolan blev en internetmobbare. Vilken hemsk utveckling.
Citera
2026-05-12, 10:23
Medlem
Nu när Jocke & Jonnas nya Kurragömma har blivit en sån succé så är det extra intressant att spana in Anjo bakom kulisserna Bakom kulisserna på kurragömma! - VLOGG https://www.youtube.com/watch?v=CsocaOQjm8M.
Då får man ett ytterligare perspektiv som man missar o man enbart tittar på de färdigklippta avsnitten.

Man får reda på hur Jocke och Jonna är "behind the scenes".
Citera
2026-05-12, 10:28
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Anjauro har gått på mounjaro. Det lilla fettot har gått på insulinsprutor för att gå ned i vikt vilket misslyckat fetto!
Inte blev han snyggare som mindre fet heller HAHA ett fult ansikte går inte ens att rädda med viktnedgång. Såg en bild på Anjauros mamma helvete dom två är ju kopior. Samma feta kötbulle ansikte med samma enorm grisnäsa.
En son som är lik sin gris till mamma. Vilket misslyckade.
Jo, det är tydligt att han går/gått på sprutorna. Jag kan dock tycka att det är väldigt onödigt att diskutera hans ansikte. Men om vi ändå måste göra det kan vi göra det på ett lite mer sofistikerat sätt för att behålla viss kvalitet i tråden.

Jag tycker att han varken är ful eller snygg. Han är "vanlig", alldaglig i all sin enkelhet. Men om man ska ranka alla hundar och husse är ju Anjo och Lisen faktiskt LÄTT snyggast i gänget. Det måste jag faktiskt ge dem!
Citera
2026-05-12, 10:32
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Där kan vi ju bara agree till att tycka olika.
Tycker BGB gjorde bort sig något så otroligt i Cluees intervju (för att inte nämna hur Cluee gjorde bort sig). Oskön människa och arrogant så inih......
OCH innan jag blir utnämnd till Anjos största krigare.
Mitt liv går vidare även om hans views går ner.
På vilket sätt tycker du att han gjorde bort sig? Jag tyckte att intervjun var saklig och BGB ger välgrundande svar som den kloka man han är. Vi tycker helt enkelt olika och det är väl härligt på ett diskussionsforum?
Citera
2026-05-12, 10:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
På vilket sätt tycker du att han gjorde bort sig? Jag tyckte att intervjun var saklig och BGB ger välgrundande svar som den kloka man han är. Vi tycker helt enkelt olika och det är väl härligt på ett diskussionsforum?

Jag tycker han gjorde bort sig när han som seriös journalist på SVT, vinnare av Guldspadar, grävare av rang enligt sig själv, sitter och hånar och förminskar, både Anjo och Jocke. (Tror inte han var speciellt imponerad av Cluee heller, tyckte även det lös igenom). Det riktigt pyr arrogans av honom.
T o m kallar Jocke för Jockiboi flera gånger och det gjorde han enkom för att förminska. Det tycker jag är sjukt osympatiskt och oseriöst.
Han har förbrukat rätten att kalla sig opartisk.
Han borde inte ha medverkat hos Cluee, det är min åsikt.
Citera
2026-05-12, 11:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Har du inte sett intervjun?
Eller är det Anjos reaktionsvideo som du inte har sett? Jag tänker inte återge Anjos video åt dig i ett inlägg här, du får helt enkelt bemöda dig med att titta på den själv.
Jag har sett intervjun. Därför frågar jag dig vad du menar.
Kan du inte svara på det? Vet du inte?
Måste Anjo föra din talan. Du har alltså ingen åsikt egentligen men Anjo har sagt något så då är det så.

Nej, din input är ointressant eftersom den inte ens är din egen. Ville jag veta vad Anjo tyckte hade jag frågat honom.
Citera
2026-05-12, 11:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Jag tycker han gjorde bort sig när han som seriös journalist på SVT, vinnare av Guldspadar, grävare av rang enligt sig själv, sitter och hånar och förminskar, både Anjo och Jocke. (Tror inte han var speciellt imponerad av Cluee heller, tyckte även det lös igenom). Det riktigt pyr arrogans av honom.
T o m kallar Jocke för Jockiboi flera gånger och det gjorde han enkom för att förminska. Det tycker jag är sjukt osympatiskt och oseriöst.
Han har förbrukat rätten att kalla sig opartisk.
Han borde inte ha medverkat hos Cluee, det är min åsikt.
Hur hånar han dem?
Är det att han inte håller med dem och står fast vid sitt arbete som du tolkar som hån?
Citera
2026-05-12, 12:02
Medlem
Kan TV4 vara anledningen till att Anjo och Lisen har gått ner så mycket i vikt på så kort tid?

De ska väl vara med i programmet som handlar om Joakim och Jonnas löftesförnyelse, och man börjar ju undra om de tagit bantningsmedel eller aptitdämpande för att få snabba resultat. Det är svårt att tro att de hade klarat en så stor viktnedgång på så kort tid utan någon form av "hjälp".

Båda har gjort en GP och dessutom varit med i Biggest Loser, så de borde ju veta hur viktigt det är med rätt kost och träning för långsiktiga resultat. Därför känns det konstigt att de nu istället har valt denna form av snabbantning. Frågan är ju hur de kommer se ut när de slutar med den här typen av "snabbfix".

Jonna har ju också gått ner mycket i vikt på kort tid och det verkar som att Anna Book också har gjort det. Kanske alla känner någon form av press kring hela inspelningen och TV4-produktionen...

Sammanträffande? Njaeee.
Citera
2026-05-12, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har sett intervjun. Därför frågar jag dig vad du menar.
Kan du inte svara på det? Vet du inte?
Måste Anjo föra din talan. Du har alltså ingen åsikt egentligen men Anjo har sagt något så då är det så.

Nej, din input är ointressant eftersom den inte ens är din egen. Ville jag veta vad Anjo tyckte hade jag frågat honom.

Jag har ju redan skrivit min åsikt att jag tyckte att Cluee's frågor till Bo-Göran Bodin var insinuerande, och att det var roligt att få det bekräftat att fler än jag, i detta fall Anjo, tyckte exakt likadant.
Räcker inte det, eller varför vill du fördjupa dig ytterligare i min åsikt? Så konstigt bara. Ha en egen åsikt istället för att fördjupa dig i mina. Adjökens!
Citera
2026-05-12, 12:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag har ju redan skrivit min åsikt att jag tyckte att Cluee's frågor till Bo-Göran Bodin var insinuerande, och att det var roligt att få det bekräftat att fler än jag, i detta fall Anjo, tyckte exakt likadant.
Räcker inte det, eller varför vill du fördjupa dig ytterligare i min åsikt? Så konstigt bara. Ha en egen åsikt istället för att fördjupa dig i mina. Adjökens!
Nej, du har skrivit Anjos åsikt eftersom du hänvisar till Anjo istället för att besvara frågorna.

Vilka frågor var det?
Insinuerande om vad och mot vem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in