Citat:
Ursprungligen postat av
UlfEk
Ok, trist att du hatar Anjo så, jag brukar ha det som sällskap när jag gör köksbestyr m.m. istället för riksradion.
Nä jag hatar inte Anjo alls, tvärtom, framförde bara min åsikt att det inte är någon nackdel att det blir lite uppehåll. I normala fall släpper Anjo ny video cirka en gång i vecakn och det är ganska lagom för någon som mig som prenumererar på ett 50-tal andra youtubekanaler som släpper sånt jag är intresserad av, och flertalet av dem släpper nytt mer sällan än 1 gång i veckan men tycker trots det att jag har för lite tid över att hinna titta på allt jag är intresserad av så när Anjo börja släppa 1h-klipp om dagen så finns det inga alternativ för mig än att helt enkelt inte titta på det för jag hinner helt enkelt inte det eftersom det skulle tvinga mig att prioritera bort något av alla mina andra intressen
Det är ovanligt att ha ett så starkt särintresse att man lägger 1h om dagen på det, framför alla andra alternativ, jag menar om du nu gör köksbestyr 1h om dagen så är ditt enda val att lyssna på just Anjo då eller? Som att det inte finns tusentals andra mer intressanta saker att lyssna på? Jag har lite svårt för människor som har så snäva intressen men har väl med åren accepterat att ni existerar