2026-03-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsseglaren
Jag har sett samtliga av Anjos avsnitt om chatten. Du tycks vara en som inte ser skogen p.g.a. alla träd. Du ser att Joakim Lundell skriver att han betalar många tusen för en taxi åt Chrippa och tolkar det som att Joakim hjälper Chrippa, förstår jag? Vet du vad jag ser? Jag ser att Joakim Lundell sitter i en chatt med flertalet andra och skriver så för att håna och vara nedlåtande mot Chrippa inför sina vänner för att de ska tycka illa om Chrippa. Joakim hade inte behövt skriva det i chatten. HUR hjälper det Chrippa att berätta en sån sak i en chatt? Om Joakim verkligen ville hjälpa Chrippa i just den situationen, så betala den jävla taxin och håll sen käft om det. Varför sitta och skvallra om saken med sina vänner? Det sänder dubbla signaler, antingen hjälper man en person eller så sitter man och snackar skit och skvallrar om och hånar samma person i en sluten chatt. Man gör inte både och, samtidigt.

Beror väl på hur man ser det. Är man lättkränkt så ser man det som du gör.
Citera
2026-03-07, 19:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsseglaren
Jag har sett samtliga av Anjos avsnitt om chatten. Du tycks vara en som inte ser skogen p.g.a. alla träd. Du ser att Joakim Lundell skriver att han betalar många tusen för en taxi åt Chrippa och tolkar det som att Joakim hjälper Chrippa, förstår jag? Vet du vad jag ser? Jag ser att Joakim Lundell sitter i en chatt med flertalet andra och skriver så för att håna och vara nedlåtande mot Chrippa inför sina vänner för att de ska tycka illa om Chrippa. Joakim hade inte behövt skriva det i chatten. HUR hjälper det Chrippa att berätta en sån sak i en chatt? Om Joakim verkligen ville hjälpa Chrippa i just den situationen, så betala den jävla taxin och håll sen käft om det. Varför sitta och skvallra om saken med sina vänner? Det sänder dubbla signaler, antingen hjälper man en person eller så sitter man och snackar skit och skvallrar om och hånar samma person i en sluten chatt. Man gör inte både och, samtidigt.

Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
Beror väl på hur man ser det. Är man lättkränkt så ser man det som du gör.

Finns ingen frisk person som vill ha påtvingad "hjälp".

Allt Jocke gör är villkorat.
Citera
2026-03-07, 23:39
Medlem
Damien-s avatar
Fetröven Anjo måste använda något "smal-filter" på sina thumnails. För man ser hur groteskt fet Biggest Loser profilen är i själva videon.
Citera
2026-03-07, 23:48
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Fetröven Anjo måste använda något "smal-filter" på sina thumnails. För man ser hur groteskt fet Biggest Loser profilen är i själva videon.
Han använder samma filter för att "fixa till" sina barn i thumbnails. Vilken pappa gör så här?
Citera
2026-03-08, 14:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Han använder samma filter för att "fixa till" sina barn i thumbnails. Vilken pappa gör så här?

Sjukt att en pappa inte tycker att barnen duger som de är.
Citera
2026-03-08, 21:32
Medlem
Åh nu kom Chatten del 27 !!

Men snart är det slut
Citera
2026-03-09, 17:08
Avstängd
Tänk att Lisen fick åka till London för chipstutten.
Citera
2026-03-09, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
"Åååh"
Ta livet av dig.
Undrar om del 28 kommer idag?!
Citera
2026-03-09, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Tänk att Lisen fick åka till London för chipstutten.

Anjo kör del 28 av chatten kl 20:15!!
Citera
2026-03-09, 22:34
Medlem
GravitySwitchs avatar
Det är fan lite tråkigt nu.

Anjo läser chatten… vilket är bra. Det är det alla ville. Folk säger att han läser den partiskt och det stämmer - men vi ser till 100% att BGB ljugit. Eller ja, min gissning är att Bo matat in allt i en ai och sen ställt frågor och fått de svaren han ville ha. För så funkar ai. Får han guldspade för detta så kan man gräva ned hela det priset nu när vi ser att det ”sekten” sagt stämmer och det BGB hittat på inte stämmer. Sen visst att Anjo skrattar förbi alla gånger grisen kommer in och skriver fula ord som hora, fitta osv…

Axel eldar upp sin kanal genom att prata om politik ingen bryr sig om samt sänder på tider då ingen kan se det för vi är på jobbet och ingen pallar highlights med identiska thumbnails. Vill du leva på YouTube, snacka Anjo efter kl 19… du har ju data på att det är så du tjänar pengar! Lol. Dessutom känns det som att 30% av snacket är bara upprepningar: ”rask är dömd för 7 fall av…”, ”jag gick ner på lunchen i t-shirt till ica”, ”jag hörde av mig till
Anjo för att hjälpa honom med…” Allt stämmer… men så tröttsamt att höra samma piss varje stream.

Bråck och bandat gör som vanliga grej med att vara 8 steg efter alla andra och bli jävla arg hela tiden. Fattar att man är lite ok edge om man varit sprutnarkoman (eller vad han nu varit, jag vet inte). Men han babblar om kakor än - gå vidare! Sajjervi.

Anjo har varit duktig och inte nämnt Temu. Det kanske är därför Temu gräver sina gravar för sänder för 1/4 av folket de hade innan. Personligen tycker jag det är tråkigt då jag tittar för bråket och tycker det är kul.

Rask fortsätter misslyckas med livet på totalt självklara saker. Medviktarna släpper sin dokumentär som ingen pallar se mer än två avsnitt av för att den är lika seg som herr medvikt. Finns säkert bra info i filmen men ingen orkar se den. Rask vinner om han väljer att inte titta. Då kommer hela dokumentären dö ut och ingen bryr sig. De hade hoppats på en rask-review lord. Gör rask inget eller säger inget så dör dokumentären, precis som med rask i ”hatet”. Kom helt undan.

Medviktarna skulle istället gjort en bra film med en röd tråd på 2h och lagt in all ”bevisvideo” i sin helhet i en egen video som referat. Nu blev det inget av detta pga de ville vara ärliga och visa allt. Det skulle varit en text ”vill du se hela 18min klippet med Micro113, klicka här” inte göra 6 timmar nonstop. Jag tror att visningarna per avsnitt kommer svalna. Tips till medviktarna: det första och sista avsnittet måste vara det bästa. Första kan inte vara svalt.

Vad är problemet: KNULLA DIG SJÄLV DIN FEGA JÄVLA MES

Poängen är att alla just nu eldar upp sina kanaler på olika vis … och det var roligare förr
Senast redigerad av GravitySwitch 2026-03-09 kl. 22:45.
Citera
Igår, 00:45
Medlem
FruKrokodils avatar
Vad är det som gör Anjo så otroligt trött så han måste gäspa varannan minut?
Det handlar om att läsa nån timme om dagen, kanske två om han vill ha till medlemmar. HUR kan man bli så trött av så lite jobb?
Citera
Igår, 02:42
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vad är det som gör Anjo så otroligt trött så han måste gäspa varannan minut?
Det handlar om att läsa nån timme om dagen, kanske två om han vill ha till medlemmar. HUR kan man bli så trött av så lite jobb?
Han är fet och en soffpotatis. Allt är ansträngande då. Riktig mansgris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in