Det är fan lite tråkigt nu.
Anjo läser chatten… vilket är bra. Det är det alla ville. Folk säger att han läser den partiskt och det stämmer - men vi ser till 100% att BGB ljugit. Eller ja, min gissning är att Bo matat in allt i en ai och sen ställt frågor och fått de svaren han ville ha. För så funkar ai. Får han guldspade för detta så kan man gräva ned hela det priset nu när vi ser att det ”sekten” sagt stämmer och det BGB hittat på inte stämmer. Sen visst att Anjo skrattar förbi alla gånger grisen kommer in och skriver fula ord som hora, fitta osv…
Axel eldar upp sin kanal genom att prata om politik ingen bryr sig om samt sänder på tider då ingen kan se det för vi är på jobbet och ingen pallar highlights med identiska thumbnails. Vill du leva på YouTube, snacka Anjo efter kl 19… du har ju data på att det är så du tjänar pengar! Lol. Dessutom känns det som att 30% av snacket är bara upprepningar: ”rask är dömd för 7 fall av…”, ”jag gick ner på lunchen i t-shirt till ica”, ”jag hörde av mig till
Anjo för att hjälpa honom med…” Allt stämmer… men så tröttsamt att höra samma piss varje stream.
Bråck och bandat gör som vanliga grej med att vara 8 steg efter alla andra och bli jävla arg hela tiden. Fattar att man är lite ok edge om man varit sprutnarkoman (eller vad han nu varit, jag vet inte). Men han babblar om kakor än - gå vidare! Sajjervi.
Anjo har varit duktig och inte nämnt Temu. Det kanske är därför Temu gräver sina gravar för sänder för 1/4 av folket de hade innan. Personligen tycker jag det är tråkigt då jag tittar för bråket och tycker det är kul.
Rask fortsätter misslyckas med livet på totalt självklara saker. Medviktarna släpper sin dokumentär som ingen pallar se mer än två avsnitt av för att den är lika seg som herr medvikt. Finns säkert bra info i filmen men ingen orkar se den. Rask vinner om han väljer att inte titta. Då kommer hela dokumentären dö ut och ingen bryr sig. De hade hoppats på en rask-review lord. Gör rask inget eller säger inget så dör dokumentären, precis som med rask i ”hatet”. Kom helt undan.
Medviktarna skulle istället gjort en bra film med en röd tråd på 2h och lagt in all ”bevisvideo” i sin helhet i en egen video som referat. Nu blev det inget av detta pga de ville vara ärliga och visa allt. Det skulle varit en text ”vill du se hela 18min klippet med Micro113, klicka här” inte göra 6 timmar nonstop. Jag tror att visningarna per avsnitt kommer svalna. Tips till medviktarna: det första och sista avsnittet måste vara det bästa. Första kan inte vara svalt.
Vad är problemet: KNULLA DIG SJÄLV DIN FEGA JÄVLA MES
Poängen är att alla just nu eldar upp sina kanaler på olika vis … och det var roligare förr