2025-11-16, 18:10
Medlem
Kickassfarsans avatar
Det blir ingen Oscar för det där skådespelet under liven med Al Bundy, haha helvete så dåligt
Citera
2025-11-16, 18:21
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
2 December, på bästa sändningstid
Bara två veckor kvar och desinformationskampanjen är i full gång.

2025 blir året som Jockeboy, Anjo och Rask blir begravda.
Citera
2025-11-16, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Bara två veckor kvar och desinformationskampanjen är i full gång.

2025 blir året som Jockeboy, Anjo och Rask blir begravda.

Det har varit ett aslångt år, men den som väntar på något gott...
Tänker på Anjos "dokumentär" om barnvåldtäktsdömde Antonio Toledano Book. Han levererade skit och påstod att han jobbat med den i två år. Här snackar vi ett helt TV-team som jobbat i 18 månader.
Fy fan vad jag skulle vilja vara en fluga och se när Jockiboi och Anjo ser vilka som är med. Anjo tjatar fortfarande bl.a om 14-åringen, och jag tänker att om det verkligen inte hänt så hade dom släppt det och gått vidare. Hade det varit rent förtal så skulle Jocki gjort en polisanmälan, han har ju direktlinje och slipper sitta i kö.
Vad är det här med att alla skall be Anjo om ursäkt för oförrätter gjorda mot Jocke?
Citera
2025-11-16, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Det har varit ett aslångt år, men den som väntar på något gott...
Tänker på Anjos "dokumentär" om barnvåldtäktsdömde Antonio Toledano Book. Han levererade skit och påstod att han jobbat med den i två år. Här snackar vi ett helt TV-team som jobbat i 18 månader.
Fy fan vad jag skulle vilja vara en fluga och se när Jockiboi och Anjo ser vilka som är med. Anjo tjatar fortfarande bl.a om 14-åringen, och jag tänker att om det verkligen inte hänt så hade dom släppt det och gått vidare. Hade det varit rent förtal så skulle Jocki gjort en polisanmälan, han har ju direktlinje och slipper sitta i kö.
Vad är det här med att alla skall be Anjo om ursäkt för oförrätter gjorda mot Jocke?
Som någon annan här skrev så har Anjo blivit mobbad varenda dag i skolan, samma med Rask och motvikt. De har blivit traumatiserade och eftersom de inte är de skarpaste knivarna i lådan så klarar dom inte friheten från ungdomens mobbare utan att vända på beteendet. De beter sig nu precis som dom önskat att dom vågat under hela sin uppväxt. Hade dom varit lite smartare så hade dom hanterat det som alla andra, och betett sig bättre än mobbarna. Det är fortfarande fel, men dom förstår inte bättre. Andra underbegåvade mobbingoffer bekräftar och blir följare och tappra krigare i kommentarsfälten.
Citera
2025-11-16, 19:13
Medlem
Kickassfarsans avatar
Throwback till när Biggest looser profilen låtsades som att han inte skulle kunna äta upp en liten muffin utan att spy.

https://youtu.be/08am1OXm1h0?si=07nbXwuqbeGbHOvT
Citera
2025-11-16, 19:17
Medlem
abvs avatar
Snart 10-årsjubileum Ponta

https://ibb.co/5W7z2bXC
Citera
2025-11-16, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Throwback till när Biggest looser profilen låtsades som att han inte skulle kunna äta upp en liten muffin utan att spy.

https://youtu.be/08am1OXm1h0?si=07nbXwuqbeGbHOvT
Ett fetto som inte kan äta kakor? Dåligt skådespeleri
Citera
2025-11-16, 19:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av runkpsykopaten
Fan vad tjock Pontus Björlund är

Faktiskt inte så tjock, han verkar gått ner i vikt med. Som kvinna kan jag säga att han absolut inte tror han ses som ”ful och fet” som ni försöker framstå det. Jag tycker han har fint ansikte och ögon, många kvinnor tar dessutom hellre män med lite meat på kroppen än extremt muskler eller smal ala Rask.
Citera
2025-11-16, 19:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Som någon annan här skrev så har Anjo blivit mobbad varenda dag i skolan, samma med Rask och motvikt. De har blivit traumatiserade och eftersom de inte är de skarpaste knivarna i lådan så klarar dom inte friheten från ungdomens mobbare utan att vända på beteendet. De beter sig nu precis som dom önskat att dom vågat under hela sin uppväxt. Hade dom varit lite smartare så hade dom hanterat det som alla andra, och betett sig bättre än mobbarna. Det är fortfarande fel, men dom förstår inte bättre. Andra underbegåvade mobbingoffer bekräftar och blir följare och tappra krigare i kommentarsfälten.

Var kan man hitta info att de blivit mobbade? Vad tycker du om mobbningen från Axel och co?
Citera
2025-11-16, 19:40
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Faktiskt inte så tjock, han verkar gått ner i vikt med. Som kvinna kan jag säga att han absolut inte tror han ses som ”ful och fet” som ni försöker framstå det. Jag tycker han har fint ansikte och ögon, många kvinnor tar dessutom hellre män med lite meat på kroppen än extremt muskler eller smal ala Rask.

Inte så tjock. Nej, det kallas obesitas.

Men spelar ingen roll. Hans problem är psyket och personligheten.
Citera
2025-11-16, 19:41
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
"Gått ner i vikt"

Finns nog en anledning till att han inte har med när han går ned i eller upp ur poolen när han badar med Lisens döttrar.
https://youtu.be/oYumYZzgRZ4?t=1155

Försökte hitta klippet på Jockes kanal där man såg Anjo i badbyxor men jag hittade det inte. Kanske det räknas som stötande innehåll så att det har tagits bort.
Citera
2025-11-16, 19:42
Avslutad
Citat:
Var kan man hitta info att de blivit mobbade? Vad tycker du om mobbningen från Axel och co?
Ja, det var nog inte så kul för honom att gå på Södra Latin för 25 år sen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in