2025-11-16, 15:36
Medlem
Telepatisks avatar
Anjo och Lisen är två fetton som har varit gravt mobbade när dom var yngre, för att senare mobba andra genom sin Youtube-kanal. Riktigt vidrigt. Rätt lustigt att knappt någon är på Anjo för hans vikt nu dock med tanke på att han knappt kan röra sig Sjukt också att han har så många följare när han är helt jävla nollad.. stör mig fortfarande otroligt mycket på att han inte kände till "BBC".. men det kanske är den som gapar högst som folk följer.

Anjo var väl dessutom oskuld innan han träffade Lisen vid 27 års ålder Lisen, eller knulldockan/hinken om man använder Anjos ord har nog legat runt rätt mycket dock om jag fick gissa. Är väl rätt vanligt med feta och fula kvinnor att ligga runt för att få bekräftelse.

Är väl fortfarande inte helt klartgjort om Anjos döttrar verkligen är hans döttrar? Eftersom Lisen blev gravid någon gång runt när hon gick ifrån sin tidigare "fästman" och blev tillsammans med Chipstutten. Någon tidigare i tråden hade en bra teori om att hela den grejer är en av anledningarna till att Anjo är så arg.
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är nog dags att lägga skumpan på kylning

När grismunnarna döms så firar vi alla
Haha, Systembolaget på måndag
Citera
2025-11-16, 15:45
Medlem
Någon som vet när Anjo ska ta ner sin YouTube-kanal?

Han satt ju och bedyrade för sina följare att Lisen inte var 3-barnsmamman som Linnea och Chrippa pratade om. Skulle det vara Lisen så skulle han ta ner sin kanal.
Någon som vet vilken video detta var, kanske Anjo har tagit bort den när han insåg sitt misstag?

Som vanligt satt Anjo och ljög, detta då det nu är bevisat att det är Lisen som är 3-barnsmamman.

Kanske Anjo ska göra som Rask gjorde mot Cluee dvs. inte stå för sitt ord...
Citera
2025-11-16, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Rätt talande att Anjo, Rask, Motvikt och deras följare levt i månader i villfarelsen att SVT skulle sätta sina bäst grävande och prisbelönta journalister att reda ut ett familjedrama under 2024 på Youtube. Tror dom att hela jorden kretsar runt dom? SVT bryr sig antagligen inte ett skit i det där, båda parter har betett sig som apor och så är det med det. Det är makten och hatet på nätet som är prioriteringen och dom som fallit offer för dessa hyenor får äntligen sin röst hörd på riktigt. Chatloggar och inspelningar från alla möjliga telefoner kommer dyka upp och det blir inte vackert.

Tycker också det är smakligt av SVT att inte intervjua Lisen och Jonna då dessa två visserligen haft mindre roller i bakgrunden men i huvudsak är det Jocke och hans hundars metoder som ska exponeras. Där låter man fruarna vara, det finns också barn som behöver trygghet framåt. Extra roligt då Anjo sitter i videos och beklagar sig över att Lisen inte blivit tillfrågad att vara med. Och inte Jonna heller... Hur bränd är han?

Det är bara att luta sig tillbaka i soffan och njuta av den tiden vi har framför oss. Jag tror inte det är slut på eländet än på ett bra tag.

Edit: Jag hoppas att detta blir en dokumentär som visas i skolor i framtiden, för att lyfta hur mobbing på nätet skadar folk.

Jag förstår inte hur svårt det ska vara att fatta det här? Grävande journalistik går ut på att granska makthavare och det de försöker dölja, inte att granska vem som helst som varit klandervärd.
Det spelar därför ingen roll att Julia eller någon annan varit källor till saker när det är Anjo och Joakim som använt sina kanaler för att sprida hennes ord. Istället för att grina över att inte vara med i dokumentären borde Julia vara glad över att de inte tycker att hon har tillräckligt stor på sociala medier för att namnges.
Samma gäller Chrippa, det var ingen som tvingade dom att använda sina sociala medier för hans sak, utan det hade han bara sett ut som den idiot han är från början.

Kärnan i det hela är att deras makt är det som spelar roll, utan den så får informationen från andra ingen tyngd och människor påverkas inte. Som en makthavare på sociala medier har man ett ansvar för vad man använder den makten till.
Citera
2025-11-16, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Någon som vet när Anjo ska ta ner sin YouTube-kanal?

Han satt ju och bedyrade för sina följare att Lisen inte var 3-barnsmamman som Linnea och Chrippa pratade om. Skulle det vara Lisen så skulle han ta ner sin kanal.
Någon som vet vilken video detta var, kanske Anjo har tagit bort den när han insåg sitt misstag?

Som vanligt satt Anjo och ljög, detta då det nu är bevisat att det är Lisen som är 3-barnsmamman.

Kanske Anjo ska göra som Rask gjorde mot Cluee dvs. inte stå för sitt ord...

I min senaste video så kan ni se just det klippet.
Citera
2025-11-16, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Anjo och Lisen är två fetton som har varit gravt mobbade när dom var yngre, för att senare mobba andra genom sin Youtube-kanal. Riktigt vidrigt. Rätt lustigt att knappt någon är på Anjo för hans vikt nu dock med tanke på att han knappt kan röra sig Sjukt också att han har så många följare när han är helt jävla nollad.. stör mig fortfarande otroligt mycket på att han inte kände till "BBC".. men det kanske är den som gapar högst som folk följer.

Anjo var väl dessutom oskuld innan han träffade Lisen vid 27 års ålder Lisen, eller knulldockan/hinken om man använder Anjos ord har nog legat runt rätt mycket dock om jag fick gissa. Är väl rätt vanligt med feta och fula kvinnor att ligga runt för att få bekräftelse.

Är väl fortfarande inte helt klartgjort om Anjos döttrar verkligen är hans döttrar? Eftersom Lisen blev gravid någon gång runt när hon gick ifrån sin tidigare "fästman" och blev tillsammans med Chipstutten. Någon tidigare i tråden hade en bra teori om att hela den grejer är en av anledningarna till att Anjo är så arg.

Haha, Systembolaget på måndag

Att Anjo inte är pappa till döttrarna kommer att bevisas på bästa sändningstid. Dokumentären har snart premiär.
Citera
2025-11-16, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttrigare
Att Anjo inte är pappa till döttrarna kommer att bevisas på bästa sändningstid. Dokumentären har snart premiär.

Är det släppt ett datum när denne dokumentären släpps? Hoppas dokumentären får Anjo att förtala sönder halva SVTs personal styrka. Så att han får mängder med anmälningar mot sig.
Citera
2025-11-16, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Är det släppt ett datum när denne dokumentären släpps? Hoppas dokumentären får Anjo att förtala sönder halva SVTs personal styrka. Så att han får mängder med anmälningar mot sig.
Inget datum, men i närtid som jag förstått det.
Citera
2025-11-16, 16:36
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Haha hade varit episkt om något sånt var med i dokumentären.

SVT gör ett DNA-test och visar Anjo resultatet och sen spelar in hans reaktion

EDIT: Visade sig att Chrippa är pappan!!!
Citera
2025-11-16, 16:37
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Rätt självklart, det syns på en mils avstånd.

Grabben är dock hans, där råder det inga som helst tvivel.

Är man oskuld vid 27 års ålder så får man ta det som erbjuds.

Citat:
Ursprungligen postat av husky30
4 december tycker jag mig ha läst, han har redan gett sig på Bo-Göran flera gånger, något som bevisar hans poäng med hela dokumentären.

Någonting om vem som sugit av honom, classy Anjo! Det där argumentet bevisar hur livrädd han är.
Citera
2025-11-16, 16:38
Medlem
Fy fan vilken nettoförlust Anjo är för samhället alltså. Förstör för så många människor på grund av sin osäkerhet och är totalt oförmögen på grund av rädsla att se sig själv i spegeln.
Nu senast, när han insåg att dokun inte är till hans fördel, så ska han SÅ KLART börja konspirera och lavja SD:are med att media ljuger och har en dold agenda etc etc. ELLER SÅ KAN DU FÖR EN GÅNG SKULL VARA MAN NOG ATT STÅ FÖR VAD DU GÖR OCH HAR GJORT.
Citera
2025-11-16, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clueenews
I min senaste video så kan ni se just det klippet.

Tack för din senaste video från flashback.
<3
Citera
2025-11-16, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Rätt självklart, det syns på en mils avstånd.

Grabben är dock hans, där råder det inga som helst tvivel.

Är man oskuld vid 27 års ålder så får man ta det som erbjuds.

4 december tycker jag mig ha läst, han har redan gett sig på Bo-Göran flera gånger, något som bevisar hans poäng med hela dokumentären.

Någonting om vem som sugit av honom, classy Anjo! Det där argumentet bevisar hur livrädd han är.

2 December, på bästa sändningstid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in