2025-11-26, 16:42
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Skulle en psykiskt stabil person agera som Anjo gjorde under gårdagen? Anjo agerade ju lika illa som Chrippa

Såg inte att han ville få sin pappa att kasta en mugg med vätska i på någon i en tingsrätt framför media. Men finns det bevis på att han gjorde detsamma så tänker jag absolut säga att han är instabil också.
Citera
2025-11-26, 16:43
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Om Anjos YouTube-kanal blir nedtagen, så ska han (enligt egen utsago) vara "gäst" på Lisens kanal, och genom detta fortsätta publicera YouTube-videos.

1. Hur fungerar då den ekonomiska biten med tanke på att det är Lisens kanal?
Anjos företag borde väl inte få dessa inkomster då han (enligt egen utsago) inte får ha någon egen YouTube-kanal men får vara gäst på Lisens kanal.

2. Detta innebär väl i så fall att inkomsterna från YouTube inte kan gå via Ninetone som de gör idag (Lisen har inget företag) utan måste betalas ut direkt till Lisen?
Om ja, hur ska det då gå till när Lisen inte har något företag, ska hon göra som Chrippa och påstå att det är en hobbyverksamhet?

3. Har Lisen näringsförbud med tanke på att hon inte betalade Skatteverket/Kronofogden?

Det som kommer ske är att på samma vis som Youtube initialt stängde ner Pontus Rasmussons NYA kanal, så är det upp till allmänheten att anmäla Lisens kanal som Anjo hänvisar sina tittare till. Men precis som Youtube skiter i kanalen "Stora Carina" kommer Anjo få en ny chans när folk slutar anmäla.

Lisens kanal kommer 100% bli bannad om ANJO blir bannad. Han hänvisar AKTIVT över följare dit, till hans FRU, samma ägare och content.
Senast redigerad av Spritnota 2025-11-26 kl. 16:47.
Citera
2025-11-26, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Att du ens får det till det visar hur sjuk du är.

OM hon blivit det, vad spelar det dig för roll? För det är knappast för du tycker synd om henne du tjatar om det. OM hon skulle blivit det så har det hänt och går inte att göra något åt, både hon och Anjo älskar flickorna och har isåfall gjort det bästa av situationen eller ska Anjo lämna henne för den sakens skull tycker du? Såklart alla normala människor önskar att det inte händer någon kvinna men OM det redan hänt så har hon det förmodligen jobbigt nog utan att en psykiskt instabil (för skulle du kalla någon som inte ens kan hejda sin ilska inne på en tingsrätt för stabil? Be honest nu hjärtat) gapade om det publikt där hon inte ens är för att kunna försvara sig och döttrarna.

Att häva ur sig påståenden om att döttrarna inte skulle vara Anjos utifrån ytterst tvivelaktiga "bevis" är naturligtvis riktigt grisigt. Jag utgår ifrån att många som spinner vidare på det här på FB trollar, inklusive jag själv. Men efter alla minst lika tvivelaktiga påståenden Anjo systematiskt gjort om Chrille och hans fru i snart två års tid kan det vara frestande att ge en liten tillbakakaka.

Du och många andra tycks dock vara helt blinda för att det är precis såhär Anjo med bihang jobbar. De plockar något litet ur kontext och fantiserar ihop en historia kring det. Ledsen att behöva säga det men det tyder på en riktigt dålig analytisk förmåga att inte kunna se det. Om inte SVT-dokumentären gör att du förstår lite bättre är du nog bortom räddning.
Citera
2025-11-26, 16:52
Medlem
2020-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Människor som skriker och kallar sig ”alfa” är inte dominanta dom är bara livsfarligt instabila.
Ja det är vad beta tycker om oss för att dom är osäkra och avundsjuka.
Citera
2025-11-26, 16:52
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Att häva ur sig påståenden om att döttrarna inte skulle vara Anjos utifrån ytterst tvivelaktiga "bevis" är naturligtvis riktigt grisigt. Jag utgår ifrån att många som spinner vidare på det här på FB trollar, inklusive jag själv. Men efter alla minst lika tvivelaktiga påståenden Anjo systematiskt gjort om Chrille och hans fru i snart två års tid kan det vara frestande att ge en liten tillbakakaka.

Du och många andra tycks dock vara helt blinda för att det är precis såhär Anjo med bihang jobbar. De plockar något litet ur kontext och fantiserar ihop en historia kring det. Ledsen att behöva säga det men det tyder på en riktigt dålig analytisk förmåga att inte kunna se det. Om inte SVT-dokumentären gör att du förstår lite bättre är du nog bortom räddning.

Anjo är mest troligtvis inte pappa för alla bevis vi sett är hörsägen. Tex påstår han dottern Estelle sagt "det är Elian" när han frågat "vem är det" UTAN ATT HAN POSTAT BEVIS, EN FILM PÅ ATT HON SADE, när han visade en bild på HENNE som bebis.

Anjo logic = VISA BEVISEN VISA FILMEN

Om ANJO har BEVIS på att dottern Estelle sagt detta = POSTA BEVISEN. Han kräver inget mindre från andra.
Senast redigerad av Spritnota 2025-11-26 kl. 16:54.
Citera
2025-11-26, 17:09
Medlem
Spritnotas avatar
Jag är bara en vanlig Anjo lover, jag KRÄVER Anjobevis:

1. Om Anjo inte kan bevisa att en anklagelse är fel ÄR DEN SANN.

2. Så Anjos bästa bevis han är pappa till flickorna är hörsägen från hans fru som backar honom alltså LOL.

Uppmanar ingen ringa SOC som Jocke & Anjo gjorde men så här solklara bevis på att han INTE ÄR PAPPAN är tveklösta bevis på ANJO-skalan.
Senast redigerad av Spritnota 2025-11-26 kl. 17:13.
Citera
2025-11-26, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Anjo är mest troligtvis inte pappa för alla bevis vi sett är hörsägen. Tex påstår han dottern Estelle sagt "det är Elian" när han frågat "vem är det" UTAN ATT HAN POSTAT BEVIS, EN FILM PÅ ATT HON SADE, när han visade en bild på HENNE som bebis.

Anjo logic = VISA BEVISEN VISA FILMEN

Om ANJO har BEVIS på att dottern Estelle sagt detta = POSTA BEVISEN. Han kräver inget mindre från andra.

Precis. Anjo blir behandlad såsom han behandlar andra.
Citera
2025-11-26, 17:16
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Precis. Anjo blir behandlad såsom han behandlar andra.

Jag har läst att Anjo bara finns i sagor och Pontus Björlund är en islamist som vill utrota judar genom att samarbeta med nazister. Jag har inte sett ETT ENDA BEVIS på att det inte stämmer.

Anjo SJÄLV, vägrar motbevisa saken.
Citera
2025-11-26, 17:22
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Jag tror du nailed it.

Jag tror att Anjo går på Lexapro eller nått liknande.
Tydligen så försvinner förmågan att skämmas, när man tar Lexaoro mot deppighet.
Det brukar resultera i att kreatörer på Lexapro är extremt pinsamma för alla som ser på deras videos, men dom själva känner ingen skamm alls, vilket resulterar i att dom gör bort sig och är rysligt pinsamma, om och om igen.

Redbar har en briljant video och förklaring om Lexapro och skamm, om nån vill se: https://youtu.be/wUvk6MvvBcI?si=pxjZLC3rl_n-P_-W

Anjo var nog pinsam redan innan han började knapra antidepp. Men känns som att han spiralat ner i ett pinsamhets-träsk som gjort att fler och fler uppmanar honom till att ta en paus från internet.
Citera
2025-11-26, 17:26
Medlem
Spritnotas avatar
Karma är, att inte en enda JÄVEL som Axel hängt ut som ens PÅMINNER om hur Anjo & Rask hängt ut någon är det fucking MINSTA LILLA VILLIGA kontakta Anjo. Det beror verkligen NOLL PROCENT på att de släppt hatet. Det beror 100% för varför skulle de alliera sig med SVERIGES STÖRSTA TOMTE.
Wait. Jag äg en av få som vågar posta i rätt tråd.
Citera
2025-11-26, 17:38
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Var har jag sagt att det Anjo och hans gäng gör är rätt? Tycker alla inblandade gjort hemska saker så du får gärna visa att jag sagt motsatsen.
Citera
2025-11-26, 17:44
Avstängd
ruskinarmss avatar
Vilken episk slutstrid : https://www.youtube.com/watch?v=1vQ_FUEZl0I

Flashback fick vara med på ett hörn också.
Senast redigerad av ruskinarms 2025-11-26 kl. 17:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in