2020-03-20, 14:32
Medlem
Onan-erarens avatar
Ska jobba helg, den jag brukar jobba med är sjuk så en kollega hoppar in å tar dennes pass. Jag jobbar i livsmedelsbutik å problemet är att jag mest sitter i kassan å denna kollega har bara två hjärnceller, visst vi är tre, en i kassan (jag) å två på golvet vilket innebär att den ena får göra grovgörat efter som den andra bara har två hjärnceller å mest glider runt å flinar. Jag har sett honom fronta hyllor å jag fick göra om å göra rätt. Hur ska detta gå? Vad ska jag göra?
Citera
2020-03-20, 14:44
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Ska jobba helg, den jag brukar jobba med är sjuk så en kollega hoppar in å tar dennes pass. Jag jobbar i livsmedelsbutik å problemet är att jag mest sitter i kassan å denna kollega har bara två hjärnceller, visst vi är tre, en i kassan (jag) å två på golvet vilket innebär att den ena får göra grovgörat efter som den andra bara har två hjärnceller å mest glider runt å flinar. Jag har sett honom fronta hyllor å jag fick göra om å göra rätt. Hur ska detta gå? Vad ska jag göra?

Du behöver jobba några månader på fabrik. Där får man lära sig standardfrasen: "Det där är inte mitt jobb!". Annars blir du bara uppäten.
Citera
2020-03-20, 14:46
Medlem
Hallsakaefts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren

Skit i honom. Jobba på bara så går tiden och du mår riktigt bra efter att ha gjort hästjobbet
.
Citera
2020-03-20, 15:01
Medlem
kalkryggars avatar
Du gör ditt jobb och när den svagbegåvade missköter sitt jobb så låter du katastrofen bli en katastrof. Sen visar du upp för chefen att fanskapet ställde till med katastrof och du hade fullt upp i kassan och kunde inte hjälpa till.

Sen blir du arg på chefen som utsätter dig för detta och kräver att chefen agerar. Gör inte chefen något så blir du hipp som happ "Corona-sjuk" ett par veckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in