2020-03-20, 10:02
Medlem
Warmanes avatar
Jag bytte abonnemang till Fello för ett tag sedan. Igår märkte jag att min internetuppkoppling blev obefintlig under morgonen på jobbet och jag fick ingen uppkoppling igen förrän när jag kom hem på eftermiddagen och kunde ansluta till mitt wifi.

Jag trodde att jag redan hade gjort slut på min surf för månaden och var tvungen att köpa mer, men efter att ha kollat Mina Sidor nu ser jag att jag har 1,05GB kvar.

Någon som vet vad felet kan vara?
Citera
2020-03-20, 10:11
Medlem
Chronophobs avatar
Hoppas inte du tror att jag försöker idiotförklara dig, men har du provat att starta om din telefon/platta? Det har hänt mig ett par gånger att nätet bara slutat funka utan anledning och kommit tillbaka efter omstart.
Citera
2020-03-20, 10:27
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chronophob
Hoppas inte du tror att jag försöker idiotförklara dig, men har du provat att starta om din telefon/platta? Det har hänt mig ett par gånger att nätet bara slutat funka utan anledning och kommit tillbaka efter omstart.
Får bli att testa det.
Citera
2020-10-23, 00:53
Medlem
som den andra skrev eller kolla inställningarna eller prova flytta simkortet till annan telefon eller gör återställning, fråga operatören, kanske nån tillfällig störning?
eller byt område.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in