2020-03-18, 10:31
Medlem
heroinsunrises avatar
Någon som vet var man kan beställa nikotinvätska nu för tiden? Under flera år så beställde jag alltid inrikes, en liter vätska räckte sjukt länge. Sedan så ingrep ju såklart storebror staten, man kan ju låta folk blanda egen billig ejuice eller bestämma vad dom gör med sina egna kroppar! Nikotin över 10 ml förbjöds försäljning, sedan kom den sinnessjuka skatten ovanpå det.

Gick då över till att köpa 500ml 50/50 vg/pg med 72% nikotin (72mg/ml) för runt 400:- från ebay.co.uk. Nu har dock ebay också förbjudit försäljning av flaskor av nikotinlösningar större än 10ml om man inte är ett registrerat företag.

Nikotinshots är ju sjukt dyra. Finns det någon affär som säljer nikotinlösningar litervis? Helst inrikes såklart, I andra hand Storbritannien men krävs det att beställa från resten av EU eller typ Nordamerika så funkar det. Jag lyckas då inte hitta någon som säljer nikotin till privatpersoner på ebay längre.

I värsta fall om det ej finns nikotin att köpa längre, vart hittar jag billigast nikotinshots?
Citera
2020-03-18, 12:41
Medlem
Det verkar precis som med rulltobak vara sjukt svårt att få tag i, även utrikes. Hoppas du får napp!
Citera
2020-03-18, 14:13
Medlem
senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heroinsunrise
.MI värsta fall om det ej finns nikotin att köpa längre, vart hittar jag billigast nikotinshots?

Skulle handla nikotinshots i måndags men hittade bara färdigblandade lösningar, och ingen starkare än 6 mg. När jag frågade kioskägaren om de väntade leverans inom kort sa han att de inte väntar alls, eftersom också shots numera är förbjudna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in