Allt var planerat sedan åratal av eliten.
Här ser vi deras nickedockor presentera allt för oss bara någon månad (november i Wuhan/Kina) innan pandemin bröt ut.
-Representanten från FN talar om pandemi
-Läkermedelsbolagschefer talar om hur de skall tjäna mer på en pandemi
-De talar om hur all världens flygtrafik kommer halveras
Menar du att dom Ryska trollen förutsåg kron viruset redan i november? Där ser man...
Visst, det är möjligt att man släppt ut en smitta eller ett gift som sprids i samhället och att folk kommer dö.
Men det vi ser hända är framförallt födelsen av NWO, vilket konspirationsteoretiker varnat för i årtionden.
Som jag ser det så är detta bibliskt, jag lägger all min tro till Jesus Kristus.
Denna masshysteri är exakt det som behövs för att rasera ett system och bygga upp ett nytt, ett totalitärt mass-övervakat samhälle som dyrkar antikrist.
Samt implementeringen av vilddjurets märke.
To the chief Musician, A Psalm of David. In thee, O LORD, do I put my trust; let me never be ashamed: deliver me in thy righteousness. Bow down thine ear to me; deliver me speedily: be thou my strong rock, for an house of defence to save me.
For thou art my rock and my fortress; therefore for thy name's sake lead me, and guide me.
Pull me out of the net that they have laid privily for me: for thou art my strength.
Into thine hand I commit my spirit: thou hast redeemed me, O LORD God of truth.
I have hated them that regard lying vanities: but I trust in the LORD.
I will be glad and rejoice in thy mercy: for thou hast considered my trouble; thou hast known my soul in adversities; And hast not shut me up into the hand of the enemy: thou hast set my feet in a large room. Have mercy upon me, O LORD, for I am in trouble: mine eye is consumed with grief, yea, my soul and my belly. For my life is spent with grief, and my years with sighing: my strength faileth because of mine iniquity, and my bones are consumed.
I was a reproach among all mine enemies, but especially among my neighbours, and a fear to mine acquaintance: they that did see me without fled from me.
I am forgotten as a dead man out of mind: I am like a broken vessel.
For I have heard the slander of many: fear was on every side: while they took counsel together against me, they devised to take away my life. But I trusted in thee, O LORD: I said, Thou art my God. My times are in thy hand: deliver me from the hand of mine enemies, and from them that persecute me. Make thy face to shine upon thy servant: save me for thy mercies' sake.
Let me not be ashamed, O LORD; for I have called upon thee: let the wicked be ashamed, and let them be silent in the grave.
Let the lying lips be put to silence; which speak grievous things proudly and contemptuously against the righteous. Oh how great is thy goodness, which thou hast laid up for them that fear thee; which thou hast wrought for them that trust in thee before the sons of men!
Thou shalt hide them in the secret of thy presence from the pride of man: thou shalt keep them secretly in a pavilion from the strife of tongues.
Blessed be the LORD: for he hath shewed me his marvellous kindness in a strong city.
For I said in my haste, I am cut off from before thine eyes: nevertheless thou heardest the voice of my supplications when I cried unto thee.
O love the LORD, all ye his saints: for the LORD preserveth the faithful, and plentifully rewardeth the proud doer.
Be of good courage, and he shall strengthen your heart, all ye that hope in the LORD.
(Psa 31:1-24)
Exakt hur skulle en trollfabrik se ut hade du och andra som slänger ur er det ordet tänkt er?
Hur tillverkar man ett internettroll? För det är precis det som ordet innebär.
Tänker ni er nåt likt en nordkoreansk hackerutbildning där barnen tillverkas i provrör och sätts framför en dator direkt, med obligatorisk svenska inbakat?
Efter det då? Trollen sitter väl inte i fabriken och trollar, dom tillverkas bara där ju.
OnT: Tja det som händer nu är väl ganska precis vad NWO innebär
Här ser vi deras nickedockor presentera allt för oss bara någon månad (november i Wuhan/Kina) innan pandemin bröt ut.
Diskussion.
Kan det bli mer tydligare bevis än så här att allt var planerat?
Det är mycket tydligt, dom har inte ens gömt informationen.
Men folket sitter hypnotiserade framför regimmedia, försöker man visa dom något så får man en skur med glåpord mot sig.
Svensson tror på detta virus, Svensson tror inte på Gud, Svensson vill bli räddad av pappa staten.
Därför kommer Svensson att lydigt, acceptera karantän, ställa sig i vaccinkön, kavla upp armen och mottaga vilddjurets märke (eller hur det nu kommer gå till).
Ridå.
Läs tex. (läs även resten, dessa stycken har att göra med slutet)
Daniel 7-12 Matteus 24
Markus 13
Lukas 21
Uppenbarelseboken
For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life.
For God sent not his Son into the world to condemn the world; but that the world through him might be saved.
He that believeth on him is not condemned: but he that believeth not is condemned already, because he hath not believed in the name of the only begotten Son of God.
And this is the condemnation, that light is come into the world, and men loved darkness rather than light, because their deeds were evil.
For every one that doeth evil hateth the light, neither cometh to the light, lest his deeds should be reproved.
But he that doeth truth cometh to the light, that his deeds may be made manifest, that they are wrought in God.
(Joh 3:16-21)
OnT: Tja det som händer nu är väl ganska precis vad NWO innebär
Mm, det är tyvärr det!
För egen del har jag varit DJUPT naiv. Jag har hela tiden tänkt att hela NWO-projektet skulle misslyckas fatalt.
Av den enkla anledningen att man inte kan bomba sönder hela jävla Mellanöstern och skicka folk("flyktingar") till Europa inför 7 miljarder vittnen och lura hela världen att detta är något gott.
De förstör två världskändar(ME och Europa) med en strategi. Men strategin är så plump och uppenbart ondskefull ätt jag aldrig trodde det skulle gå.
Men folk är tydligen så korkade. Eliten i världen verkar känna till att massorna närmast är oändligt korkade.
Kan man slå i folk att det var människor som utförde 9/11 från någon grotta på andra sidan jordklotet så kan man naturligtvis lura hela världen att stänga ner ekonomin pga av en påhittad pandemi.
Nu kan ju iofs Corona vara en slags biologisk krigföring, eller något som uppkommit naturligt, men hade det varit helt påhittat från början till slut så hade folk köpt det ändå, bara det paketeras som skrämmande och någorlunda trovärdigt i MSM.
Man tappar fotfästet när man kontemplerar det. Något så far out som en totalitär luciferianansk världsregering aka NWO står i begrepp att etableras i detta nu. Det är lika patetiskt och löjljligt som det är skrämmande.
Hur ser du på det?
Senast redigerad av Belavia 2020-03-17 kl. 11:24.
Mm, det är tyvärr det!
För egen del har jag varit DJUPT naiv. Jag har hela tiden tänkt att hela NWO-projektet skulle misslyckas fatalt.
Av den enkla anledningen att man inte kan bomba sönder hela jävla Mellanöstern och skicka folk("flyktingar") till Europa inför 7 miljarder vittnen och lura hela världen att detta är något gott.
De förstör två världskändar(ME och Europa) med en strategi. Men strategin är så plump och uppenbart ondskefull ätt jag aldrig trodde det skulle gå.
Men folk är tydligen så korkade. Eliten i världen verkar känna till att massorna närmast är oändligt korkade.
Kan man slå i folk att det var människor som utförde 9/11 från någon grotta på andra sidan jordklotet så kan man naturligtvis lura hela världen att stänga ner ekonomin pga av en påhittad pandemi.
Nu kan ju iofs Corona vara en slags biologisk krigföring, eller något som uppkommit naturligt, men hade det varit helt påhittat från början till slut så hade folk köpt det ändå, bara det paketeras som skrämmande och någorlunda trovärdigt i MSM.
Man tappar fotfästen när man kpmtemplerar det. Något så far out som en totalitär luciferianansk världsregering aka NWO står i begrepp att etableras i detta nu. Det är lika patetiskt och löjljligt som det är skrämmande.
Hur ser du på det?
Jag delar dina tankar om att det är patetiskt och löjligt men ändå så skrämmande. Tecknen har funnits där länge, mer eller mindre självklara saker händer hela tiden.
Jag har likt dig varit naiv nog att tro att det på något vis inte skulle gå ändå....Men nu står vi här...
Och det kan verkligen ske, right under our noses.
Även om det inte skulle hända nu så är det otroligt nära....
Senast redigerad av TheJacket 2020-03-17 kl. 11:15.
Mm, det är tyvärr det!
Man tappar fotfästet när man kontemplerar det. Något så far out som en totalitär luciferianansk världsregering aka NWO står i begrepp att etableras i detta nu. Det är lika patetiskt och löjljligt som det är skrämmande.
Hur ser du på det?
Anta att Tom Hankviruset (kronviruset) är fejk, det existerar inte, det är just vad det är. En förkylning. Då existerar bara Tom Hanksviruset i människors medvetna, förkylningsapocalypsen existerar bara i medvetandet. För tänk efter, dör folk runt oss eller ser det ut som vanligt, förutom att skithuspappret är slut?
Jag tror NWO redan finns och de vill göra oss rädda och behålla vår uppmärksamhet. Föreställ dig ett val till riksdag i Sverige men ingen dök upp för att rösta, vi bara sket i politikerna då de ändå är värdelösa. De skulle försvinna för att ingen brydde sig.
NWO, eller vad det nu är för något, de är skräckslagna inför tanken att ingen skulle bry sig längre. De skulle bara försvinna. Men hur åstadkommer man det?
Gör narr av allt de företar sig. Nya namn på Corona: Tom Hanksviruset, Holocough
Något som är ganska uppenbart är att Corona kommer slå ganska mycket hårdare mot foliehattar än mot andra, när de ju själva gör sitt bästa för att vinna en Darwin Award. Om inte åtgärderna nu får önskad effekt har vi runt tiotusen döda redan i mitten på april, plus en totalt kollapsad sjukvård. Ökningstakten är nu omkring en faktor 1000 per månad.
Why 'Exponential Growth' Is So Scary For The COVID-19 Coronavirus
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!