2020-03-17, 02:56
Medlem
Vattenspridares avatar
Godkvll.

(Till mod, detta r inte en "kan jag blanda" trd. Jag har redan ftt i mig substanserna och frgar om hjlp och tips frn andra anvndare)

Nu r det s att jag fick den briljanta idn och skjuta i en boll heroin (165mg p gungan), var ca 1 vecka sedan jag senast rrde heroin eller ngon opiat(15ml cocilana var senast). Men jag kom d p nr jag skt att jag hade kkat 4st Imovane 7.5mg utspritt sedan 19 tiden. Z-analoger har jag ytterst lite tolerans d jag har tagit 1 Imovane i 3 dagar p kvllen, dricker knappt alkohol s inte bra gaba tolerans heller.
Tog den sista Imovanen runt 00:30.

S nu har jag problemet att jag mste g och frska sova men r orolig gllande anddepp. Vgar man sova eller r det smartast att jag hller mig vaken ett tag? Jag r tyvrr inte med ngon d jag inte har ngonstans att sova idag pga bostadsls och hemls.

Mvh.
Citera
2020-03-17, 03:13
Medlem
BfgaT8as avatar
Har du tvivel, hll dig alltid vaken.
Citera
2020-03-17, 03:57
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BfgaT8a
Har du tvivel, hll dig alltid vaken.
Tnkte mest p att Imovane har kort halveringstid.. br vl grs ngot...?

Mvh
Citera
2020-03-17, 04:10
Medlem
Hur mr du nu och vad gr du?
Citera
2020-03-17, 05:00
Medlem
Dygna r mitt tips.

Inte vrt att riskera.
Citera
2020-03-17, 06:36
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carro22
Hur mr du nu och vad gr du?
Blev att lgga sig och kolla p Youtube samtidigt som kaffet sattes igng s jag lever nnu!
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Dygna r mitt tips.

Inte vrt att riskera.
Dygna blir det inte men tnker minst vnta tills 08:00 innan jag kr 1 timmes vila..

Jag var faktiskt mest orolig ifall jag skulle noddat till och somna men klarade mig ifrn det som I'm alive!

Mvh.
Citera
2020-03-17, 07:46
Medlem
Fredrik81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspridare
Godkvll.

(Till mod, detta r inte en "kan jag blanda" trd. Jag har redan ftt i mig substanserna och frgar om hjlp och tips frn andra anvndare)

Nu r det s att jag fick den briljanta idn och skjuta i en boll heroin (165mg p gungan), var ca 1 vecka sedan jag senast rrde heroin eller ngon opiat(15ml cocilana var senast). Men jag kom d p nr jag skt att jag hade kkat 4st Imovane 7.5mg utspritt sedan 19 tiden. Z-analoger har jag ytterst lite tolerans d jag har tagit 1 Imovane i 3 dagar p kvllen, dricker knappt alkohol s inte bra gaba tolerans heller.
Tog den sista Imovanen runt 00:30.

S nu har jag problemet att jag mste g och frska sova men r orolig gllande anddepp. Vgar man sova eller r det smartast att jag hller mig vaken ett tag? Jag r tyvrr inte med ngon d jag inte har ngonstans att sova idag pga bostadsls och hemls.

Mvh.

Varfr tar du heroin om du nnu inte verkar beroende av skiten. r det vrt att frstra livet fr snt skrp?? Nyfiken p hur man tnker?
Citera
2020-03-17, 09:03
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik81
Varfr tar du heroin om du nnu inte verkar beroende av skiten. r det vrt att frstra livet fr snt skrp?? Nyfiken p hur man tnker?
Varfr dricker man fin whisky eller ngot gott dyrt rtt vin?

Jag tar inte heroin p daglig basis nej, eller knappt ngra droger lngre. Men jag gillar att f den dr mysiga knslan jag tycker heroin ger mig.
Att g ner sig och bli beroende av det tar bort den dr mysiga knslan jag sker och enbart gr en frisk om jag frsttt alla heroinister rtt.

Men jag lever, utan ngra men eller skador s mod kan stnga denna trd om den knner fr det.

Mvh.
Citera
2020-03-17, 09:21
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik81

Idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in