2020-03-17, 02:56
Medlem
Vattenspridares avatar
Godkväll.

(Till mod, detta är inte en "kan jag blanda" tråd. Jag har redan fått i mig substanserna och frågar om hjälp och tips från andra användare)

Nu är det så att jag fick den briljanta idén och skjuta i en boll heroin (165mg på gungan), var ca 1 vecka sedan jag senast rörde heroin eller någon opiat(15ml cocilana var senast). Men jag kom då på när jag sköt att jag hade käkat 4st Imovane 7.5mg utspritt sedan 19 tiden. Z-analoger har jag ytterst lite tolerans då jag har tagit 1 Imovane i 3 dagar på kvällen, dricker knappt alkohol så inte bra gaba tolerans heller.
Tog den sista Imovanen runt 00:30.

Så nu har jag problemet att jag måste gå och försöka sova men är orolig gällande anddepp. Vågar man sova eller är det smartast att jag håller mig vaken ett tag? Jag är tyvärr inte med någon då jag inte har någonstans att sova idag pga bostadslös och hemlös.

Mvh.
Citera
2020-03-17, 03:13
Medlem
BfgaT8as avatar
Har du tvivel, håll dig alltid vaken.
Citera
2020-03-17, 03:57
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BfgaT8a
Har du tvivel, håll dig alltid vaken.
Tänkte mest på att Imovane har kort halveringstid.. bör väl görs något...?

Mvh
Citera
2020-03-17, 04:10
Medlem
Hur mår du nu och vad gör du?
Citera
2020-03-17, 05:00
Medlem
Dygna är mitt tips.

Inte värt att riskera.
Citera
2020-03-17, 06:36
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carro22
Hur mår du nu och vad gör du?
Blev att lägga sig och kolla på Youtube samtidigt som kaffet sattes igång så jag lever ännu!
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Dygna är mitt tips.

Inte värt att riskera.
Dygna blir det inte men tänker minst vänta tills 08:00 innan jag kör 1 timmes vila..

Jag var faktiskt mest orolig ifall jag skulle noddat till och somna men klarade mig ifrån det som I'm alive!

Mvh.
Citera
2020-03-17, 07:46
Medlem
Fredrik81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspridare
Godkväll.

(Till mod, detta är inte en "kan jag blanda" tråd. Jag har redan fått i mig substanserna och frågar om hjälp och tips från andra användare)

Nu är det så att jag fick den briljanta idén och skjuta i en boll heroin (165mg på gungan), var ca 1 vecka sedan jag senast rörde heroin eller någon opiat(15ml cocilana var senast). Men jag kom då på när jag sköt att jag hade käkat 4st Imovane 7.5mg utspritt sedan 19 tiden. Z-analoger har jag ytterst lite tolerans då jag har tagit 1 Imovane i 3 dagar på kvällen, dricker knappt alkohol så inte bra gaba tolerans heller.
Tog den sista Imovanen runt 00:30.

Så nu har jag problemet att jag måste gå och försöka sova men är orolig gällande anddepp. Vågar man sova eller är det smartast att jag håller mig vaken ett tag? Jag är tyvärr inte med någon då jag inte har någonstans att sova idag pga bostadslös och hemlös.

Mvh.

Varför tar du heroin om du ännu inte verkar beroende av skiten. Är det värt att förstöra livet för sånt skräp?? Nyfiken på hur man tänker?
Citera
2020-03-17, 09:03
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik81
Varför tar du heroin om du ännu inte verkar beroende av skiten. Är det värt att förstöra livet för sånt skräp?? Nyfiken på hur man tänker?
Varför dricker man fin whisky eller något gott dyrt rött vin?

Jag tar inte heroin på daglig basis nej, eller knappt några droger längre. Men jag gillar att få den där mysiga känslan jag tycker heroin ger mig.
Att gå ner sig och bli beroende av det tar bort den där mysiga känslan jag söker och enbart gör en frisk om jag förstått alla heroinister rätt.

Men jag lever, utan några men eller skador så mod kan stänga denna tråd om den känner för det.

Mvh.
Citera
2020-03-17, 09:21
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik81

Idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in