2020-03-21, 10:55
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Jag är bra på att läsa innantill och jag har absolut inga som helst problem att se när storyn inte hänger ihop logiskt heller.
Har du hört talas om att folk kan ljuga?
(...)
i det här landet får vi alla göra våra egna tolkningar och DU vet ingenting om det som hänt.
Jag ser att det fattas vital fakta i storyn för att den ska hänga ihop logiskt.
Som den står nerskriven nu, är det bevisligen en lögn eller åtminstone ett förtigande om sanningen.
...
Mitt fetade.
Var och en får göra sina egna tolkningar, det är riktigt. Men det innebär inte att dessa är sanna.
På vilket sätt är storyn bevisligen en lögn? Det får du gärna precisera om du vill framstå som seriös och inte bara en pajas.
Har du ens läst domen?
Citera
2020-03-21, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorSvartPenis
Tycker du att en fest är helt öppet?

Med vittnen? Ja.
Citera
2020-03-21, 21:04
Medlem
När jag växte upp i Sthlm fanns ett discotek som hette Cat Balou på Birjer Jarlsgatan dit gick vissa småtjejor 14-15 år av tuffare sorten som ville bli bjudna av de tio år äldre Turkarna sen blev det att åka med till grupsexparty i Tensta pippa å suga kavaljererna med kompisar, där dom flesta Turks bodde på den tiden fick höra en hel del grova saker som vissa gjort sig berömda för inget anmäldes idag är dessa damer nedgångna fyllekärringar lämnade med ungar som farit ut och in på kriminalvården som gummibollar.

Det finns en anledning till att andra kulturer håller sina kvinnor inlåsta tilld poletten trillat ned...kvinnor har av naturen ett känsloliv och bekräftelsebehov dom inte förstår konsekvensen av innan det är försent!
Senast redigerad av Bajsolle2 2020-03-21 kl. 21:15.
Citera
2020-03-21, 23:26
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmyndigVuxen
Fyfan vad skönt att se att en babbe får flyga hem i sin jävla banan låda direkt från häktet, även den andra killen borde få rikligt med stryk som var hennes "pojkn" , verkar leva med skyddat ID efter händelsen.
Vi får vänta och se om dagen då babbe/råmen flyger hem med spotthuva kommer.
Vanligtvis brukar det överklagas till absurdum och även om domen äntligen står fast så kanske någon inte gillar babbe/råmen hemma i långt bortistan och fara finns för förföljelse och då får soppåsen stanna här tills vidare, bara va?
Citera
2020-03-22, 03:13
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Mitt fetade.
Var och en får göra sina egna tolkningar, det är riktigt. Men det innebär inte att dessa är sanna.
På vilket sätt är storyn bevisligen en lögn? Det får du gärna precisera om du vill framstå som seriös och inte bara en pajas.
Har du ens läst domen?
Jag skiter väl i vad du fetar, din killgissning och ditt "white knightande" fick inte medhåll.
Du får helt enkelt lära dig leva med att du inte vet mer än nån annan här och att andras tolkningar av det som hänt därför är lika sanna som din.
Men jag har ett tips, med ett nick som ditt och med din avatar sitter du inte i någon position att kalla någon alls för pajas.
Du är en liten personlighet med massor av komplex, så skaffa dig lite självkänsla om du vet hur man gör.
När blivit lite mogen innanför skallbenet kommer du förstå.

Jo, jag har läst domen. Deras berättelser är inte enstämmiga och jag kan inte bedöma annat än att samtliga inblandade ljuger till minst någon del, men att GM medger själva brottet och det räcker.
Senast redigerad av GaylordYanker 2020-03-22 kl. 03:45.
Citera
2020-03-22, 03:43
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
När ska såna som dig börja lägga skulden på våldtäktsmännen? Ni är inte ett dugg bättre än dom som utsatte den stackars tjejen för detta.
Den som utsatte den stackars tjejen för detta var tjejen själv.
Hänger man med babbar för att de bjuder på cigg svider det förr eller senare till i rumpan. (Gammalt djungelordspråk)
Nej, Ferdi skulle aldrig spänt på henne men den fd. pojkvännen som lät honom, som utnyttjade det naiva flickebarnet i full vetskap att hon inte kan säga nej till honom, är exakt sånt som jag baserar min åsikt om babbarna på.
Sen är du rätt mycket av en rövhatt också.
"När ska såna som dig..." För det första heter det såna som du, för det andra är väl våldtäktsmannen dömd till både fängelse och utvisning?
Om ingen uttrycker att de är missnöjda med det, så betyder det att man håller med i domen och därmed vem man lagt skulden på. Inte ens likgiltighet är tecken på att man inte skulle bedöma det som rätt att lägga skulden på Ferdi här.

Men du kanske är lite trög?
Citera
2020-03-22, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Vi får vänta och se om dagen då babbe/råmen flyger hem med spotthuva kommer.
Vanligtvis brukar det överklagas till absurdum och även om domen äntligen står fast så kanske någon inte gillar babbe/råmen hemma i långt bortistan och fara finns för förföljelse och då får soppåsen stanna här tills vidare, bara va?

Ja, han fick ju förmildrat straff ändå då dom tog hänsyn till att han har ett barn i Sverige och får därmed återvända om 5år.

Men, sen finns ju risken att han förgriper sig på sitt eget barn då han är våldtäkts man, som dessutom våldtagit ett barn....
Citera
2020-03-22, 15:10
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Jag skiter väl i vad du fetar
Jo, jag har läst domen. Deras berättelser är inte enstämmiga och jag kan inte bedöma annat än att samtliga inblandade ljuger till minst någon del, men att GM medger själva brottet och det räcker.
Nå då så.
Dina förolämpningar kan du hålla för dig själv.
Antingen redogör du för hur BO ljuger enligt din "bedömning" eller så håller du käft. Du tillför inget av värde.
Citera
2020-03-22, 16:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Av allt att döma var samlaget frivilligt från flickans sida. Att motivationen till det var att göra den tidigare pojkvännen nöjd ändrar inte den saken.

Samtyckeslagstiftningen behöver vi inte gå in på närmare, men den är ett uttryck för grav charlatanism. Det som idag av ljugande domstolar klassas som ”våldtäkt” är uppenbarligen ofta inga våldtäkter alls och ofta inte ens några övergrepp. Här är det ju dock fråga om ett övergrepp, om än ingen våldtäkt. Samtycke fanns, men det handlade om en fjortonåring som inte kunde ge ett sådant.

Med den konklusionen så tar jag för givet att du var där och såg vad som hände.....

Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Nå då så.
Dina förolämpningar kan du hålla för dig själv.
Antingen redogör du för hur BO ljuger enligt din "bedömning" eller så håller du käft. Du tillför inget av värde.
För en gång skull så håller jag med dig A1. Ta till dig det. Kan dröja till nästa gång.
Senast redigerad av P944 2020-03-22 kl. 17:12. Anledning: glömde ett n
Citera
2020-03-22, 17:13
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Skönt med alla flashbacks-Incels som lägger skulden på en våldtagen 14åring. Hoppas innerligt någon av er kommer stå för den åsikten i verkliga livet framför mig.
Så du ska börja slå på folk som inte delar din åsikt. Härligt. Vart bor du?
Citera
2020-03-22, 18:33
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Med den konklusionen så tar jag för givet att du var där och såg vad som hände.....

Nej, att det var utan tvång och alltså frivilligt och samtyckande framgår av domen.
Citera
2020-03-22, 18:58
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Så du ska börja slå på folk som inte delar din åsikt. Härligt. Vart bor du?
"Så du ska"
Är alltid ett skönt sätt att börja förvränga ett argument. Men visst, om du säger att du seriöst lägger skulden på ett per definition våldtaget barn, så ja, då lär jag nog ha lite aggressionsproblem.
Om du hade brytt dig om vart jag bor så är det en googling bort. Ska du börja leta upp folk som inte delar din åsikt? Härligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in