2020-03-20, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Dels var han av allt att döma under fjorton och dels var sexet med honom frivilligt och ömsesidigt med en jämnårig flicka. Åklagaren kunde förmodligen hävda att det sexet så småningom övergick till ofrivilligt och medhjälp till våldtäkt, men det hade förmodligen blivit krångligt och något straff hade ändå inte varit aktuellt.

Någon egentlig våldtäkt innehåller fö fallet inte, då även sexet med 22-åringen var frivilligt, men det är ju oavsett ett obehagligt sexuellt utnyttjande av ett barn från hans sida, så ett hårt straff är på sin plats ur moralisk synvinkel.
Hon lämnade definitivt inget samtycke. Vad fan snackar du om?
Citera
2020-03-20, 16:04
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amanda.Schulman
Hon lämnade definitivt inget samtycke. Vad fan snackar du om?

Av allt att döma var samlaget frivilligt från flickans sida. Att motivationen till det var att göra den tidigare pojkvännen nöjd ändrar inte den saken.

Samtyckeslagstiftningen behöver vi inte gå in på närmare, men den är ett uttryck för grav charlatanism. Det som idag av ljugande domstolar klassas som ”våldtäkt” är uppenbarligen ofta inga våldtäkter alls och ofta inte ens några övergrepp. Här är det ju dock fråga om ett övergrepp, om än ingen våldtäkt. Samtycke fanns, men det handlade om en fjortonåring som inte kunde ge ett sådant.
Citera
2020-03-20, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Av allt att döma var samlaget frivilligt från flickans sida. Att motivationen till det var att göra den tidigare pojkvännen nöjd ändrar inte den saken.

Samtyckeslagstiftningen behöver vi inte gå in på närmare, men den är ett uttryck för grav charlatanism. Det som idag av ljugande domstolar klassas som ”våldtäkt” är uppenbarligen ofta inga våldtäkter alls och ofta inte ens några övergrepp. Här är det ju dock fråga om ett övergrepp, om än ingen våldtäkt. Samtycke fanns, men det handlade om en fjortonåring som inte kunde ge ett sådant.
Jaja okej.
Citera
2020-03-20, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Som vanligt översållas en tråd med en massa idioter som påstår sig vilja bevara Sverige svenskt, men som inte ens orkar bry sig om att ett svenskt BARN har mått tillräckligt dåligt för att söka sig till invandrare, utan istället skyller ni övergreppet på barnet för att ni är precis lika kåtslagna och felknullade som invandrarna.
Hur är de lika äckliga som en våldtäktsman? Har du ingen som helst logik?

Jag vet inte, många 14-åringar är fullt medvetna om hur mycket de hatar svenskar, ofta har de samma åsikter vid 20 som vid 14 så jag vet inte. Men ja ansvaret ligger främst hos svenska kvinnor då de har röstat för invandringen.

Edit: Om en finnländare begår brott i Sverige kan den bli utvisad då? Många verkar anta att det är en arab så fort det är tal om utvisning.
Senast redigerad av Flashbacksuger4 2020-03-20 kl. 16:52.
Citera
2020-03-20, 17:48
Medlem
Onanikrems avatar
Tjejer som umgås med negrer och babbar är bara skräp, ingen vill stoppa in i kläggvecket efter en babbe varit där och smutsat ner.
Med det menar jag att hennes "ex" till 99% var babbe eller neger eftersom hans bästis våldtäktsmannen är babbe.
Kom dottern hem med en babbe skulle jag piska henne och sen flytta till norrlands inland med dottern!

Föräldrarnas fel, samma som när ungarna börjar knarka!
Citera
2020-03-20, 19:52
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Våldtäktsmannen är:
Ferdi Kruezi, 19970575-3276
Trollhättevägen 28 466 33 Sollebrunn
Medborgare i Kosovo och Serbien

BO var innan en glad och sprallig tjej med många kompisar. Efteråt är hon förändrad.

DOM
Tack så hjärtligt för domen

Jag blir lite nyfiken på vad exet hade för hållhake/makt över henne i Vänersborg. Ur domen:
Citat:
om du inte går med på en trekant, kommer du inte att få vara kvar i Vänersborg och jag blir aldrig ihop med dig (igen)
Sedan lite hårresande, men man kanske inte ska bli förvånad, om GM:
Citat:
Ferdi Kruezi har år 2016 mottagit ett strafföreläggande för sexuellt ofredande.
Han är alltså en tidigare dömd sexualbrottsling dessutom. Varför blev han inte utvisad då? Vad ska han hitta på nästa gång? Han är en fri man igen ganska precis tre år efter detta brott, om än på Balkan och inte i Sverige.

Jag hoppas dock på skärpt straff i hovrätten. Brottet borde betraktas som grovt, precis som åklagaren yrkat.
Citera
2020-03-20, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Betalvägg

"Den då 14-åriga flickans före detta pojkvän såg på medan hon våldtogs på en toalett under en fest. Nu har gärningsmannen, en 22-åring från Alingsås, dömts till fängelse och utvisning."

https://www.ttela.se/nyheter/vänersborg/våldtogs-på-fest-medan-pojkvännen-såg-på-1.25493866

Någon som vet mer?

Er det en mulighed at blive udvist til Alingås fra Sverige?
Citera
2020-03-20, 21:48
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moentos
Er det en mulighed at blive udvist til Alingås fra Sverige?

Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Tjejer som umgås med negrer och babbar är bara skräp, ingen vill stoppa in i kläggvecket efter en babbe varit där och smutsat ner.
Med det menar jag att hennes "ex" till 99% var babbe eller neger eftersom hans bästis våldtäktsmannen är babbe.
...
"Kläggvecket" avslöjar din incelism, pyret.
Sedan är det tveksamt om GM är "babbe". Rom ligger närmare till hands. En rom med flickvän och barn i Alingsås, troligen.
Citera
2020-03-20, 23:00
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD

"Kläggvecket" avslöjar din incelism, pyret.
Sedan är det tveksamt om GM är "babbe". Rom ligger närmare till hands. En rom med flickvän och barn i Alingsås, troligen.
Babbe eller "råm" kvittar, samma färg, samma skit.
För övrigt visste jag inte gamla farbröder med familj kunde vara incelis, men har inte satt mig in i det ämnet direkt.
Citera
2020-03-21, 02:01
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Vad yrar du om, din pajas?
Kan du inte läsa innantill samt låta bli att skuldbelägga offret är det bättre att du håller käft.
Jag är bra på att läsa innantill och jag har absolut inga som helst problem att se när storyn inte hänger ihop logiskt heller.
Har du hört talas om att folk kan ljuga?
Eller om "journalister" (läs ideologiska aktivister) som skarvar för att trycka på en agenda?
Eller om "whiteknights", som skiter i vilket för att de satt fittan på en piedestal i tron att tjejer inte kan försvara sig själva och därför ser det som sin plikt att hoppa in överallt utan att vara ombedda att göra så?
Såhär, det kanske är bättre att du håller käften i stället, för i det här landet får vi alla göra våra egna tolkningar och DU vet ingenting om det som hänt.
Jag ser att det fattas vital fakta i storyn för att den ska hänga ihop logiskt.
Som den står nerskriven nu, är det bevisligen en lögn eller åtminstone ett förtigande om sanningen.

Så, FUCK OFF!
Citera
2020-03-21, 10:09
Medlem
Fyfan vad skönt att se att en babbe får flyga hem i sin jävla banan låda direkt från häktet, även den andra killen borde få rikligt med stryk som var hennes "pojkn" , verkar leva med skyddat ID efter händelsen.
Citera
2020-03-21, 10:30
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Främst för att de inte våldtar blattebrudar helt öppet. Sådant görs i skymundan utan vittnen.
Tycker du att en fest är helt öppet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in