• 1
  • 2
2020-03-16, 21:05
Medlem
Jag känner inte längre för att gynna detta manshatande företag. Tittade nyss på deras gamla reklamfilm från 1989 (vilket satte dem på världskartan och har dominerat sen dess) och blev än mer förbannad.

Så. Någon rakhyvel, blad, kräm till både haka och pung. Vad använder ni istället för Gillette?
Citera
2020-03-16, 21:07
Medlem
En hederlig rakkniv från Eskilstuna från sent 1800-tal. Rakar bättre än vilken hyvel som helst.
Citera
2020-03-16, 21:10
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Raka pungen med kniv skulle då inte jag våga.
Citera
2020-03-16, 21:12
Medlem
LordOfTheIdiotss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Raka pungen med kniv skulle då inte jag våga.
Man eller mus?
Citera
2020-03-16, 21:12
Medlem
Sven.Tveskaeggs avatar
Finns ju massor med alternativ. Köper aldrig mer Gilette ”the best a neo-marxist feminist can get”.
Citera
2020-03-16, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Jag känner inte längre för att gynna detta manshatande företag. Tittade nyss på deras gamla reklamfilm från 1989 (vilket satte dem på världskartan och har dominerat sen dess) och blev än mer förbannad.

Så. Någon rakhyvel, blad, kräm till både haka och pung. Vad använder ni istället för Gillette?
Bic hyvlar
Citera
2020-03-16, 21:23
Medlem
Kaustis avatar
Citat:

Köp en säkerhetshyvel. Jag har en sån här: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=340366

Rakbladen kostar ingenting och hyveln rakar hur bra som helst (inom alla områden du nämnde i din post).
Citera
2020-03-16, 21:24
Medlem
Haha, ska själv sluta med Gillette och köpa en Braun rakapparat. Once you go Braun, you never go back:-)
Citera
2020-03-16, 21:33
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herceg
Haha, ska själv sluta med Gillette och köpa en Braun rakapparat. Once you go Braun, you never go back:-)

Fy fan vad sojapojkigt att raka pungen med en Braun.
Citera
2020-03-16, 21:36
Medlem
Citat:

Ullareds egna rakhyvlar är guld, de håller 4-5 gånger längre än Gillette.
Det är alltså INTE engångshyvlarna, utan den har 5blad och är svart med orangea detaljer på.
Citera
2020-03-16, 22:13
Medlem
Turbomachines avatar
Själv har jag gått över till Boldking då jag rakar huvudet, tycker att de fungerar bra.
En av mina polare kör istället med Wilkinson Sword.
Citera
2020-03-16, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Fy fan vad sojapojkigt att raka pungen med en Braun.
Nu var frågeställningen kring både haka och pung iofs. Jag pratar om haka. Varför är du så fokuserad på pung? Det är väl "sojapojkigt" om något att tänka på andra mäns pungar:-)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in