Ja han tar inte mig på allvar iallafall det är ett som är säkert. Blev så jävla ledsen när jag gjort försöket (ropet på hjälp) och trodde att nu får jag hjälp men nej det hjälpte inte... tänkte hur många försök krävs det innan man får riktig hjälp?! Vill egentligen göra det igen....
Ja läkaren är så konstig... förra året innan sommaren mådde jag skit och grät framför han. Sa att jag inte mådde bra och han frågade vart? Har du ont i magen?
Fast psyk tycker nog att jag klagar för mycket och aldrig är nöjd. Har bett om att få kbt men dom tyckte inte jag var mottaglig och att det inte passar mig för att jag är tystlåten och tror att jag inte förstår vad dom säger. Det enda bra med läkaren är att man får massa lugnande typ 100 st per gång.
Har också testat en sån där app för att få prata med psykolog men hon sa att mina problem är så pass allvarliga att jag måste ta upp det med psyk... Aja får väl be en anhörig ringa till dom och fråga om utredningen m.m. Men bara en sak... folk runt omkring mig tycker borderline stämmer på mig