Citat:
Ursprungligen postat av
Mafia
Detta kommer Sverige att lösa genom lån som vanligt. Finanskrisen och IT-bubblan var inget som gemene man märkte av.
Problemet är att så många kommer bli arbetslösa. Många kommer att bli av med somna företag. För dem kommer den här krisen bli kännbar. Så denna krisen kommer drabba gemene man mer än tidigare. Samtidigt ska man inte överdriva. Detta är en kris men landet och världen kommer att komma tillbaka på sikt.
i detta fallet trycker man bara nya sedlar. det måste ju finnas pengar för japanska fd prostituerade för det är därför de är i sverige. att det inte märks för gemene man är fel. någonstans tas pengarna ifrån och det blir vården, skolan. plundring av reserver och pensioner är redan igång. att så många gamla dör är för att man vill slippa betala ut pensioner. man behölver göra en reset nåsonstans och någon behöver ge upp sitt boende eftersom det strömmar in muslimska och andra kriminella retards.
jag tror barainavlade kommunistiska patrask med ultralåg iq har svårt att se vad som hägrar runt hörnet. det är bara att gå till matbutiken och se hur hyllorna gapar tomma. undrar vad det beror, sch nu överdriver jag och är negativ. ndrar vad alla arbetslösa kommer att göra när maten tryter. redan nu driver muslimska gäng runt och rånar folk när knarkförsäljningen inte går som den gick innan.
nej, usch nu är jag negativ igen. hurra fr sig och hurra för stefan löftvén, han är en riktig hjälte