Svara
2020-03-10, 16:29
Medlem
Kön: Man
Vikt: 55 kg
Längd: 172 cm

Denna händelse inträffade den senaste veckan i fyra dagar.

Jag äter ~2.5-3 gram atropa belladonna frön, utspridit över dagens timmar.

Jag rullar joints ett par gånger, men sen när jag letar efter dem finns de aldrig.

Jag ringde till 112 och se om jag kunde överleva det.

Ambulansen kommer och är nu i en ny dimension.

Läkarnas språk är inget annat än grubbel.

Efter att sjukhuset fixat mina blodvärden blir jag skickad till LPT för "självmordsförsök".

Jag hörde läkarna i sjukhuset sjunga och se dem teleportera korta sträckor.

En läkare visade massor med "sladdar" som egentligen var ormar.

En läkare gav mig ett motgift för atropa belladonna som var relativt effektiv. Läkaren sa att det var en stor skillnad bara för 10 minuter sen.

En läkare sa att jag försökte fånga "osynliga" föremål i luften.

Föremål som sopptunnor och stolpar omvandlades regelbundet till människor.

De gav mig benzodiazepiner mot min vilja därav kan ej komma ihåg allt.

Jag känner mig fortfarande effekterna atropa belladonna så jag vilar nu för det mesta.
Senast redigerad av realnigga 2020-03-10 kl. 16:48.
Citera
2020-03-10, 17:40
Medlem
DoungAs avatar
Kanske lika bra att de tar hand om dig? Jag hade inte ens provat. Men om jag gjorde hade jag blivit helt ivägskrämd under ditt förra försök med en låg dos.
https://www.flashback.org/t3124092

Kom du i kontakt med en ny dimension och slaktade demoner i fablernas värld denna gången? Lärde du dig magi osv? och allt vad du pratat om?

Hur psykotisk är du på en skala 1-10?

Edit: och vad har fått dig att vandra denna väg och försöka med allt detta istället för att leva ett normalt liv med jobb osv och röka lite cannabis som värst?
Senast redigerad av DoungA 2020-03-10 kl. 17:43.
Citera
2020-03-10, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Kanske lika bra att de tar hand om dig? Jag hade inte ens provat. Men om jag gjorde hade jag blivit helt ivägskrämd under ditt förra försök med en låg dos.
https://www.flashback.org/t3124092

Kom du i kontakt med en ny dimension och slaktade demoner i fablernas värld denna gången? Lärde du dig magi osv? och allt vad du pratat om?

Hur psykotisk är du på en skala 1-10?

Edit: och vad har fått dig att vandra denna väg och försöka med allt detta istället för att leva ett normalt liv med jobb osv och röka lite cannabis som värst?
Jag såg monster rätt ofta och gapade förolämpningar mot dessa väsen.

Monster gömde sig även i träd t.ex, ett träds granar hade samma form som en drakes huvud.

Om du vill gå in i andevärldens portal är belladonna ett krav. (läs flying ointment)

Cannabis kan delvis ge en andlig upplevelse, men effekterna varar inte länge.

LSD är onaturligt och ska inte förbrukas.
Citera
2020-03-10, 18:06
Medlem
DoungAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realnigga
Jag såg monster rätt ofta och gapade förolämpningar mot dessa väsen.

Monster gömde sig även i träd t.ex, ett träds granar hade samma form som en drakes huvud.

Om du vill gå in i andevärldens portal är belladonna ett krav. (läs flying ointment)

Cannabis kan delvis ge en andlig upplevelse, men effekterna varar inte länge.

LSD är onaturligt och ska inte förbrukas.
Ah jag fattar. Men vad är det som skrämmer dig med ett svenssonliv där kan lyxar till det med whiskey eller cannabis ibland? Varför vill du in i nån psykotisk andlig värld? Jag fattar inte det. Jag lever väl inte direkt svenssonliv själv. Men röker på min höjd cannabis ibland, har inga direkt psykiska problem, jobbar, har inga självmordstankar, umgås med vänner, tränar, fixar med huset och är ganska nöjd med livet.
Vad har fått dig att inte vilja leva så och istället söka andlighet? Vad är grejen? Har du haft det tufft? Har du tex varit självmordsbenägen och tänkt att antingen tar jag livet av mig eller bara försöker köra hårt med allt och bli totalt väck och kanske finna nån mening?
Citera
2020-03-10, 19:00
Medlem
Cokeers avatar
fan, man måste vara en real nigga om man ska göra det.
Citera
2020-03-10, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Ah jag fattar. Men vad är det som skrämmer dig med ett svenssonliv där kan lyxar till det med whiskey eller cannabis ibland? Varför vill du in i nån psykotisk andlig värld? Jag fattar inte det. Jag lever väl inte direkt svenssonliv själv. Men röker på min höjd cannabis ibland, har inga direkt psykiska problem, jobbar, har inga självmordstankar, umgås med vänner, tränar, fixar med huset och är ganska nöjd med livet.
Vad har fått dig att inte vilja leva så och istället söka andlighet? Vad är grejen? Har du haft det tufft? Har du tex varit självmordsbenägen och tänkt att antingen tar jag livet av mig eller bara försöker köra hårt med allt och bli totalt väck och kanske finna nån mening?
Belladonna är ingenting jag planerar att inta regelbundet då effekterna varar minst 24 timmar, och man blir väldigt trött och yr av fröna.

Vid magiska ritualer ser jag dock att atropa belladonna skulle vara mycket hjälpsam.
Citera
2020-03-10, 20:11
Medlem
DoungAs avatar
Citat:
Belladonna är ingenting jag planerar att inta regelbundet då effekterna varar minst 24 timmar, och man blir väldigt trött och yr av fröna.

Vid magiska ritualer ser jag dock att atropa belladonna skulle vara mycket hjälpsam.
Dina svar är totalt intetsägande.
Citera
2020-03-10, 23:23
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Haha kul rapport, även om den var kort. Har även läst den förra fast här var ju roligare. Gillar dessa crazyfolk som ska trippa på dessa potatisväxter som belladonna och datura. Det brukar nästa alltid spåra ur och bli till underhållande tripprapporter. Skulle själv inte våga riktigt, vill gärna ha lite kontroll när jag tar mina trippar.
Citera
2020-03-10, 23:29
Medlem
Peyotedudes avatar
Åh blir sugen på att köpa en planta men vågar inte med småtting i huset. Hur vill du jämföra trippen med hög dos svamp/meskalin?
Citera
2020-03-11, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peyotedude
Åh blir sugen på att köpa en planta men vågar inte med småtting i huset. Hur vill du jämföra trippen med hög dos svamp/meskalin?
Jag har aldrig provat psykedelisk så kan inte förklara skillnaden. Med Belladonna är dock alla "hallucinationer" så realistiska att du tror att det är i fysiska världen.

Jag t.ex var fullt övertygad att en av LPT läkarna var jägare på sin fritid. Tydligen var det inte fallet när jag sa det...

Jag åt frön, köpte ~18 gram för 300 kronor. Löven och bären är mer potenta, därav mer högre risk för död.

"Roots have up to 1.3%, leaves 1.2%, stalks 0.65%, flowers 0.6%, ripe berries 0.7%, and seeds 0.4% tropane alkaloids;"
https://en.wikipedia.org/wiki/Atropa...donna#Toxicity

Om du ska testa, börja med små doser (vi pratar inte mer än 100 milligram) och vänta minst 24 timmar. Effekterna kan komma som en tjyv i natten.

Därefter kan du öka dosen gradvis.
Senast redigerad av realnigga 2020-03-11 kl. 04:56.
Citera
2020-03-11, 07:47
Medlem
Peyotedudes avatar
Citat:
Jag har aldrig provat psykedelisk så kan inte förklara skillnaden. Med Belladonna är dock alla "hallucinationer" så realistiska att du tror att det är i fysiska världen.

Jag t.ex var fullt övertygad att en av LPT läkarna var jägare på sin fritid. Tydligen var det inte fallet när jag sa det...

Jag åt frön, köpte ~18 gram för 300 kronor. Löven och bären är mer potenta, därav mer högre risk för död.

"Roots have up to 1.3%, leaves 1.2%, stalks 0.65%, flowers 0.6%, ripe berries 0.7%, and seeds 0.4% tropane alkaloids;"
https://en.wikipedia.org/wiki/Atropa...donna#Toxicity

Om du ska testa, börja med små doser (vi pratar inte mer än 100 milligram) och vänta minst 24 timmar. Effekterna kan komma som en tjyv i natten.

Därefter kan du öka dosen gradvis.

Ok jävlar va starkt. Så du åt typ ett frö? Vet inte om jag kan administrera det på fyllan, ska kanske hålla mig till meskalin, där är det bara att käka på liksom.
Citera
2020-03-11, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peyotedude
Ok jävlar va starkt. Så du åt typ ett frö? Vet inte om jag kan administrera det på fyllan, ska kanske hålla mig till meskalin, där är det bara att käka på liksom.
~900 frön väger 1 gram. De är små typ som vallmofrön.
Senast redigerad av realnigga 2020-03-11 kl. 15:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in