2020-03-10, 12:17
Medlem
JustZlatans avatar
Jag hatar rökare, de är äckliga lowlifes. Men tyvärr får man inte döda dem, så då återstår det att jävlas med dem och skratta åt det. Man kan ta en pruttspray och spraya framför en rökare när man möts på trottoaren. Om det blåser kan man ställa sig några meter bort och spraya för fullt så att pruttstanken kommer mot rökaren och sen skratta så in i helvete.

Vad finns det för mer djävulskap man kan göra mot rökare?
Citera
2020-03-10, 12:22
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag hatar rökare, de är äckliga lowlifes. Men tyvärr får man inte döda dem, så då återstår det att jävlas med dem och skratta åt det. Man kan ta en pruttspray och spraya framför en rökare när man möts på trottoaren. Om det blåser kan man ställa sig några meter bort och spraya för fullt så att pruttstanken kommer mot rökaren och sen skratta så in i helvete.

Det drabbar ju inte bara rökare utan alla som är i närheten.
Citera
2020-03-10, 12:24
Medlem
Rauno1s avatar
Funderat på att hälla ner 1 liter gammalt fimpvatten i grannes brevlåda, störs mycket av ciggrökslukten i trapphuset och när denne vädrar med öppet fönster. Har testat att säga åt men det hjälper inte.
Citera
2020-03-10, 13:04
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Citat:

Pröva annars något ännu mer pubertalt, kanske går hem då? Lägg en pruttkudde vid ställen rökare brukat sitta så ska du allt få se på att de får payback.
Citera
2020-03-10, 13:29
Medlem
Bongomans avatar
Bygg en bunker med betongblock, ingen dörr, inga fönster. Lägg på tak. Du slipper alla rökare där inne. En krok i taket kan hjälpa mot ensamheten. Du slipper även lukt av kvävedioxid.
Citera
2020-03-10, 15:00
Medlem
Häll vatten i en sprayflaska och spruta på den tända ciggareten.

Då kan du skratta så in i helvete när du ser deras blick!
Citera
2020-03-10, 15:10
Bannlyst
Gör det med lite stil istället, som användaren heltrökt på twitter. Hen plåtar idioter som röker vid rökning förbjudet skyltar!
Citera
2020-03-10, 16:46
Medlem
InteRoligts avatar
Citat:

Hahaha såna som du får mig att offra min hälsa för en extra cigg
Citera
2020-03-10, 17:37
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Det drabbar ju inte bara rökare utan alla som är i närheten.

Cancerröken drabbar alla som är i närheten också.
Citera
2020-03-11, 07:20
Bannlyst
Mailbomba politikerna om att skatten på tobak måste höjas ytterligare. Sverige är skatten på tobak alldeles för låg.
Citera
2020-03-12, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Mailbomba politikerna om att skatten på tobak måste höjas ytterligare. Sverige är skatten på tobak alldeles för låg.

Beskatta alla ickerökare istället. De snyltröker ju i trapphuset och på sina balkonger. Snåljåparna gör ju inte annat än står där och verkligen sniffar för att få i sig lite passiv rök.
Citera
2020-03-13, 06:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GooksInTheWire
Beskatta alla ickerökare istället. De snyltröker ju i trapphuset och på sina balkonger. Snåljåparna gör ju inte annat än står där och verkligen sniffar för att få i sig lite passiv rök.

Nu kanske inte alla tycker cigarett rök är någon njutning. Men Sverige har alldeles för liberala lagar emot rökare. För låg skatt på tobak och inga böter vi nedskräpning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in