• 1
  • 2
2020-03-08, 22:31
Medlem
Hej!!
Jag har varit vaken hela helgen och började få såna där härliga hjärtklappningar idag, tappa synen och ibland blev det svart osv. Började med en extrem kramp i båda mina händer och sedan armar. Jag kunde knappt gå och fick plötsligt hög tinnitus i mina öron som varade i säkert 3min. Jag har börjat fått såna där "upplevelser "allt oftare nu för tiden, och de håller i sig längre och är mer extrema nu. Känns som att jag ska dö på riktigt (inte at) Senast jag upplevde liknande så tappa jag plötsligt medvetandet och flög in i ett piano och störtade in i en dörr. För typ 6 månader sedan.
En vän sa att jag borde åka till sjukan och kolla så de inte är propp, hjärnblödning osv. Har läst lite om det nu och inser att jag upplevt alla symptom under en längre tid, är rädd för att ha orsakat hjärnblödning eller nått, för grejen är den att jag ej klarar av att ligga på rygg då mitt bakhuvud på vänster sida har börjat göra jävligt ont.. Började känna en skum värk där ca 5 timmar efter min "dödskramp" och nu gör det ondare och bultar på ännu mer så aah jag vetefan. Ursäkta denna väldigt röriga text. Men jag skulle verkligen behöva eran hjälp så snart som möjligt. Har ni varit med om liknande? Hur borde jag göra? Har varit riktigt virrig och trött hela kvällen.
Tack för hjälpen.
Citera
2020-03-08, 22:36
Medlem
Parrehs avatar
Oklart. Ring 1177.
Citera
2020-03-08, 22:39
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Testa att sova, om du varit vaken hela helgen. Använder du droger?
Citera
2020-03-08, 22:42
Medlem
Du har ju inget att förlora på det, men det går nog över attityden, kan kosta deg allt, om det skiter det! Eller hur? Gör det Du vet att Du borde göra, för rätt svar vet Du ju! Lycka till på Sjukan!👍
Citera
2020-03-08, 22:46
Medlem
Med tanke på vilken forumdel du skriver i så antar jag att du bara glömt skriva att du knarkat? hur hade du tänkt dig att vi skulle kunna bedöma något utan att veta vad du stoppat i dig. Sådana här saker är ju inget ovanligt vid bruk av tex amfetamin.
Citera
2020-03-08, 22:53
Medlem
franges avatar
Vad är det för droger du har tagit, då?
Citera
2020-03-08, 23:15
Medlem
russiaroulettes avatar
Får själv ibland så att man tappar synen/yrsel speciellt när man inte ätit på några dagar och varit vaken på tjo. I somras dimppa ja helt av 2-3ggr på ett 4-5 dagars race. En lever jag men är ju ingen doktor precis så kanske värt att ringa ett samtal.
Citera
2020-03-09, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retarderad-Indian

Haha, tänkte att kategorin förklarade en del. Ja, har varit vaken på amfetamin. Har sovit inatt men vaknade upp men alldeles för intensiva hjärtslag och ett tryck vid hjärtat, typ som träningsvärk. jag kan ej gå normalt med foten som blev alldeles röd och vit igår. Ska testa ringa 1177
Citera
2020-03-09, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av russiaroulette
Får själv ibland så att man tappar synen/yrsel speciellt när man inte ätit på några dagar och varit vaken på tjo. I somras dimppa ja helt av 2-3ggr på ett 4-5 dagars race. En lever jag men är ju ingen doktor precis så kanske värt att ringa ett samtal.
Det är sjukt obehagligt när det händer! Hur mena du dimpa? Blev du medvetslös? Andningsnöd osv? Hur länge höll det i?
Citera
2020-03-09, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
Med tanke på vilken forumdel du skriver i så antar jag att du bara glömt skriva att du knarkat? hur hade du tänkt dig att vi skulle kunna bedöma något utan att veta vad du stoppat i dig. Sådana här saker är ju inget ovanligt vid bruk av tex amfetamin.
Precis, intag av amfetamin.
Citera
2020-03-09, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonPedroAndalucia
Du har ju inget att förlora på det, men det går nog över attityden, kan kosta deg allt, om det skiter det! Eller hur? Gör det Du vet att Du borde göra, för rätt svar vet Du ju! Lycka till på Sjukan!👍
Tack! Ska ringa 1177 och kolla nu
Citera
2020-03-09, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retarderad-Indian
Sov inatt. Men oron finns kvar och vissa symptom så jag lär ringa sjukan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in