2020-03-08, 21:59
Medlem
Cuckslayers avatar
https://twitter.com/NYPDBklynNorth/status/1235885104339263490

Det här är bland det absolut sjukaste jag har sett på länge. Enligt personer på plats så var det blod överallt. Negrerna stampade sönder henne fullständigt. Notera hur en neger drar av henne skorna när de var färdiga med henne.

Fem personer har gett upp och anmält sig själva till polisen men polisen letar fortfarande efter resten av gärningsmännen.

Det verkar oklart hur flickan mår i nuläget.
Senast redigerad av Cuckslayer 2020-03-08 kl. 22:30.
Citera
2020-03-08, 22:05
Medlem
okok1s avatar
Är hon vit eftersom man maskar så överdrivet?
Citera
2020-03-08, 22:09
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Är hon vit eftersom man maskar så överdrivet?

Hon verkar vara vit.
Citera
2020-03-08, 22:12
Medlem
Ser ut att vara på skämt eller? Finns det mer info om detta?
Citera
2020-03-08, 22:13
Medlem
Studsbolls avatar
Äkta flockbeteende som vanligt med dylikt kaosfolk; de drar fram som en apflock och tjattrar och vevar och avslutar med att sno offrets skor. Inga vanliga straff fungerar på sådana odjur, så dödstraff är nödvändigt.
Citera
2020-03-08, 22:14
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygandetiger
Ser ut att vara på skämt eller? Finns det mer info om detta?

På skämt? Flickan vårdas på sjukhus och enligt ambulanspersonal så var det blod överallt. Dessutom så gav 5 negrer upp och anmälde sig själva när de insåg att de hade blivit filmade.

Är du dum i huvudet?
Senast redigerad av Cuckslayer 2020-03-08 kl. 22:16.
Citera
2020-03-08, 22:19
Bannlyst
Finns det ingen video som visar vad som startade det? Jag stör mig på hur videon börjar, känns som man missar nått kanske.
Citera
2020-03-08, 22:23
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagomstoryxa
Finns det ingen video som visar vad som startade det? Jag stör mig på hur videon börjar, känns som man missar nått kanske.

Spelar det någon roll?
Citera
2020-03-08, 22:24
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagomstoryxa

Vad spelar det för roll?

En 15-årig flicka blir sönderstampad och rånad av 15+negrer. Det är förmodligen så pass enkelt att en neger försökte råna flickan och då tog andra negrer chansen att få sparka sönder samt råna henne.
Senast redigerad av Cuckslayer 2020-03-08 kl. 22:29.
Citera
2020-03-08, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Spelar det någon roll?

Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Vad spelar det för roll?

En 15-årig flicka blir sönderstampad och rånad av 15+negrer. Det är förmodligen så pass enkelt att en neger försökte råna flickan och då tog andra negrer chansen att få sparka sönder samt råna henne.
Ja om man vill ha hela historien spelar det roll, jag menar såklart inte att något skulle rättfärdiga beteendet. Men det känns konstigt att videon börjar strax efter istället för strax innan.
Citera
2020-03-08, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skithyvel
Packet kommer lubbandes från andra sidan kvarteret förfan, jävla as..
Allt är ett jävla idioti och svinen som styr vill verkligen krossa den lilla vita människan.
Fan vi måste göra oss av med de här jävla kräken för all framtid om det ska bli fred på jord.

Ja man ser ju tydligt varför dom inte har fred hemma!
Citera
2020-03-08, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Vad spelar det för roll?

En 15-årig flicka blir sönderstampad och rånad av ett gäng negrer. Det är förmodligen så pass enkelt att en neger försökte råna flickan och då tog andra negrer chansen också.
Fy helvete vilka fakenews och konspirationer du har! Och vilken rassesvin. Inte konstigt de svarta anfaller vita så som ni vita tilltalar mörkhyade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in