2020-03-08, 22:34
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagomstoryxa
Ja om man vill ha hela historien spelar det roll, jag menar såklart inte att något skulle rättfärdiga beteendet. Men det känns konstigt att videon börjar mitt i istället för lite innan.

Nej, det är ointressant.
Citera
2020-03-08, 22:35
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygandetiger
Fy helvete vilka fakenews och konspirationer du har! Och vilken rassesvin. Inte konstigt de svarta anfaller vita så som ni vita tilltalar mörkhyade.

Ja, visst är jag hemsk som har en realistisk syn på världen.
Citera
2020-03-08, 22:38
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Ja, visst är jag hemsk som har en realistisk syn på världen.

Det enda som rättfärdigar dessa djurs beteende, är om tjejen var en självmordsbombare alt. hade gevär på sig och skulle skjuta ner folk. Men jag är skeptisk.
Citera
2020-03-08, 22:38
Bannlyst
Citat:
Nej, det är ointressant.
För dig kanske, själv har jag svårt att lita på folk och saker, då vill man ha så mycket info som möjligt. Det bör finnas ett klipp som visar lite mer, om det nu inte finns nått att dölja.

Jag frågade inte om du är nöjd med klippet, jag frågade om det fanns ett längre klipp, din åsikt skiter jag i. Det är såklart högst intressant vad som kan ha triggat nått sånt här. Va det inget eller något?
Senast redigerad av lagomstoryxa 2020-03-08 kl. 22:41.
Citera
2020-03-08, 22:39
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
För dig kanske, själv har jag svårt att lita på folk och saker, då vill man ha så mycket info som möjligt. Det bör finnas ett klipp som visar lite mer, om det nu inte finns nått att dölja.

Jag frågade inte om du är nöjd med klippet, jag frågade om det fanns ett längre klipp, din åsikt skiter jag i.

Hade det funnits någonting mer att visa så hade polisen visat det.

Det är ganska uppenbart att en neger helt plötsligt får för sig att attackera flickan och då bestämmer sig andra för att göra likadant.

Har du nyss fått internet eller? Det finns tusentals klipp på negrer i USA som attackerar folk helt utan orsak.
Senast redigerad av Cuckslayer 2020-03-08 kl. 22:43.
Citera
2020-03-08, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Det enda som rättfärdigar dessa djurs beteende, är om tjejen var en självmordsbombare alt. hade gevär på sig och skulle skjuta ner folk. Men jag är skeptisk.

Hon har väl bara nobbat dessa hiv smittade herpeskukar, därför fick hon spö, kan slå vad om 10kr.
Citera
2020-03-08, 22:42
Bannlyst
Citat:
Hon verkar vara vit.
Nu är hon röd. Negrerna ger väl igen efter lynchningen av negrer förut i USA kan jag tänka mig att hatet ligger.
Citera
2020-03-08, 22:43
Medlem
Jävla dårar.

https://twitter.com/NYPDHateCrimes/status/1224884396634918914?s=20
Citera
2020-03-08, 22:44
Bannlyst
Citat:

Vad som startade misshandeln är såklart högst intressant, jag bryr mig inte om ditt blinda förtroende, jag har inte ställt den frågan, så sluta svara.
Citera
2020-03-08, 22:48
Bannlyst
Citat:

Det är ganska uppenbart att en neger helt plötsligt får för sig att attackera flickan och då bestämmer sig andra för att göra likadant.

Har du nyss fått internet eller? Det finns tusentals klipp på negrer i USA som attackerar folk helt utan orsak.
Jaha va bra, vi behöver inte se vad som startade denna misshandel, för du tycker det är uppenbart utan att se det. Tack för infon, jag tar gärna dina gissningar framför det längre videoklippet. Bravo.
Citera
2020-03-08, 22:51
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Jaha va bra, vi behöver inte se vad som startade denna misshandel, för du tycker det är uppenbart utan att se det. Tack för infon, jag tar gärna dina gissningar framför det längre videoklippet. Bravo.

Om det fanns någonting mer så hade polisen visat det. De visar när en neger helt plötsligt bestämmer sig för att attackera flickan. Det är inte svårare än så. Är du korkad eller spelar du bara korkad?
Senast redigerad av Cuckslayer 2020-03-08 kl. 22:54.
Citera
2020-03-08, 22:52
Medlem
Citat:
Vad som startade misshandeln är såklart högst intressant, jag bryr mig inte om ditt blinda förtroende, jag har inte ställt den frågan, så sluta svara.
Det är troligen ett vanligt förnedringsrån, Afrikaners bread and butter, minst 10stycken på en 15årig flicka, riktiga män detdär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in