• 1
  • 2
2020-03-07, 23:06
Medlem
mr.demons avatar
Kanske lite tidigt att starta trd om nu. Men skit samma. Tror ni Tony tar det eller ker han p stryk som alla andra? Hller personligen p Tony d jag inte gillar Khabib.

Att jag inte gillar honom tror jag mycket bottnar i att jag str mig p att han knns s falsk. Och han r fr religs och trkig fr min smak. Fast egentligen borde han falla mig i smaken, d jag ej tror han gr nt annat n att be till allah och trna. Trnar precis som en vrldsmstare ska gra.

Jag trodde ju att Wilder skulle fucka up Fury totalt. S kan ju hoppas att jag har fel igen.
Citera
2020-03-07, 23:14
Medlem
Khabib kommer mangla snder Ferguson precis som han alltid gr med sina motstndare.

Jag vet rligt talat inte vem som skulle ens vara nra p att besegra Ryssen i viktklassen.

Kondition som en hst och perfektion p marken dr han lser motstndarnas ben och armar fr att mata slag och armbgar mot ansiktet s lnge han vill...
Vad kan man ens gra mot en sn?
Citera
2020-03-07, 23:22
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Vad kan man ens gra mot en sn?

Skjuta honom i huvudet vore ju det enklaste.
Citera
2020-03-07, 23:25
Medlem
DaChiefs avatar
Hoppas khabib ker p en rejl knock snart.
Citera
2020-03-07, 23:26
Medlem
Jag hoppas de knockar varandra och att publiken asgarvar t spektaklet. Jag avskyr Ferguson fr att han r ett psykfall och Nurmagomedov fr att han r en islamist. Fuck 'em all.
Citera
2020-03-07, 23:28
Medlem
PanchoMolers avatar
Tony har ju ocks helt onaturlig kondition. Khabib r den bttre p marken men Tony r vassare stende imo. Blir onekligen en spnnande fight! Tror dock p Khabib. Han r starkare och verkar rtt pissed om man sg presskonferensen igr. Se hur det gick fr Conor.
Citera
2020-03-07, 23:28
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaChief
Hoppas khabib ker p en rejl knock snart.

Hoppas jag med. Men tvivlar. Hans huvud r ju fr fan giganiskt. Tror han kan ta mycket stryk.

Citat:
Ursprungligen postat av gretasgodeman
Jag hoppas de knockar varandra och att publiken asgarvar t spektaklet. Jag avskyr Ferguson fr att han r ett psykfall och Nurmagomedov fr att han r en islamist. Fuck 'em all.

Tony verkar vara ganska s fuckad. Och Khabib r som du skriver frmodligen en islamist. Fast en av de kommer att vinna. Tyvrr tror jag Khabib i vanlig ordning vinner. Tony r fr bekvm p marken. Vilket jag tror han kommer att mrka inte r en frdel mot en som Khabib.
Citera
2020-03-07, 23:29
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PanchoMoler
Tony har ju ocks helt onaturlig kondition. Khabib r den bttre p marken men Tony r vassare stende imo. Blir onekligen en spnnande fight! Tror dock p Khabib. Han r starkare och verkar rtt pissed om man sg presskonferensen igr. Se hur det gick fr Conor.

Conor r ett gammalt fyllo. S att han kte p sp frvnade nog ingen.
Citera
2020-03-08, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gretasgodeman

P vilket sett r Khabib en islamist? Nr har Khabib psttt att islam ska tillmpas som samhllsordning?
Citera
2020-03-08, 04:48
Medlem
Discobyggarns avatar
Hatar Khabib s hoppas Ferguson slaktar honom. Det mest troliga r vl 48-47 eller 49-46 till Khabib tyvrr. Det sttet jag ser Ferguson vinna r genom TKO (doctor stoppage) pga han lyckas ppna upp ett rejlt sr nra Khabibs ga. Inte helt omjligt heller att han skulle kunna fnga en trtt och skadad Khabib i en D'Arce choke i femte ronden.

Fr att Ferguson ska kunna sl Khabib s tror jag att han mste skada honom tidigt som kan frsmra Khabibs prestation (blod som rinner ner i gat) samt se till att hlla sjukt hgt tempo i fighten fr att trtta ut Khabib. Fergusons kondition och stryktlighet r omnsklig s om Khabib blir trtt vilket han blivit tidigare (Ferguson blir aldrig trtt) s kan han fr stora problem om Ferguson kan g loss stende mot honom i 4:e-5:e ronden och Khabib r fr trtt att lyckas med takedowns. Sedan om Ferguson kan hlla sig borta frn buren nr han blir nertagen s br han klara sig bra p marken.

Anledningar till att hata Khabib:
-Fuskar i sparring mot en hgstadiekille efter denne nstan lyckats med en takedown. D brjar Khabib anvnda tekniker som att lsa sina hnder vilket man inte fr i den formen de brottades i. Vilken patetisk fjant. Sedan r han ofrsiktig och riskerar att skada killens revben genom icke tillten teknik. Man kan hra att DC f sga till honom.
-Hnar och skrattar t hemls, vilket visar vilken genomrutten mnniska Khabib verkligen r.
-Han r islamist.

https://www.google.com/search?q=Khab...drNAxRXiTPhubM

https://www.youtube.com/watch?v=bagT-qJaXNQ

https://www.youtube.com/watch?v=XI_pyFkygow
Senast redigerad av Discobyggarn 2020-03-08 kl. 04:54.
Citera
2020-03-08, 04:54
Medlem
Utdodochforkastads avatar
El Cucuy kommer frstra Khabib. Sen kan fegisen(khebab) avsluta karriren som planerat och umgs och dela underriga tjejer med sin vldtkts kompis. ^^ FU Ali btw! En gng terrorist alltid terrorist! Han borde inte f tjna dom pengarna han gr! Skitvrld!
Citera
2020-03-08, 05:13
Medlem
Discobyggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utdodochforkastad
El Cucuy kommer frstra Khabib. Sen kan fegisen(khebab) avsluta karriren som planerat och umgs och dela underriga tjejer med sin vldtkts kompis. ^^ FU Ali btw! En gng terrorist alltid terrorist! Han borde inte f tjna dom pengarna han gr! Skitvrld!

Inget skulle gra mig gladare n att se Tony frstra Khabibs ansikte.

Ferguson verkar genuint hata Khabib (med all rtt) vilket verkligen kan gynna honom. Han r ett riktigt psykfall och en krigare, en arg El Cucuy r en mardrm. Ferguson r nog ocks den frsta som inte r rdd fr Khabib. Conor var rdd sg man, Tony kan nog inte ens knna rdsla och det mrker Khabib. Nog mycket drfr Khebabben kom s ur balans p presskonferensen (inte ens Conor fick honom ur balans s). Khabib njuter av att motstndarna blir rdda fr honom och kan han aldrig lyckas skrmma Tony.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in