• 1
  • 2
2020-03-07, 22:19
Medlem
Dom man ser som poliser är oftast "vackra" människor. Såna killar som honor attraheras av.. Typiska chads. Snygga polisbrudar är det ingen brist på heller..
Du får leta väldigt länge innan du hittar en groteskt ful incel som polis. Jag tror inte ens det existerar?
Förutom fetton i usa.
Vad gör att just den typen av människor söker sig till polisyrket? Alltså såna som gillar sig egen spegelbild. Har antagningen till polishögskolan något inofficiellt krav på utseende?
Citera
2020-03-07, 22:48
Medlem
De är antagligen ganska vältränade, och har där med bra utseende.

Sällan man ser vältränade personer som är fula.
Citera
2020-03-07, 22:52
Bannlyst
Visst finns det fula poliser merparten sitter på kontor och gör ingenting. Polisen är vanligen dum i huvudet och inte kapabel till någon vidare utbildning.
Citera
2020-03-07, 22:58
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edmonton
Visst finns det fula poliser merparten sitter på kontor och gör ingenting. Polisen är vanligen dum i huvudet och inte kapabel till någon vidare utbildning.
Menar du även då exempelvis bombtekniker och piketpoliser som är bland de svåraste utbildningarna inom polisen?
Citera
2020-03-07, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Menar du även då exempelvis bombtekniker och piketpoliser som är bland de svåraste utbildningarna inom polisen?

Hur många finns det av dessa inom polisen?
Citera
2020-03-07, 23:16
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Jag tycker poliser är som folk i allmänhet.
Citera
2020-03-07, 23:30
Medlem
BewilderedHulders avatar
Absolut kriminellt att vara snygg.

Har iofs aldrig sett en ful polis heller. Alla är stiliga och som tagna direkt ur en fascistisk parad från trettio-talet.

Börja styrketräna!
Citera
2020-03-07, 23:48
Medlem
FejkEmrans avatar
Ja faktiskt ser många bra ut. Så står man där och ser ut som skit, osminkad och glåmig och inser att man åtminstone är galen också så då kvittar det eftersom man ändå inte är varandras typ
Citera
2020-03-07, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Dom man ser som poliser är oftast "vackra" människor. Såna killar som honor attraheras av.. Typiska chads. Snygga polisbrudar är det ingen brist på heller..
Du får leta väldigt länge innan du hittar en groteskt ful incel som polis. Jag tror inte ens det existerar?
Förutom fetton i usa.
Vad gör att just den typen av människor söker sig till polisyrket? Alltså såna som gillar sig egen spegelbild. Har antagningen till polishögskolan något inofficiellt krav på utseende?

Chads?? 🙄🤔
Citera
2020-03-07, 23:56
Citat:
Förutom fetton i usa.
Vältränade personer ser oftast bra ut p.g.a. att de just är vältränade. Det handlar också om att det finns väldigt få genuint fula människor. Jag rör mig bland alla samhällsklasser och det är sällan jag ser någon riktigt ful jäkel. Alla ser högst genomsnittliga eller snygga ut.
Citera
2020-03-08, 00:55
Medlem
Psykosensplitts avatar
Citat:
Förutom fetton i usa.

Lol... Tycker du att poliser är snygga då har du en dålig smak. Majoriteten är knubbiga, korta, fula mobbade offer eller ser ut som geeks.
Citera
2020-03-08, 02:25
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Chads?? 🙄🤔

Yeah. Polis är en chad-yrke när man tänker efter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in