Dom man ser som poliser är oftast "vackra" människor. Såna killar som honor attraheras av.. Typiska chads. Snygga polisbrudar är det ingen brist på heller..
Du får leta väldigt länge innan du hittar en groteskt ful incel som polis. Jag tror inte ens det existerar?
Förutom fetton i usa.
Vad gör att just den typen av människor söker sig till polisyrket? Alltså såna som gillar sig egen spegelbild. Har antagningen till polishögskolan något inofficiellt krav på utseende?
Visst finns det fula poliser merparten sitter på kontor och gör ingenting. Polisen är vanligen dum i huvudet och inte kapabel till någon vidare utbildning.
Visst finns det fula poliser merparten sitter på kontor och gör ingenting. Polisen är vanligen dum i huvudet och inte kapabel till någon vidare utbildning.
Menar du även då exempelvis bombtekniker och piketpoliser som är bland de svåraste utbildningarna inom polisen?
Ja faktiskt ser många bra ut. Så står man där och ser ut som skit, osminkad och glåmig och inser att man åtminstone är galen också så då kvittar det eftersom man ändå inte är varandras typ
Dom man ser som poliser är oftast "vackra" människor. Såna killar som honor attraheras av.. Typiska chads. Snygga polisbrudar är det ingen brist på heller..
Du får leta väldigt länge innan du hittar en groteskt ful incel som polis. Jag tror inte ens det existerar?
Förutom fetton i usa.
Vad gör att just den typen av människor söker sig till polisyrket? Alltså såna som gillar sig egen spegelbild. Har antagningen till polishögskolan något inofficiellt krav på utseende?
Förutom fetton i usa.
Vältränade personer ser oftast bra ut p.g.a. att de just är vältränade. Det handlar också om att det finns väldigt få genuint fula människor. Jag rör mig bland alla samhällsklasser och det är sällan jag ser någon riktigt ful jäkel. Alla ser högst genomsnittliga eller snygga ut.
Förutom fetton i usa.
Lol... Tycker du att poliser är snygga då har du en dålig smak. Majoriteten är knubbiga, korta, fula mobbade offer eller ser ut som geeks.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!