Ska beställa hemtest imorgon. Började må konstigt i torsdags, frussen och lite värk i leder osv. Igår lördag morgon började jag må sämre och har nu legat sen dess med tung dryg hosta med slem, ont i kroppen, stickningar i huvudet och svettningar/måttlig frossa. Hoppas att det är Covid så skiten är avklarat sen. Återstår att se vad testet säger såklart
Många som haft slem i halsen?
Haft det i några dagar nu - men inga andra symptom förutom trötthet och liiite snuvig.
Ni som haft mycket milda symptom. Hur milda?
var sjuk i 7-8 veckor. helt galet feber, ont i kroppen och andfådd va så 2-3 dagar sen frisk 2-3 dagar och sen börja det om igen. sen försvann lukt och smak helt. frisk nu och har/hade antikroppar. lukten är tillbaks men förvrängd. helt sjukt
Har haft en brännande känsla i halsen i snart en vecka. Varit mycket trött och sovit för mycket senaste tre dagarna. Näsan har runnit mellanåt. Dock ingen feber. Känner mig också ovanligt andfådd och har haft lite muskelvärk utöver det.
Ni som haft milda symptom, är det vär att beställa ett hemtest?
Skitvirus på riktigt. Förloppet liknar väl inte mycket annat. Bättre-sämre-bättre-akut. Inte undra på att man känner skräck inför att drabbas. Vet du hur du blev smittad?
Varit sjuk i Covid i 11 dagar, varit som en ”lätt influensa” utan feber. Tappat lukten nästan helt men smaken är kvar. Trött, sjukdomskänsla i kroppen men ingen feber, trott jag haft feber men aldrig över 37.0.
Känner mig bättre och håller tummarna att det är på väg att gå över!
Man 46 år, diabetes typ 2.
Covidtestet positivt, tog det i torsdags. Feberfri idag, men hostigt och tät i luftrören. Har inte haft ont i huvudet eller några andra symptom.
Väntar ut skiten...