Citat:
Ursprungligen postat av
biomatec
En av SD:s bästa kampanjer faktiskt. Åkesson framstår som en balanserad folkledare medan dum-moderater och svans-svamlande #jagärhärpersoner gör bort sig ordentligt. Det är den här typen av aktioner som har fattats hos SD.
Framgår ju av den här tråden att globalister och SD-motståndare har en väldig uppförsbacke. Vad de än säger så tillför det röster till SD. Häärligt när extremisttanterna talar om -svansen, det uttrycket har Mina Dennert hittat på.
En flygblads- och affischkampanj kring Folkhälsomyndighetens offrande av svenska liv för att överklassungar skulle kunna genomföra sina dyra sportlovsresor till Italien skulle sitta bra härnäst. Det gäller för SD att mata på med kampanj efter kampanj nu när man väl har börjat.
Ja synd att Åkesson inte klarar av att hålla masken bara och framstår som en jävla tönt på grabbresa när han instagrammar
Fattar inte varför han har så svårt att låta bli det där hur svårt kan det vara att skita i att dela selfies utan budskap
Edit.
Äh stryk det förresten i dagsläget har jimmy råd att framstå som dumdryg och köra med vad var det jag sa. Ja alex Schulman om du läser det här, jag står bakom det att sverige är fullt och jimmys grabbresa, och då är jag inte ens sverigedemokrat. Tiden är förbi när vi tycker synd om såna som riskerar sina barns liv på medelhavet för att få gratis tandvård.