2020-03-07, 23:19
Medlem
Fris avatar
Ja, det är jättebra av Åkesson att göra detta!
Men även om han hade slängts in i turkiskt fängelse och torterats på livstid, så hade inte en enda svensk väljare brytt sig om det och röstat på SD istället. De gör det ju inte ens när deras egna barn torteras av de islamistiska terroristerna.

Jag tror att SD kommer att förlora röster på det här! Vi får se i nästa opinionsundersökningar. Men som jag förstår de fega slavsvenskarna så hatar de allt som försöker hindra Titanic. Svenskar är bäääande får som köar till slakthuset.
Citera
2020-03-08, 17:22
Medlem
Vi får väl snarare se det hela som en flopp för ”Flygblads-Jimmie”
Nu är han ju ett allmänt skämt som kommer lösa Sveriges problem med att dela ut lappar, jag börjar misstänka att det var Flygblads-Jimmie som delade ut de välkända och utskrattade ”antivåldtäkts armbanden”

Patetiskt, men SD-svansen jublar och tycker att det var en fantastisk gärning
Tragiskt

Men i själva verket så blir man orolig om Flygblads-Jimmie tror på detta själv eller om det var en undanmanöver för händelser i Sverige där det kommer fram mer och mer vilket förakt SD politikerna har mot sina väljare att deras mål är att skapa ett nytt DDR med förbud, censur, böter och översittarfasoner.

Det börjar även skönjas att en ganska stor klick i SD-svansen delar åsikter med extremislamisten, det är väl dessa som kallas incels numera, eller det kanske gäller alla i SD-svansen när jag tänker efter.

Tro fan den svage spelmissbrukare fick panik och tog ett plan till Turkiet och blev portad föra att skingra SDs DDR-planer.

Annars är han den pinsammaste partiledaren vi har skådat i Sverige, Flygblad är Jimmies lösning, är han på riktigt?
Citera
2020-03-08, 17:52
Medlem
En av SD:s bästa kampanjer faktiskt. Åkesson framstår som en balanserad folkledare medan dum-moderater och svans-svamlande #jagärhärpersoner gör bort sig ordentligt. Det är den här typen av aktioner som har fattats hos SD.
Framgår ju av den här tråden att globalister och SD-motståndare har en väldig uppförsbacke. Vad de än säger så tillför det röster till SD. Häärligt när extremisttanterna talar om -svansen, det uttrycket har Mina Dennert hittat på.

En flygblads- och affischkampanj kring Folkhälsomyndighetens offrande av svenska liv för att överklassungar skulle kunna genomföra sina dyra sportlovsresor till Italien skulle sitta bra härnäst. Det gäller för SD att mata på med kampanj efter kampanj nu när man väl har börjat.
Citera
2020-03-09, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
En av SD:s bästa kampanjer faktiskt. Åkesson framstår som en balanserad folkledare medan dum-moderater och svans-svamlande #jagärhärpersoner gör bort sig ordentligt. Det är den här typen av aktioner som har fattats hos SD.
Framgår ju av den här tråden att globalister och SD-motståndare har en väldig uppförsbacke. Vad de än säger så tillför det röster till SD. Häärligt när extremisttanterna talar om -svansen, det uttrycket har Mina Dennert hittat på.

En flygblads- och affischkampanj kring Folkhälsomyndighetens offrande av svenska liv för att överklassungar skulle kunna genomföra sina dyra sportlovsresor till Italien skulle sitta bra härnäst. Det gäller för SD att mata på med kampanj efter kampanj nu när man väl har börjat.
Ja synd att Åkesson inte klarar av att hålla masken bara och framstår som en jävla tönt på grabbresa när han instagrammar

Fattar inte varför han har så svårt att låta bli det där hur svårt kan det vara att skita i att dela selfies utan budskap

Edit.
Äh stryk det förresten i dagsläget har jimmy råd att framstå som dumdryg och köra med vad var det jag sa. Ja alex Schulman om du läser det här, jag står bakom det att sverige är fullt och jimmys grabbresa, och då är jag inte ens sverigedemokrat. Tiden är förbi när vi tycker synd om såna som riskerar sina barns liv på medelhavet för att få gratis tandvård.
Senast redigerad av BrandiLove 2020-03-09 kl. 00:24.
Citera
2020-03-09, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Ja, det är jättebra av Åkesson att göra detta!
Men även om han hade slängts in i turkiskt fängelse och torterats på livstid, så hade inte en enda svensk väljare brytt sig om det och röstat på SD istället. De gör det ju inte ens när deras egna barn torteras av de islamistiska terroristerna.

Jag tror att SD kommer att förlora röster på det här! Vi får se i nästa opinionsundersökningar. Men som jag förstår de fega slavsvenskarna så hatar de allt som försöker hindra Titanic. Svenskar är bäääande får som köar till slakthuset.
Det här är ett judiskt demoraliseringstroll.
Citera
2020-03-09, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Med tanke på att 54% av svenska folket vill ha färre flyktingar så talar Jimmie sanning när han skrev ”svenska folket” på pappret.

Man måste verkligen beundra förmågan att hitta halmstrån att greppa tag i när "sverigeräddare" ska försöka ursäkta en av SD:s lögner.

I övrigt, om man känner en dragning åt SD eller den deporterade lögnaren efter flygbladspopulismen, så säger det väl absolut mest om personen som gör det och inget annat.
Citera
2020-03-09, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Man måste verkligen beundra förmågan att hitta halmstrån att greppa tag i när "sverigeräddare" ska försöka ursäkta en av SD:s lögner.

I övrigt, om man känner en dragning åt SD eller den deporterade lögnaren efter flygbladspopulismen, så säger det väl absolut mest om personen som gör det och inget annat.
Och dina inlägg hjälper SD att framstå som seriösa och folktillvända.
Citera
2020-03-09, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Och dina inlägg hjälper SD att framstå som seriösa och folktillvända.

Tack så hemskt mycket för att du så tydligt bekräftar exakt vad jag skrev.
Citera
2020-03-09, 18:30
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:

Men det måste väl anses vara närmare sanningen än att hävda att en majoritet av svenska folket inte står bakom budskapet?
Citera
2020-03-09, 19:06
Medlem
Terry-Butchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
Sorry, för mitt inlägg ovan. Såg inte att du redan kommit in med ett förtydligande.

🙌🏻
Citera
2020-03-10, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Men det måste väl anses vara närmare sanningen än att hävda att en majoritet av svenska folket inte står bakom budskapet?

Vem har hävdat det och hur är det relevant för just den här lögnen?
Det var lite lögn där på flygbladet men det var inte så mycket lögn som om det hade varit ännu mer lögn?
Oavsett dess uppenbara irrelevans, vet du ens om en majoritet står bakom just det budskapet?
Citera
2020-03-10, 00:11
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Vem har hävdat det och hur är det relevant för just den här lögnen?
Det var lite lögn där på flygbladet men det var inte så mycket lögn som om det hade varit ännu mer lögn?
Oavsett dess uppenbara irrelevans, vet du ens om en majoritet står bakom just det budskapet?

Tycker du även att folk som står med Refugees Welcome-skyltar ljuger? De har trots allt uppenbarligen inte folkets stöd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in