2020-03-10, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Tycker du även att folk som står med Refugees Welcome-skyltar ljuger? De har trots allt uppenbarligen inte folkets stöd.

Vad var det jag skrev, ni är för gulligt skickliga på att hitta de mest tunna och irrelevanta halmstrån att klamra er fast vid.
Tycker du helt seriöst att det är en relevant jämförelse?
Men visst, jag ska försöka sänka mig till halmstråsnivån och låtsas att det är en partiledare som står där med din welcome-skylt och som dessutom undertecknat denna med svenska folket.
Det är ju helt uppenbart att denna person då ljuger, nästan lika uppenbart som lögnen på den avhysta populistens flygblad.
Citera
2020-03-10, 00:42
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Vad var det jag skrev, ni är för gulligt skickliga på att hitta de mest tunna och irrelevanta halmstrån att klamra er fast vid.
Tycker du helt seriöst att det är en relevant jämförelse?
Men visst, jag ska försöka sänka mig till halmstråsnivån och låtsas att det är en partiledare som står där med din welcome-skylt och som dessutom undertecknat denna med svenska folket.
Det är ju helt uppenbart att denna person då ljuger, nästan lika uppenbart som lögnen på den avhysta populistens flygblad.

Ja. Det är bara ni vänsterblivna som alltid tycker att det är annorlunda när det sker aktioner eller politiska utspel. Hycklare som ni är.
Citera
2020-03-12, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Ja. Det är bara ni vänsterblivna som alltid tycker att det är annorlunda när det sker aktioner eller politiska utspel. Hycklare som ni är.

Fast nu var det ju inte riktigt jag som likställde Jimmie Åkesson med random Refugees Welcome-
aktivist......och du förstod underhållande nog inte att du gjorde det.
Det är förmodligen bara en riktigt självutnämnd s.k. "sverigeräddare" som skulle göra det.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in