2006-03-26, 12:31
Bannlyst
Jag har haft ont i halsen ett tag och har upptäckt att jag har en blåsa längst ut på gomsegletspetsen. Förövrigt är jag rätt röd bak i svaljet. Nån som vet om detta behövs behandlas med antiobiotika?med tanke på blåsan på gomseglet?
Jag vill bli frisk snabbt. Mvh Slader
Citera
2009-05-02, 12:40
Medlem
djcfbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
Jag har haft ont i halsen ett tag och har upptäckt att jag har en blåsa längst ut på gomsegletspetsen. Förövrigt är jag rätt röd bak i svaljet. Nån som vet om detta behövs behandlas med antiobiotika?med tanke på blåsan på gomseglet?
Jag vill bli frisk snabbt. Mvh Slader

Hej, jag har exakt samma skit i halsen och på gomseglet... har du feber också? jag tror inte att antibiotika kommer att fungera för att blåsor är en virus infektion, synd. jag fick tips att skaffa Aftamed, det skall tydligen dämpa smärtan en aning.. När jag ringde sjukvårdsupplysningen så trodde dom att det var en allergi.. kanske förknippat med pollen... har du blivit bättre ?
Citera
2009-05-02, 12:51
Medlem
Hade samma sak förut, sjukt jobbigt för något som låter så simpelt. I mitt fall var det iaf ENBART en blåsa, och inget annat, så det gick över. Har du andra symtom så kan det ju vara en infektion, typ halsfluss eller så.
Citera
2010-02-18, 20:12
Medlem
kameleont09s avatar
Shit, vakna upp imorse med ett gomsegel i dubbel bemärkning & längre än vanligt, ont o jävligt.
Är det nån mer här som vaknat med att gomseglet blivit svullen, kan ju lägga den på tungan ju
Jag vet ju att jag snarkar en del,, kanske är det därför, ja vettefan:/
Va är detta usch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in