Citat:
Ursprungligen postat av
526
Delsborn var den enda i första förhören som självmant kommenterade springstilen utan att de frågade. Vilket i sig är tillräckligt för att utgå från att GM hade en avvikande stil. De andra fick inte frågan i första förhören. Det var inte fokus då.
Men sen när polisen frågade vidare om detaljer sa de flesta i princip samma sak - GM hade en avviknde stil. De uttryckte sig med olika ord - men innerbörden är den samma.
Summa summaron = den samlade vittnesbilden är att GM rörde sig avvikande, klumpigt eller hur man vill formulera det.
Den samlade bilden är INTE att GM var en person med normal löpstil.
OM era teser stämmer betyder det att ALLA vittnen har fel - och ni teatermordstroede halvidioter har rätt.
När man läser din post-historik så kan man se att du ifrågasätter att det finns ryska trollfabriker, du funderar över hur kärnvapen skulle slå ned i Sverige när vi går med i nato etc.
Sen dessa onödiga tillmälen om idioter etc likt ovan.
I tidigare poster ifrågasatte du YN:s observation , att det var "nånting" i händerna på mannen som YN såg .
Jag tror man får ta allt du säger med en stor nypa salt , att du sen i ett senare inlägg kallar folk för troll - ja, det finns nog en del troll som skräpar ned i de här trådarna som mest är ute efter att så split mellan människor.
En hel del ryss-troll - det tror jag bestämt - som mest skräpar ned i trådarna och vill skapa osämja.
Sen finns det andra som också håller på med liknande saker av andra anledningar och som också påverkas och tyvärr bidrar till liknande.
---
Hur som helst - när jag tagit tag och fördjupat mig i olika saker runt CA som inte specifikt har med vapnet att göra tycker jag att det ofta nästan blir tvärtom - han blir mindre intressant.
Skottet i TV:n, situationen i pendeltåget, hundsparken, kafé-besöken, ekonomin etc. (se min posthistorik i denna tråd)
Ofta känns det som man försökt skapar en hel höna av en fjäder när det gäller sakerna som inte har med vapnet att göra.