Citat:
Det var ju du som skrev "Till min glädje har fler tillkommit som ifrågasätter GH". Ni är snarare bara några belackare som låter mest och inte kan acceptera att konspirationssmörjan tappar fäste.
Det finns stora mängder konkret material rörande såväl ett antal varianter på polisspåret, SÄPO, Sydafrika, militärer, Stay behind med mera. Det har skrivits många hyllmeter om detta, gjorts poddar och TV-program och Youtube-videos. Ett problem är att underrättelsetjänster inte öppnar sina arkiv, rikets säkerhet osv. Min tanke är att det är där man skulle behöva kika för att kunna bekräfta eller avfärda flera av konspirationsscenarierna. Trump har lovat att släppa FBI-material som rör mordet på Kennedy. Kanske sitter jänkarna på underrättelsematerial som rör Palmeärendet också. Well. Vi får se.
Bara för att det är en ökning i popularitet rörande GH just nu betyder inte att han är mer sannolik som gärningsman. Där finns ingen korrelation. Anledningen är troligtvis massmedias, i mitt tycke, onyanserade rapportering. SE har peakat vad det verkar och Thomas Pettersson är inte lika het i media som för fyra-fem år sedan. Ökar det eller minskar sannolikheten att SE var mördaren?
Bara för att det är en ökning i popularitet rörande GH just nu betyder inte att han är mer sannolik som gärningsman. Där finns ingen korrelation. Anledningen är troligtvis massmedias, i mitt tycke, onyanserade rapportering. SE har peakat vad det verkar och Thomas Pettersson är inte lika het i media som för fyra-fem år sedan. Ökar det eller minskar sannolikheten att SE var mördaren?
Så fortsätter du nu med din smörja om SÄPO, Sydafrika, militärer och gud och hans moster. Du har ju verkligen ingenting som kan härröras från Sveavägen. Istället för att utgå från mordplatsen så fortsätter du att precis som andra fanatiker att måla upp egna fantasiscenarion och utifrån detta försöka binda det till Sveavägen.