2020-03-04, 21:47
Medlem
Hej,

Jag har köpt en Thunder X snus till mig för att jag har läst att denna är så jävla stark.

Men efter jag öppnad snus box har jag sett att prillorna är bara halv full, kanska 45 %.
Och snus är inte verkligen så mycket starkt som alla berättar.

Är det normalt att man har bara 45-50% tobak på prillan?! Varför ar dom så stor när de är bara halv full?
Citera
2020-03-05, 14:37
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valle187
Hej,

Jag har köpt en Thunder X snus till mig för att jag har läst att denna är så jävla stark.

Men efter jag öppnad snus box har jag sett att prillorna är bara halv full, kanska 45 %.
Och snus är inte verkligen så mycket starkt som alla berättar.

Är det normalt att man har bara 45-50% tobak på prillan?! Varför ar dom så stor när de är bara halv full?

Ok jag har aldrig snusat thunder X antar den smakar mint? har däremot snusat thunder original vanlig portion som ja har tobakssmak god och vanlig storlek på påsen vanligt fylld

hm börjar bli vanligare du får också förstå att om den är white och dessutom dry så är tobakskornen ej svällda dvs upplevs som mindre antar att om de skulle fullmata dem som white dry blir det kanske obehagligt under läppen och eller att påsen spricker

Sen är påsar mellan olika snusmärken olika stora i längd och bredd dessutom är tobaken olika mald
men visst vi har ju skrufs snus tex där smålands portion räknas som vanlig large men påsarna väger bara 0,6 och 0,76 g allt för att luras eller för de med mindre läpp gillar mindre portion utan att det är mini
Citera
2021-05-27, 07:33
Bannlyst
Thunder X måste jag säga att den påverkar rätt så mycket, mera än snuset Siberia anser jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in