Som rubriken lyder. Hur åker folk fast för odling/tillverkning?
Jag har under mina år alltid varit 100% paranoid och superförsiktig kring mina olika odlingar och framställning av div växter och substanser. Såg i veckan en tråd på twitter som avslöjade hur iaf en person åkte fast.
Som rubriken lyder. Hur åker folk fast för odling/tillverkning?
Jag har under mina år alltid varit 100% paranoid och superförsiktig kring mina olika odlingar och framställning av div växter och substanser. Såg i veckan en tråd på twitter som avslöjade hur iaf en person åkte fast.
egentligen blir man förbannad när ens förening låter oss andra betala sjuk strömförbrukning som vi inte ens får ta del av då de parasiterar.
sätt dit de jävlarna
fult skit också.
Det som stått här i lokalpressen i Småland där det finns en hel del s.k glesbygd där folk har odlat i stor skala i gamla hus...
det har varit elförbrukningen!
Kanske inte så konstigt om det under många år varit lågt till obefintligt (tomt hus) och sedan skyrakar det.....
Elbolagen märker ju detta och skickar troligen ut en kontrollant om det sticker ut åt helskotta för mycket över det normala.
Om ingen närstående tjallat, man inte säljer, inte snurrar runt på stan med blödande ögon, hänger med drägg, röker på balkongen så grannar störs, kör bil så är det ett offerlöst brott.
Man har helt enkelt klantat sig och bäddat sin säng jävligt dåligt.
Man kan odla stort utan att bränna konstigt mkt ström.
Ofta jävla klåpare och halvpundare som åker dit på stora odlingar. Folk med tidigare narkotikadomar som kör påverkade eller är sjukt odiskreta. Som om ett par grovt byggda ansiktstattuerade nissar inte sticker ut rejält när de har ett ruckel på landet och inte vill prata med grannar.