Citat:
Ursprungligen postat av
karlsoon
Nej inte så pass att jag kan uttala mig.
Men det räcker att kolla några kontrakt så vet man att det är inga Färjestad löner man spridit ut över laget. 4 spelare tjänar iaf "bra pengar"
Vilka kontrakt? Vilka summor ligger dom på?
Jävla massa antagande och gissningar men ingen kan visa några siffror.
Färjestad ligger garanterat i den övre tredjedelen av ligan lönemässigt men högst...nja tveksamt, man har mestadels fått tillbaka spelare som vart utomlands utan att lyckas, bra spelare men inga av seriens bäst betalda.
Men det är klart att så länge ingen kan visa några siffror så är det ju bara att gapa om dyraste truppen någonsin.