• 5
  • 6
2020-03-20, 18:41
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teeeeA
inget nytt här?

Tyvärr verkar fallet varken prioriteras av polisen eller någon annan. Covid-19 kom emellan och får all uppmärksamhet.

Vi har ju fått indikationer på att den misstänkte har någon slags koppling till Kongo. Får vi det bekräftat så kanske flashbackare iaf tar tag i att börja ställa lite frågor. Det ser inte ut som att någon annan gör det.
Citera
2020-03-22, 09:51
Medlem
Jag är angelägen om att få kontakt med alla som VET något. Speciellt Boppiloppi verkar ju ha information. Polisen verkar helt ha tappat greppet och GM kommer undan.
Citera
2020-04-25, 05:50
Medlem
Whitks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contrapasso
Jag är angelägen om att få kontakt med alla som VET något. Speciellt Boppiloppi verkar ju ha information. Polisen verkar helt ha tappat greppet och GM kommer undan.

Vad har hänt med detta? Har inte läst någonstans om det är uppklarat. Kom polisen fram till hur hon dog? Har det varit rättegång? Är han släppt?
Citera
2020-05-06, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitk
Vad har hänt med detta? Har inte läst någonstans om det är uppklarat. Kom polisen fram till hur hon dog? Har det varit rättegång? Är han släppt?

Så vitt jag vet är utredningen inte klar ännu. Men ja, han är släppt. Släpptes nästan meddetsamma.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in