• 2
  • 3
2023-10-24, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Jag har hört Madeleine Hamilton omnämnas som ett exempel på att man även kan göra "karriär" som sexarbetare. Hon startade som jag förstår det som "gatuhora" på Malmskillnadsgatan och för att senare ha arbetat sig upp till att bli riktigt exklusiv lyxeskort. Vad hon gör för närvarande vet jag inte, men i någon omgång har hon väl också varit rikt gift.
Förmodligen är hon det fortfarande, annars hade det nog börjat med nya annonser. Kanske med något billigare priser? Förmodligen har väl åldern gjort sitt, men skulle tro att hon lever gott på Rivieran eller i Spanien.
Citera
2023-10-26, 21:47
Medlem
B-types avatar
Första köpet gjordes på en afromassagesalong på Roslagsgatan (58?) på mitten av nittiotalet. Vid första besöket var det en väldigt välformad negress runt 25 som tog kommandot över situationen i utbyte mot en femhundring. Vid andra besöket var det en tant som fick mig att vända i dörren.
Citera
2023-11-02, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backboliten
Själv tog jag Madeleine Hamilton när hon var 18 år och gick på Malmskillnadsgatan som ett riktigt fnask. Kort kjol, röd top, höga stövlar, upptuperat blont hår, hårt sminkad. Gick till mitt kontor där jag knullade henne på chefens skrivbord. Hon fick även köra lite dildoshow för mig med en guldstav. Avslutade med satsen i ansiktet. Ett guldkorn då för oss med horfetish. Men min första var hon inte utan det var en äldre mer bedagad hora från samma gata som sög av mig bakom en byggnadsställning i närheten för 300 kr. Nån gång kring 1990.

Det låter som du fick uppleva den ljuva tiden. Jag som aldrig gjort det kan avundas er äldre! Det känns tråkigt. Skulle gärna gå på gatorna och hitta fina unga damer istället för att smyga och använda anonyma chattjänster. Dessutom ganska få unga svenska tjejer som annonserar idag, mest utländska öststatskvinnor samt nedgångna svenskor. Ett få antal guldkorn finns ju dock.
Citera
2024-10-13, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cayman01
Birgitta Mogen i Göteborg. Trevlig och en mycket välbevarad kropp

Min första också. Väldigt trevlig kvinna. Första gången jag besökte henne gick raketen på tok för fort. Hon tyckte inte att jag fick valuta för pengarna och gav tillbaka halva beloppet.
Det blev ett par besök till och då gick det bättre! 😂
Vila i frid rara Birgitta!
Citera
2024-10-22, 17:17
Avstängd
FindAways avatar
För otroligt många år sedan i Lübeck
Var på en vanlig bar med mina kompisar, bakom diske stod en 40 taggare och frågade om jag ville knulla för 35 mark?
Jo då det ville jag. In på ett liiiitet rum bakom disken stod en säng, hon sa ta av byxorna, jag löd, sedan kom en undersökning som inte var av denna världen hon dök ned i sexgräset och undersökte tammejfan vartenda hårstrå, sedan en mycket hårdhänt svtvättning av snorren
Jag han inte knappast få in den” med ett jättetjock gummi på” förens hon sa: fädcich? Nej för fan jag har ju precis startat! Då blev hon sur och rullade undan😔glöms aldrig
Citera
2024-10-24, 17:03
Medlem
Min första var början på 90 talet ung snygg svensk tjej på Malmskillnadsgatan
Vi träffades ett antal ggr i ett par år hemma hos mig knull i fitta o analt utan kådis hon tog alltid sperman i mun o ansikte
Citera
2024-11-16, 20:39
Medlem
Han kom hem till mig. Slipade mina knivar och lagade middag, morotssoppa med räkor. Champagne till det som han hade med sig. Sen knullade vi. Sexet var ordinärt, inget särskilt med det, men ok. Men han var uppmärksam och trevlig.
Citera
2025-10-19, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Första köpet gjordes på en afromassagesalong på Roslagsgatan (58?) på mitten av nittiotalet. Vid första besöket var det en väldigt välformad negress runt 25 som tog kommandot över situationen i utbyte mot en femhundring. Vid andra besöket var det en tant som fick mig att vända i dörren.
Det stället sneglade jag ofta på när jag bodde inne i stan. fan att jag aldrig tog mod till mig. :-)
Citera
2025-10-20, 00:37
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Det stället sneglade jag ofta på när jag bodde inne i stan. fan att jag aldrig tog mod till mig. :-)
De annonserade med telefonnummer upptejpat på lyktstolpar. Det här var innan internet var spritt över hela världen.
Citera
2025-10-20, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
De annonserade med telefonnummer upptejpat på lyktstolpar. Det här var innan internet var spritt över hela världen.
Vet inte om jag såg dessa lappar men minns ju som sagt stället eftersom jag bodde i kvarteret. Var ju då inte alls med på att man kunde få annat än massage där men tyckte att bara det att bli masserad av en snygg mörk tjej var tillräckligt lockande.

Funderar lite på att detta med "african massage" betyder samma sak som "thai massage", dvs att det på 80-90% av alla ställen erbjuds annat än massage. Det här stället gjorde ju då bevisligen det. Sedan finns ju tjejen som hade ställe dels på Skeppargatan dels på Styrmansgatan. Hon annonserade ju på den tiden på RS om att hon kunde hjälpa folk med sexuella låsningar så där känns det väl också som att det kunde ges specialmassage.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in