2020-03-09, 17:54
Medlem
Mina första var två mulliga kvinnor uppe på söder, skulle väll kunna kallas en trekant. Fick 100 kronor i rabatt kom på någon mint var bara 17och var svenne men tanterna finns kvar i minnet men avgången tar längre tid nu när åldern tar sitt
Citera
2023-10-21, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cayman01
Birgitta Mogen i Göteborg. Trevlig och en mycket välbevarad kropp
Samma här. Det blev tre besök såvitt jag minns.
Citera
2023-10-21, 09:02
Avstängd
thaimans avatar
Lybeck, tidigt 60tal, vi var några kompisar so bilade ner på semester, bodde i tält hos någon privat i en mycket stor äppleträdgård mins jag. Vi åkte in till Lybeck första kvällen och gick på lokal.
Hon som stod i kassan berättade att vi fick knulla henne för 30 mark om vi ville. Hon var nog dubbelt så gammal som jag. In i ett rum bakom kassan, hon visade in mej i ett liitet rum med säng och ett litet bord, klädde av mej först och gicj igenom vrartenda hårstrå för att se om där fans"rapphöns i sexgräset"
efter detta klädde hon av sej, trädde på ett gummi tjockare än ett bildäck, efter tre drag fram och åter gapade hon, Färdrich färdrich ? väldigt upphetsande, jag avbrök och gick ut till kompisarna som satt i baren och drack pilsner.
Citera
2023-10-21, 12:05
Medlem
Första gången för mig var i Köpenhamn 1990. Jag hade under flera år dessförinnan arbetet rätt mycket i Köpenhamn, eller rättare sagt lite utanför. Redan under en tågluff tio år tidigare hade jag övernattat hos danska bekanta på vägen ut i Europa och hos dem kommit att läsa Ekstrabladet. Tidningen innehöll flera sidor med massageannonser, men det var ju inte svårt att förstå vad var för form av massage som erbjöds!

Detta väckte min nyfikenhet och i samband med att jag senare kom att arbeta i Danmark då och då bestämde jag mig för att jag måste prova. Men av mängd olika skäl kom jag inte till skott (sic!) – Det var till exempel besök av flickvän, vänner eller kollegor som kom emellan när jag hade ledigt och hade möjlighet. Någon gång hade jag för lite danska pengar på fickan (det är lätt att glömma hur svårt det var att ta ut pengar utomlands så sent som på 80-talet). Det var väl lite grann en fråga om bristande mod, men en gång när jag ändå tagit modet till mig och ringt till en dansk pige för att få adressen fick jag luren "slängd i örat" när hon hörde på språket att jag var svensk så det blev inget av den gången heller.

Väl framme år 1990 så hade jag tagit mig verkligen i kragen och bestämt för att nu skulle det ske! Bodde inne i Köpenhamn och bestämde mig för att besöka någon klinik vars adress stod i Ekstrabladet. Men det visade sig att den första kliniken jag bestämt mig för låg vid ett litet torg direkt utanför en taxistation så jag vågade ändå inte!

Bestämde mig för att prova en annan klinik. Om jag minns rätt så låg den vid Nørre Søgade. Jag satt först en bit utanför kliniken och samlade mod. Efter en stunds tvekan så tog jag det första steget på min bana till att bli en förtappad sexköpare, jag såg mig noga om så att ingen skulle se mig och smög mig sedan fram kliniken, gick nerför halvtrappan och ringde på. Där var det en negress på ”vakt” och hon frågade på vanligt danskt vis ”hvad kan jeg hjælpe dig med?” Jag bestämde mig för en omgång ”dansk” (jag kommer inte ihåg priset). Hon märkte att jag var nervös, men tog väl hand om mig. Jag kommer inte ihåg om det började med att hon runkade mig eller sög eller bådadera. I alla fall när jag blivit uppkåtad och hård så satte hon upp rumpan i vädret så att jag kunde ta henne ”doggy-style”. Jag kommer inte ihåg hur länge samlaget varade, men jag minns att jag kom i en skön orgasm. Så mitt första sexköp var en positiv upplevelse.

Efteråt så önskade hon mig ”velkommen tilbage”. Det blev fler besök på den kliniken och andra. Ytterligare några besök var jag väl lite nervös och smög lite. Men det gick ganska fort över! Numera så smyger jag inte, utan går direkt fram till den bordell/klinik jag tänker besöka och ringer på. Vore det idag så skulle jag inte dra mig för att besöka en klinik vars ingång ligger helt öppet.

Det blev som sagt fler besök på kliniken och jag minns från ett besök några år senare att när orgasmen närmade sig och hela kroppen började skälva av välbehag så tänkte jag ”varför gör jag inte det här oftare?” Det jag ångrar idag är att jag var feg och inte började köpa sex tidigare i livet – det är många sköna samlag som jag har missat när jag var ute på arbete. Men samtidigt så ska man inte glömma (bortsett från förekomsten av gatuprostitution) så var allt mycket krångligare förr innan internet fanns med lätt tillgänglig information och med bankomater vari man kunde ta ut kontanter även utomlands. Vore jag ung i dag så skulle jag nog ha debuterat mycket tidigare i livet!
Citera
2023-10-21, 13:19
Medlem
Det känns som en härlig men kroglig tid,man läste porr tingnigar hittade en spännande annons, ringer nr en telefon svarare ger adressen. Man åkte dit ringde på dörren. Glömmer aldrig finska Tina på sent 70 tal även om hon inte var den första men otroligt läcker och det blev flera återkommande besök där. Fanns en hel del härliga tjejer då med men också tanter i 50 års ålder
Kanske inte vad en kille vill ha, Tanterna på Söder jag skrev om i ett annat inlägg var inte så vackra men jag blev av med svendomen och det gav mersmak
Citera
2023-10-21, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Det känns som en härlig men kroglig tid,man läste porr tingnigar hittade en spännande annons, ringer nr en telefon svarare ger adressen. Man åkte dit ringde på dörren. Glömmer aldrig finska Tina på sent 70 tal även om hon inte var den första men otroligt läcker och det blev flera återkommande besök där. Fanns en hel del härliga tjejer då med men också tanter i 50 års ålder
Kanske inte vad en kille vill ha, Tanterna på Söder jag skrev om i ett annat inlägg var inte så vackra men jag blev av med svendomen och det gav mersmak

Även om jag inte köpte sex under 70-talet så håller jag med om att den var en härlig tid med bland annat sexliberalism – jag uppfattade det som att ha sex för att ha skönt bejakades och det var inte dagens neurotiska inställning till sex. Om någon då hade berättat att (svenska) feminister några decennier senare skulle göra gemensam med högerkristna och andra moralkonservativa och införa förbud mot sexköp och vara allmänt sexualfientliga så skulle denne antagligen inte ha blivit trodd!

Hade jag inte vuxit upp i en småstad (den fick faktiskt bordell under några år efter det att jag flyttat för studier) så hade det kanske blivit debut långt tidigare. Jag har tänkt på hur livet hade sett vad ut vad gäller sexköp om man hade växt upp i Danmark eller Tyskland eller för den delen Spanien.
Citera
2023-10-21, 17:39
Medlem
Ja 70-80 talets början var en fantastisk tid i Stockholm fanns glädje flickor i massor det flesta var svenska.
Många finska och yugislaviska, men dåck svensktalande
Har tyvärr inte varit utan för Stockholm.
Visst är det föjävligt med tjejer som blir utnyttjade av hallickar men om dessa tjejer går bort.
Så bör det finnas en och annan ensam mamma eller en student tjej med dålig ekonomi som jobbar för egen del hoppas man på
Citera
2023-10-22, 20:04
Medlem
Skulle tro att det var år 2000 första gången.
Hade aldrig någonsin haft tanken tidigare på att betala för sex då jag av nån konstig anledning haft lätt att få knulla.
Nu var internet ganska nytt o jag svarade på en annons på Bodycontact som jag inte trodde mycket på.
Men jag fick återkoppling av en tjej som sa hon pluggade på KTH o behövde lite extra studiebidrag.
Det var ju inte vad jag tänkt men visst,vi bestämde tid o plats och in i bilen kommer en leende skitsnygg blondin på ca 20 bast med en i mitt tycke fantastisk kropp.
Vi åkte hem till mig o hon körde faktiskt slut på mig fullständigt.
En av dom snyggaste jag träffat med underbar personkemi så vi träffades nästan i tio år.
Skulle gärna ha turen och få uppleva saken igen.
Citera
2023-10-23, 20:05
Medlem
Min första gång var med damen Madelene Hamilton, som huserade i Stockholm förut. Tänkte att om man ska göra det första gången ska det vara med en riktig duktig och rutinerad kvinna. 3 timmar för 9 eller 11 tusen tror jag det var. Riktigt mycket pengar för mig då som var 18 år, men det var värt det. Synd att hon slutat/försvunnit, vore fint att återuppleva henne nu när man är lite mer erfaren i gamet
Citera
2023-10-23, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundratusen
Min första gång var med damen Madelene Hamilton, som huserade i Stockholm förut. Tänkte att om man ska göra det första gången ska det vara med en riktig duktig och rutinerad kvinna. 3 timmar för 9 eller 11 tusen tror jag det var. Riktigt mycket pengar för mig då som var 18 år, men det var värt det. Synd att hon slutat/försvunnit, vore fint att återuppleva henne nu när man är lite mer erfaren i gamet
Hitta en gammal p rulle på hanster där hon presenterar film och strippade, ja henne skulle man vilja ha träffat
Citera
2023-10-24, 08:53
Medlem
Citat:

Själv tog jag Madeleine Hamilton när hon var 18 år och gick på Malmskillnadsgatan som ett riktigt fnask. Kort kjol, röd top, höga stövlar, upptuperat blont hår, hårt sminkad. Gick till mitt kontor där jag knullade henne på chefens skrivbord. Hon fick även köra lite dildoshow för mig med en guldstav. Avslutade med satsen i ansiktet. Ett guldkorn då för oss med horfetish. Men min första var hon inte utan det var en äldre mer bedagad hora från samma gata som sög av mig bakom en byggnadsställning i närheten för 300 kr. Nån gång kring 1990.
Citera
2023-10-24, 16:13
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Backboliten
Själv tog jag Madeleine Hamilton när hon var 18 år och gick på Malmskillnadsgatan som ett riktigt fnask. Kort kjol, röd top, höga stövlar, upptuperat blont hår, hårt sminkad. Gick till mitt kontor där jag knullade henne på chefens skrivbord. Hon fick även köra lite dildoshow för mig med en guldstav. Avslutade med satsen i ansiktet. Ett guldkorn då för oss med horfetish. Men min första var hon inte utan det var en äldre mer bedagad hora från samma gata som sög av mig bakom en byggnadsställning i närheten för 300 kr. Nån gång kring 1990.

Jag har hört Madeleine Hamilton omnämnas som ett exempel på att man även kan göra "karriär" som sexarbetare. Hon startade som jag förstår det som "gatuhora" på Malmskillnadsgatan och för att senare ha arbetat sig upp till att bli riktigt exklusiv lyxeskort. Vad hon gör för närvarande vet jag inte, men i någon omgång har hon väl också varit rikt gift.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in