Citat:
Ursprungligen postat av
Lukas09
Det känns som en härlig men kroglig tid,man läste porr tingnigar hittade en spännande annons, ringer nr en telefon svarare ger adressen. Man åkte dit ringde på dörren. Glömmer aldrig finska Tina på sent 70 tal även om hon inte var den första men otroligt läcker och det blev flera återkommande besök där. Fanns en hel del härliga tjejer då med men också tanter i 50 års ålder
Kanske inte vad en kille vill ha, Tanterna på Söder jag skrev om i ett annat inlägg var inte så vackra men jag blev av med svendomen och det gav mersmak
Även om jag inte köpte sex under 70-talet så håller jag med om att den var en härlig tid med bland annat sexliberalism – jag uppfattade det som att ha sex för att ha skönt bejakades och det var inte dagens neurotiska inställning till sex. Om någon då hade berättat att (svenska) feminister några decennier senare skulle göra gemensam med högerkristna och andra moralkonservativa och införa förbud mot sexköp och vara allmänt sexualfientliga så skulle denne antagligen inte ha blivit trodd!
Hade jag inte vuxit upp i en småstad (den fick faktiskt bordell under några år efter det att jag flyttat för studier) så hade det kanske blivit debut långt tidigare. Jag har tänkt på hur livet hade sett vad ut vad gäller sexköp om man hade växt upp i Danmark eller Tyskland eller för den delen Spanien.