• 1
  • 2
2020-02-29, 19:28
Medlem
Borde man vara orolig?
Citera
2020-02-29, 19:35
Medlem
Tripportreats avatar
N inte direkt, dremot br du frga dig varfr du ansg det vara en bra id att slnga i sig nrmre 40 attarax plus theralen.

Har du sna smnproblem att detta ihop med alkohol inte ens hjlper s br du flja upp detta med din lkare.

//Tripportreat
Citera
2020-02-29, 19:40
Medlem
Rkna med hjrtrymrubbningar, eventuellt hjrtopp.
Citera
2020-02-29, 20:13
Medlem
zombiegirls avatar
rkna med myrkryp s benknotorna kliar! varfr tar man 38 atarax? vill du ha uppmrksamhet fr "sjlvmord" eller tycker du dom smakar gott? inget farligt alls, men det lr va sista ggn du grt iaf, lycka till...
Citera
2020-02-29, 21:37
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombiegirl
rkna med myrkryp s benknotorna kliar! varfr tar man 38 atarax? vill du ha uppmrksamhet fr "sjlvmord" eller tycker du dom smakar gott? inget farligt alls, men det lr va sista ggn du grt iaf, lycka till...
Vad tnker du att myrkrypen skulle bero p?
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Rkna med hjrtrymrubbningar, eventuellt hjrtopp.
Varfr sitter du och ljuger fr? Idiot. I vrsta fall slutar man andas (sannolikt, finns liksom inte s mycket studerat kring drogcocktailen alimemazin+hydroxyzin men det r inte p.g.a. hjrtstopp. Dremot kan det vidare leda till hjrtrytmrubbning.

TS: antagligen ingen fara men skulle inte lta dig vara hemma ensam, dels d du inte verkar m bra och dels d du kan f kraftiga biverkningar. Men skulle inte tro att du dr precis.
Senast redigerad av GoUoD 2020-02-29 kl. 21:39.
Citera
2020-02-29, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Vad tnker du att myrkrypen skulle bero p?

Varfr sitter du och ljuger fr? Idiot. I vrsta fall slutar man andas (sannolikt, finns liksom inte s mycket studerat kring drogcocktailen alimemazin+hydroxyzin men det r inte p.g.a. hjrtstopp. Dremot kan det vidare leda till hjrtrytmrubbning.

TS: antagligen ingen fara men skulle inte lta dig vara hemma ensam, dels d du inte verkar m bra och dels d du kan f kraftiga biverkningar. Men skulle inte tro att du dr precis.

Idiot r du sjlv.

Klart som fan du kan f hjrtrytmrubbningar och hjrtstopp av fr mycket Atarax. Vi snackar 38 tabletter ditt pucko! Jo, man kan f hjrtstopp av en sn dos.

Nej, det behver inte bero p att man fr andningsstillestnd, fr att ev f hjrtstopp av sn dos Atarax. Man kan f det nd.

Sger inte att TS kommer f det, men risken finns.

Sedan vet varken jag eller du ngonting om TS allmnna tillstnd.
Senast redigerad av DonTrump 2020-02-29 kl. 22:23.
Citera
2020-02-29, 22:48
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Idiot r du sjlv.

Klart som fan du kan f hjrtrytmrubbningar och hjrtstopp av fr mycket Atarax. Vi snackar 38 tabletter ditt pucko! Jo, man kan f hjrtstopp av en sn dos.

Nej, det behver inte bero p att man fr andningsstillestnd, fr att ev f hjrtstopp av sn dos Atarax. Man kan f det nd.

Sger inte att TS kommer f det, men risken finns.

Sedan vet varken jag eller du ngonting om TS allmnna tillstnd.
ED50 (est. 16mg/kg), TD50 (est. 294mg/kg) ns inte upp, LD50 (som hos hydroxyzin r helt irrelevant) ns verkligen inte upp. Frsk igen med annat n gissningar. Det jag frsker n fram hos dig r att biverkningsspektrat knappast kommer bli maximalt. Och ven nr det r maximalt s kommer inte fullstndig Inaktivering av H1-receptorn (under ngra timmar) att sl ut hjrtats pumpfunktion, utan en andningsdepressiv funktion kommer uppst.
Citera
2020-02-29, 22:54
Medlem
Citat:
ED50 (est. 16mg/kg), TD50 (est. 294mg/kg) ns inte upp, LD50 (som hos hydroxyzin r helt irrelevant) ns verkligen inte upp. Frsk igen med annat n gissningar. Det jag frsker n fram hos dig r att biverkningsspektrat knappast kommer bli maximalt. Och ven nr det r maximalt s kommer inte fullstndig Inaktivering av H1-receptorn att sl ut hjrtats pumpfunktion.

Alla reagerar olika.

Man KAN f hjrtstopp av den dosen. Bara fr att det rent teoretiskt, p pappret sgs krvas en viss mngd fr att det ska orsaka hjrtstopp, s betyder det inte att man inte kan f av mindre mngder.

TS kanske har en dold hjrtsjukdom? Vad vet du, eller jag om det?

Jvligt ondigt hur som helst.

r du en lkare som lskar att skriva ut Atarax till dina patienter, till hger och vnster?

Det dr 2-3 mnniskor varje r pga Atarax. Hjrtat lgger av. Och d p normala doser.
Senast redigerad av DonTrump 2020-02-29 kl. 23:01.
Citera
2020-03-01, 03:10
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Alla reagerar olika.

Man KAN f hjrtstopp av den dosen. Bara fr att det rent teoretiskt, p pappret sgs krvas en viss mngd fr att det ska orsaka hjrtstopp, s betyder det inte att man inte kan f av mindre mngder.

TS kanske har en dold hjrtsjukdom? Vad vet du, eller jag om det?

Jvligt ondigt hur som helst.

r du en lkare som lskar att skriva ut Atarax till dina patienter, till hger och vnster?

Det dr 2-3 mnniskor varje r pga Atarax. Hjrtat lgger av. Och d p normala doser.
Man kan d av vnderot ocks, teoretiskt.

Kan du backa upp det dr 2-3 personer/r? Lter intressant, men hittar inget.

Det finns en risk att TS hoppat igenom fnstret, eller brjat spela backgammon ocks, men det r inte relaterat till Atarax

Edit: ingen lkare men rkar veta att antihistaminen ifrga r ganska ofarlig.
Senast redigerad av GoUoD 2020-03-01 kl. 03:12.
Citera
2020-03-01, 03:19
Medlem
Citat:
Man kan d av vnderot ocks, teoretiskt.

Kan du backa upp det dr 2-3 personer/r? Lter intressant, men hittar inget.

Det finns en risk att TS hoppat igenom fnstret, eller brjat spela backgammon ocks, men det r inte relaterat till Atarax

Edit: ingen lkare men rkar veta att antihistaminen ifrga r ganska ofarlig.

Ska se om jag hittar det. Lste p ntet ngon lkemedelssida fr ngra r sedan.

Finns mnga Antihistamin-mediciner. Lergigian r en antihistamin, den r lngt ifrn ofarlig i hga doser.

S nej, antihistaminer r inte ofarliga. Vissa r ofarliga i hga doser, andra farliga.
Senast redigerad av DonTrump 2020-03-01 kl. 03:23.
Citera
2020-03-01, 04:03
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ska se om jag hittar det. Lste p ntet ngon lkemedelssida fr ngra r sedan.

Finns mnga Antihistamin-mediciner. Lergigian r en antihistamin, den r lngt ifrn ofarlig i hga doser.

S nej, antihistaminer r inte ofarliga. Vissa r ofarliga i hga doser, andra farliga.
Tittar du lite p Atarax s kommer du snart frst vad jag skriver. Lergigan r giftigt ja. Antihistaminer inhiberar H1-receptorn, en potent antihistamin r farlig. Atarax r inte en potent antihistamin. Tror du inte frstr vad jag skriver, men hoppas att du gr det - fr din sinnesro.
Citera
2020-03-02, 17:57
Medlem
Citat:
Tittar du lite p Atarax s kommer du snart frst vad jag skriver. Lergigan r giftigt ja. Antihistaminer inhiberar H1-receptorn, en potent antihistamin r farlig. Atarax r inte en potent antihistamin. Tror du inte frstr vad jag skriver, men hoppas att du gr det - fr din sinnesro.

Okej.

38 st a la 25 mg Atarax r helt ofarligt fr kroppen.

Det r till och med nyttigt kanske? Framfrallt med en liten mix med alkohol.

Lkarna borde nog brja skriva ut sdana doser. Det r trots allt en klen antihistamin.

till TS, ta 68 st nsta gng.

Nu fick jag sinnesro, tack!
Senast redigerad av DonTrump 2020-03-02 kl. 17:59.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in