Flashback bygger pepparkakshus!
2020-03-01, 14:07
Medlem
Självcentrerade vänsterfeminister brukar vilja ta varje chans att sätta dit de vita männen. Sedan kan detta säkert ha hänt för det vimlar ju av instabila människor av olika slag i Stockholms innerstad. Men who cares, egentligen. Hon blev inte skadad och kan gå vidare i livet.
Citera
2020-03-01, 14:35
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Han säger saker som 'du borde ta och läsa en bok'. 'Känner du inte till historia', 'det är jag som bor här, det är inte du som bor här'

Citat:
'om du någonsin kommer i närheten här igen så kommer jag att skjuta dig',

Inget av ovan låter direkt som något en högerextrem/invandrarkritiker skulle skrikit till en okänd invandrar-kvinna. Därför låter det enligt mig som en uppdiktad historia för att få lyssnare till podden hon hänvisar till.

Edit: Skulle kunna hänt, jag faktiskt inte.
Senast redigerad av Hegamon 2020-03-01 kl. 14:50.
Citera
2020-03-01, 14:57
Något har säkert hänt, men att grunda det från tabloidblaska som har sämst förtroende bland allmänheten är dömt att misslyckas.
Deras intresse är att görs en en höna av en fjäder för att kunna tjäna pengar på click-baits.
Att vara lite kritisk till allt som skrivs i tabloidpresssen tyder på gott omdöme.
Hon kanske inte ens har godkänt artikeln själv, det är ju allmänt känt att kändisar själva hatar tabloiderna.
Så alla som hatar och lovebombar, ta ett djupt andetag och tänk efter lite och låt er inte hetsas upp av den blaskan som allmänheten endast har 12% mycket eller stort förtroende för.
Senast redigerad av pe11e 2020-03-01 kl. 14:58. Anledning: Rättning
Citera
2020-03-01, 17:55
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Nej men du antydde det. Kultur och ras går hand i hand. Det finns en anledning till att negrer i USA generellt har det svårare att lyckas gällande högre utbildning.
Samma lika med kaosbabbar, som grupp lyckas de väsentligt sämre än svenskar. Kaosar gör de desto mer eftersom lägre IQ ger sämre förmåga att bedöma konsekvenserna av sitt handlande.
Nej, jag antydde inte det, jag skrev exakt det jag menade och inget mer. Var snäll och antag inte saker, det blir oftare fel än rätt i såna fall.
Citera
2020-03-01, 18:31
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Om hon var ute och gick ett par hundra meter från SvT huset i Gbg så promenerade hon antingen på Lindholmen, i Kville eller på ramberget.
Det är de ställena tom ligger 500 m därifrån.
Kville är ett gammalt svenskt slumområde som numera är hippt. Blandad befolkning.
Lindholmen är lite studentlägenheter och hus som ligger på göta älvs strand. Fint numera.
Ramberget är mest hyreslägenheter men stans finaste park, Keillers ligger där.

Svensk med mentala hälsoproblem. Missbrukshistorik och arg över hur Göteborg ser ut numera.
Vilket jag kan förstå.
Göteborg känns inte som Göteborg längre.
Mängder av folk har dragit från stan och nytt folk flyttat in. Läs svenskar från andra orter.
Sen har vi blatteproblemet som är jättestort. Det kryllar av dem på Hisingen och normala folk hatar dem.
Så det är väl en naturlig reaktion i stort sett skulle jag säga.

Jag älskar Parisa Amiri. Hon är min idol.
Citera
2020-03-01, 18:42
Bannlyst
Jag är själv pro-AFS men det finns en hel del svenska White Trash jag skulle vilja dumpa på nån ödehåla i Nordligaste Norrland.

Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://www.expressen.se/noje/parisa-amiri-dodshotad-pa-oppen-gata-infor-pa-sparet/

– Då så skriker han efter mig 'om du någonsin kommer i närheten här igen så kommer jag att skjuta dig'."

– Återigen hinner jag hoppa åt sidan och då förstår jag att det här inte var ett misstag, säger hon i podcasten."

Varpå programledaren inser att hon sett mannen tidigare, utanför sitt hotell. Hon rör sig gråtandes mot paret i skåpbilen"

Vem är denne man?
Citera
2020-03-01, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Ramberget är mest hyreslägenheter men stans finaste park, Keillers ligger där.

stämmer in på hennes beskrivning. breda cykelspår och gott om plats för gående
Citera
2020-03-01, 19:11
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TashkentEkeroth
stämmer in på hennes beskrivning. breda cykelspår och gott om plats för gående
Missade det. Då är det snarare Lindholmen.
Citera
2020-03-01, 19:14
Medlem
CyberIngmars avatar
Det som fångade mitt intresse var att hon valde att inte beskriva mannen. Har det varit en vit man har hon målat ut med en pensel, högerextrem vit man. Media har tapetserat med rubriker om ondskefulla vita män. Vars är Parisa ursprungligen ifrån? Ta upp en historiebok? Låter som att det är en av hennes egna landsmän som tröttnat och hotat henne.

https://mobile.twitter.com/parisaamiri

Kan tänka mig att skottsäker väst låter lockande i världens tryggaste land. Hon är med och hånar Lamotte.
Citera
2020-03-01, 20:54
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistpump
Känner du henne privat och i så fall varför skulle man vara skeptisk till hennes historia?

För övrigt måste jag säga att hon imponerade i kvällen avsnitt av På Spåret! Men jäklar vad hon ska snacka...

Jag gör mig inga illusioner. Jag är övertygad om att "de svaga" får all information i förväg för att kunna "briljera" och att Svensson ska känna "oj, en integrerad invandrare - det kanske inte är så tokigt med invandringen ändå." Onda krafter styr i landet.

Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Rätt jävla uppenbart att det är en blatte.

Eller bara "hälla-mjölk-i-huvudet-på-somaliska-Forserum", "rycka slöjan-av-muslim-Farsta", "brandmans-rasisten-i-Boden" påhittat. Uppenbara jävla lögner. Dessa skyr inga medel för att få offerrollen. Så jävla trött på dem.
Citera
2020-03-01, 23:44
Medlem
Snubchurps avatar
De flesta som får snyfta ut i media är vänsterextrema eller tillhör den goda vänstern. Hur ofta läser man om någon långt ute på högerflanken som får sina snyfthistorier publicerade utan kritiskt granskande?😆
Citera
2020-03-02, 08:45
Medlem
Klassisk blattefantasi. Finns kanske en uns sanning sedan är det kryddat ala MENA..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in